2013. április 15., hétfő

Búcsú

Sziasztok! :)
Az "Elloptad a szívem" írása közben, hirtelen elhatározásból, spontán ötletként létrehoztam egy újabb blogot, amit két perc múlva töröltem, majd újból létrehoztam. 
2012. november. 19.-én felkerült a prológus. 
Egy kedves történetet akartam írni, egy lány és egy fiú barátságáról, akik egy nyáron, hosszú idő után újból találkoznak, és szépen, lassan egymásba szeretnek. Ehelyett mit alkottam? Viták, szerelmek, szenvedés, egy makacs lány, meggondolatlan dolgokkal, egy fiú, aki nem veszi észre ami az orra előtt van, később egy ártatlannak tűnő fiú, aki egy gusztustalan alak, és Harry barátnője, később exbarátnője, aki az elejétől fogva egy utálatos nőszemély.  Azt hiszem, elmondhatom, hogy a lehető legnagyobb ellentétét írtam meg az alapötletemnek, de egyáltalán nem bánom. :) 
Sosem hittem, hogy ekkora népszerűségnek fog örvendeni a blogom, hogy ennyi rendszeres olvasóm lesz, és ilyen sok kommentet kapok. A prológushoz két komit kaptam, az első részhez egyet, majd ez szépen lassan elkezdett felfelé haladni. :) Még most sem hiszem el igazán, hogy mennyien szerettétek/ szeretitek a blogom. Hatalmas köszönet mindenkinek! Általatok lettem jobb író. :) 
Köszönöm a rengeteg kommentet, a dicséreteket amiket kaptam tőletek, az összes jó/rossz kritikát a blogról, a rengeteg oldalmegjelenítést, a rendszeres olvasókat, az összes díjat, köszönöm, hogy szavaztatok rám a blogversenyen. Köszönök mindent! Remélem akik ezt a blogom olvasták, olvasni fogják az újat, és a még futó blogomat is! :) Szomorú vagyok, amiért itt véget ér ez a történet, de ugyanakkor boldog is. Köszönöm, hogy írhattam nektek egy lányról, aki utálja a magassarkút, focizik, kicsit fiús, a legjobb barátja segítségével öltözik fel csinosan, és egy kivételesen buta, vagyis inkább vak fiúról, aki nem vette észre azt ami mindvégig az orra előtt volt. :)
Egy élmény volt nektek írni ezt a történetet. :)
Külön köszönet Noricii-nak a gyönyörű fejlécért! :)
Végezetül néhány adat: 









Remélem sikerült valami egyedit alkotnom, és ha nem, akkor is, köszönök mindent! :) 
Szeretlek titeket!
Nessa. xx

15 megjegyzés:

  1. Bonjour!:3 Éééés sikerül az első komi*o*
    Sajnos már utoljára köszönök bonjour-ral te ,pedig aloha-val:c
    Uh,először is ott kezdtem,hogy nem a blog indulásakor sikerült csatlakoznom,az olvasóid tagjához,hanem kicsit később,akkor,amikor rátaláltam a másik blogodra,(nagy kedvencemre) az "elloptad a szívem"-re.DE amint utolértem magamat,mindig írtam neked,szeretek véleményt kifejteni:)Vannak olyan történetek amikbe már az első sor olvasása után beleszeretek,azt hiszem itt is így történt.Lehet,hogy az is közre játszott,hogy Harry-t szeretem a legjobban.Imádtam,hogy mindig,képes voltál,újat és még újabbat mutatni mindannyiunknak.Mindig történt valami Millyvel és Harryvel,az biztos,hogy sosem unatkoztunk.Az egyik barátnőmnek,addig beszéltem a blogodról,amik "szegény" nagy lelkűen belement,hogy elolvassa,és lám itt a csoda imádja.:)Ööö,azt hiszem volt egyszer,hogy anyát egy teljes órán át,Millyvel és Harryvel nyaggattam o.O
    Nagyon sajnálom,hogy vége,sokan kértek rá,hogy írd tovább.Én nem kérlek rá,-bár mindjárt sírógörcsben halok meg-mert mindent kihoztál ebből a sztoriból,amit csak tudtál.:) Fent írtad,hogy nem úgy sikerült az új történet megírása ,ahogy gondoltad,mert nem lett nyugis és bonyodalom mentes.Őszintén?!Nem is te lennél,ha nem lenne benne vita,szenvedély.:)
    Nem akarom,hogy vége legyen.Azt hiszem,csodás lett a befejezés,nem akarok búcsúzkodni. ohh,oké abbahagyom:) Mind imádunk.:) <3
    UI.:Nem vakarsz le magadról,mindkét blogodon zaklatni foglak még;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Aloha! :D
      Köszönöm szépen, most is jót mosolyogtam a komidon! :)) <3
      Örülök, hogy tetszett a történetem, és kérlek, ne bánkódj miatta, hogy vége. :) <3
      Drága Idus, egy kicsit sem szeretnélek levakarni magamról! :D

