2013. május 28., kedd

Lopás

Lányok! 
Jó ideje bezárt a blog, és most egy sajnálatos hírrel kell új bejegyzést írnom ide. Ugyanis a történetem lopják! Nem hittem volna, hogy ez előfordul még egyszer, mert már volt rá példa, hogy a sztorim lopták, csak más szavakkal leírta az illető ugyanazokat a történéseket. Most viszont pofátlanul ki lett másolva a prológus. 
Az új blogomon szólt egy lány (innen is nagyon köszönöm LEmi), hogy sajnos lopják a történetem. 
Megkérnélek titeket, hogy kulturáltan kérjétek meg a blog hatalmas, élénk fantáziával megáldott szerzőjét, hogy törölje a blogot! Ha ez nem történik meg, én magam fogok tenni azért, hogy a blog törölve legyen... 
http://millyandharryfriendornot.blogspot.hu/ -Itt a csodás blog. 

Köszönöm mindenkinek aki csak egy kicsivel is megpróbálja jobb belátásra bírni Mrs. Élénkafantáziám-ot!  

15 megjegyzés:

  1. Ez rohadt nagy köcsögség. Te tök jól megírod a sztorit, ő meg ellopja. Meg tudnam őket folytani!!!!:'(:'(:'(:'(

    VálaszTörlés
  2. Nessa, nagyon jò irò vagy!! Honnan volt ennyi fantáziád?? Miközben olvastam, úgy éreztem, mintha én lennek Milly. Köszönöm szépen, hogy ezt megirtad!! <3:-*<3:-*
    U.i.: Megnéztem azt a címet, amit kiírtál; azt írta, a blog megszünt. Hurrá!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! Sokat elbambultam órákon. :DD Neem, az ötletek általában írás közben jöttek, vagy alvás előtt. :D
      Én köszönöm, hogy elolvastad. :)
      Tudom, azóta ellopta még egyszer, de azt is letöröltettem vele.

      Törlés
  3. Nessa, te hány éves vagy?? Mert annyira jòl megfogalmaztad a sztorit, mintha tudnád milyen az. <3<3:-*:-*

    VálaszTörlés
  4. Szia!!!
    Most olvastam el a blogodat. Nagyon-nagyon tetszett. Mark egy szemét volt, meg Mia is. De a többi szereplő nagyon cuki volt!! Na, azt szeretném kérdezni, megengeded-e, hogy kinyomtassam magamnak a sztorit, mert csak telón tudtam nézni, Wi-Fi-vel. És mivel nincs netem, és annyira tetszett, gondoltam, megkérdezem. Nem szeretnék egy feljelentés a szerzői jogok megsértése miatt.:-P:-P
    A másik blogod, a Vanessa-Harry-s is nagyon jó!! Csak így tovább.
    Puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)
      Köszönöm, örülök, hogy tetszik. :)
      Természetesen kinyomtathatod, csak annyit kérnék, hogy az elejére írd oda, hogy én írtam. :)
      :*

      Törlés
  5. Szia!
    Én csak most láttam mivel nem gondoltam volna, hogy itt még lesz bejegyzés, de most megnéztem és ki vagyok akadva. Én ezért gondolkozok el azon, hogy írjak-e blogot :( pedig szeretnék.
    Ha még nem törölte akkor majd én töröltetem vele!
    Bogi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ja bocsi most olvastam, hogy már törölte. Sorry :(
      Bogi

      Törlés
    2. Szia! :)
      Igen, végre letörölte, de csak mert elég erős fenyegetéseket kapott.
      Mindenképpen kezdj blogot, ne tántorítson el ilyen, ha ellopják eljárást indíthatsz ellene és akkor biztos nem próbálja meg senki sem ellopni többször. ;)

      Törlés
    3. Szia!
      Rendben írni fogok. :)
      Eddig nem volt időm, de most elkezdtem olvasni az Elloptad a szívem blogodat. :) Tetszik.
      Bogi

      Törlés
    4. Örülök, hogy tetszik. :)

      Törlés