      Törlés
  2. szia:) na szóval, most próbálok egy hosszú kommentet írni, hogy részletesen kifejtsem a véleményem.:D
    azt gondolom már tudod, hogy ez az egyik kedvenc blogom, és nagyon de nagyon imádom. Hihetetlen, hogy mennyire jól írsz, szerintem, a te blogjaid olvasása közben javult az én írásom is. A történet nagyon, de nagyon tetszett, bár akkor mindig ideges voltam rád, amikor végre kibékültek, de a következő részben már megint összevesztek. Ilyenkor mindig azon gondolkodtam, hogy élvezed, hogy szívathatsz minket?:D mert ha igen, akkor nagyon is sikerült, de szerintem sok ember nevébe mondhatom, hogy nem örültem neki.:D Viszont a fantasztikus fejezetek, amiket megírtál, mindig kárpótoltak érte, ezért is vagyok szomorú, hogy vége van, még akkor is ha helyette van kettő, amik ugyan ilyen fantasztikusak.:D én tuti rendszeres olvasód leszek az összes blogodon!:D
    puszillak, kata xx♥♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)
      Köszönöm szépen, örülök, hogy tetszett a történetem! :)) <3 Ééés azt hiszem, most már elmondhatom, nagyon élveztem, hogy "szivathattalak" titeket. :D Muhaha:33 <3

      Törlés
  3. Hello! :)

    Amint már említettem az egyik kedvenc blogom a tied, nagyon szerettem olvasni, hétről-hétre az új izgalmas fejezeteket! :)
    Egyszerűen imádtam, hogy mindegyik résszel sikerült valami újat hoznod, amivel megleptél.

    Fantasztikusan írsz, és amióta a blogodat olvasom, úgy érzem, hogy én is sokat fejlődtem az írásban, hála neked! :D Remélem, hogy nem akarod egyhamar abba hagyni az írást, és sok bloggal/ résszel boldogítasz majd engem/minket!
    Puszii ♥♥

    (A többi blogodon találkozunk! :D )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :))
      Köszönöm szépen! :) <3 Nem hagyom abba.:3

      Törlés
  4. Szia :)

    Sajnos én nem tudtam a blog kezdeténél csatlakozni, de mindig első dolgom volt itthon hogy folytassam az olvasást, hogy be tudjam érni a történeted, annyira tetszett.
    Nekem is ez a kedvenc blogom, és nagyon hiányozni fog Harry és Milly története. Teljesen bele tudtam élni magam a történetbe, imádtam :) Ahogy pedig leírtad, az csodás volt. Nagyon szépen megfogalmaztál mindent, és a történet pedig whááá :D mindig hoztál nekünk valami érdekességet :)
    Teljesen beleszerelmesedtem Harrybe a történet végére :D

    És még egyszer nagyon nagyon hiányozni fog ez a történet, nemrég kezdtem el olvasni a másik Harry-s sztorit, hogy ne zavarodjak bele a történetbe, de most már folyamatosan olvasom, hogy utolérjelek, azon is :)
    ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    VálaszTörlés
  5. Tudod, az igazat megvallva ez volt/ez a kedvenc bogom. Nagyon sajnálom,hogy vége, de örülök neki, hogy olvashattam/szerethettem a blogodat.:)

    ui: csak még annyi, hogy számíthatsz rám a többi bllogodnál is!:)

    Blanci:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy olvastad a blogom és tetszett! :) <3

      Törlés
  6. Cya Nessa!!! Imádtam a blogodat....egyszerűen fantasztikus....sok blognál elgondolkozok azon, h jo lenne kiadni filmben, ugy ahogy ezt is...olvasom a mások kettőt is :) nagyon jókk... Ez a blog adott ihletet az iráshoz....ha te nem vagy, én most nem blogolok....soha ne hagyd abba az írást..annyiszor megsirattál!! Imádom benned azt, h mindig hozol bele egy két csavart! :) csináltam egy..hogy is mondjam...feliratod a bog ciméről...elküldenèm, csk nem megy :( na, de sok sikert az ujhoz, és folyamatos sikert a régihez :) puszi:Vidóxx

    Ui.: Benne lennél egy linkcsrében ( mármint az uj blogod linkjével ;) )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)
      Köszönöm, el sem tudod hinni, mennyire jól esik, hogy azt mondod: az én blogom miatt kezdtél írni:))
      Ide elküldheted nekem a feliratot: stolemyheartwithnessa@gmail.com
      Mehet a linkcsere! :)

      Törlés
    2. oksi!! itt a blogom linkeje: http://www.mylifeandonedirection22.blogspot.hu/
      a képet meg akkor küldöm :)

      Törlés
  7. Szió Nessa:) Én most értem a blogod végére és megkell hagyni remek író vagy:) Nagyon tetszett az egész történet,volt amikor röhögtem és volt amikor sírtam.Remek történetet alkottál,volt minden benne,boldogság,veszekedés minden ami megtörténik az ember életében.Rengeteg blogot kezdtem már el olvasni de mindig meguntam mert egyszerűen unalmasnak tűnt már az eleje is,de ez,ez TÖKÉLETES.Reggelente amikor felkeltem alig vártam,hogy haza érjek suliból és végre olvashassam:) Csak Gratulálni tudok,és köszönöm,hogy megírtad a My best friend Harry Styles or not -ot :) Ne,hagyd abba,kérlek az írást. Tehetséges vagy:) Puszi: Alexandra xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)
      Köszönöm szépen, örülök, hogy tetszett! :)
      Ünnepélyesen megígérem, hogy nem hagyom abba az írást! Bizonyíték erre a másik két blogom^^ :)

      Törlés