2012. november 20., kedd

1.rész My best friends. Üdv Londonban!

Sziasztoook! :D 1. rész *-* köszönöm a komikat a prológushoz,igazából ebbe még nem nagyon történik semmi különös,azért örülnék ha hagynátok pár komit. :) 
Nessa xx
2012. június 16.
Izgatottan toporogva vártam a csomagjaimat,le kaptam a három nagy fehér bőröndöt a futószalagról és tanácstalanul néztem körbe.Megindultam befelé a nagy tömegbe hátha meglátom valahol az én göndör hajú,szupersztár, legjobb barátom.
Azt valahogy sejtettem,hogy nem fog egy nagy táblával járkálni amire fel van írva a nevem,azzal magára hívná a figyelmet.
Hol vagy? :)-küldtem el az sms-t.
-Mögötted.-szólalt meg a hátam mögött az ismerős mély hang,el engedtem a bőröndöket amik nagy csattanással dőltek el a földön,megfordultam és a nyakába vetődtem.
Utoljára 3 hónapja láttuk egymást ami nagyon sok idő számunkra,akkor is az az 1-2 nap semmi.
-Szia Milly.-vigyorgott és puszit adott az arcomra.
-Harry!-ugráltam fel le egyik lábamról a másikra.-Benne leszünk az újságba.-röhögtem fel a minket fényképezgető paparazzik felé mutogatva.
-Leszaroom.-utánozott,fel vette a nagyobbik bőröndöket és maga után húzva ki vergődtünk a tömegből.
Furcsálltam,hogy bent nem találkoztunk lelkes kis fanokkal viszont kint nyüzsögtek, böhöm nagy testőrök segítségével jutottunk el Hazza autójához.Gyorsan bele tette a csomagtartóba a cuccaimat és megkerülve az autót nagy lendülettel ült be mellém és már száguldottunk is.
Megfogta a kezem és a váltóra tette majd rá helyezte az övét,vigyorogva néztem a kezünkre.Ez nem változott,még mindig szerelmespárnak néznének minket de aki ismer az tudja,hogy ez csak egy nagyon szoros barátság.
-Annyira örülök,hogy végre itt vagy.-szakította el szemét az útról és rám vigyorgott.
-Nem szabadulsz most már tőlem.-dőltem hátra az ülésben
-Ha 16 évig elviseltelek úgy,hogy a szomszédban laktatok, ezek után menni fog ez tovább is.
-Szóval csak elviseltél?-húztam fel a szemöldököm sértődötten.
-Tudod,hogy értettem.-parkolt le a One Direction rezidencia előtt.
Vártam mikor ront ki még négy Harryhez hasonló őrült de ez elmaradt.
-Nincsenek itthon a fiúk?-vettem el a kisebb bőröndöt.
-Majd csak este jönnek haza úgy,hogy kénytelen vagy elviselni csak engem estig.-kacsintott.
Ki nyitotta az ajtót,és nagy udvariasan be engedett maga előtt.Le rúgtam a cipőmet a többi mellé és pár pillanatig csak bámultunk egymásra.
-Piszkosul hiányoztál.-borultam a nyakába.
-Te is.-fonódtak kezei a derekam köré.-Gondolom tudod melyik lesz a szobád.
-Ha az ami eddig volt akkor igen.-bólogattam.
-Igen az.-indult meg felfelé a lépcsőn a két bőrönddel.
-Várj.-vettem fel a kisebbet és követtem.
Le tette a szekrény mellé majd megfogta a derekam az ágyra dobott és rám ugrott.
-Igazából szerelem?
-Karamellás kukorica?
-Nappaliban?-szállt le rólam.
Mielőtt ki ért volna a hátára ugrottam és röhögve rohant le velem a lépcsőn majd körbe körbe a nappaliba.
-Tegyél le!!Szédülök.-csaptam a hátára.
-Ha adsz egy puszit.-csücsörített.
-Leteszel?
-Megpuszilsz?-vonta fel a szemöldökét.
-Ezt kérni kell?
Meg vonta a vállát és le eresztett a földre,csücsörítve le hajolt hozzám én pedig nyomtam egy puszit a szájára.Igen,a szájára.
-Hozom a kukoricát.-vigyorgott kajánul.
Le huppantam a kanapéra és elő kerestem a rengeteg film között a kedvencünket,mire meglett elkészült a kukorica és be telepedtünk a tv elé.Az ölébe tettem a lábamat a vállának dőltem.Milliószor láttuk már,de még mindig ugyanúgy néztük mint elsőnek.Kezdtem elálmosodni de nem akartam aludni,rá érek még.
-Álmos vagy?-simított végig a hajamon.
-Hmm?Nem.-válaszoltam csukott szemmel,nagyon hiteles...
-Gyere.-vett az ölébe és fel állt velem.
-Harry,ne.Nem akarok aludni.-nyitottam ki a szemem.-Jönnek a többiek én meg alszok.
-Majd felébresztelek.-nyomott puszit a homlokomra.
-Neem. Menjünk inkább ki.
-Még mindig makacs vagy.-rázta a fejét vigyorogva.
-Kimegyünk?-kapaszkodtam a nyakába.-Le tehetnél.
-Nem szeretnélek.-indult el velem ki az udvarra.
Le tett a medence szélére,nem volt feltöltve vízzel mert ahhoz ma hideg volt.Le huppant mellém és magához ölelt.
-Egyre hülyébb vagyok.-rázta a fejét.-Nem hoztam takarót.-próbált felállni.
-Öregszel de nem fázok.-húztam vissza és,hogy meg ne próbáljon elmenni az ölébe ültem.
-Nem is mondtad,hogy mi van otthon.Jól van anyukád?
-Semmi.-rántottam meg a vállam.-Aha,puszil.De inkább te mesélj Mr.SzexiénekesvagyokStyles.
-Van olyan amit nem tudsz?
-Hmm,mi van a lányokkal?
-Semmi.-komolyodott el a hangja.
-Nem hiszem el.-böktem oldalba.
-Caroline-val szakítottunk,ahogyan Emmával is.Nincs senki.
-Én senki vagyok?-néztem fel rá.
-Nem.-puszilta meg a szám.
Erről a puszi,fogjuk egymás kezét,ölelkezünk dologról még nem tudtak,nem járunk ahogy azt már elmondtam.Ez csak a szeretethiány miatt van,vagy mit tudom én,nem tudom,hogy kezdődött el ez köztünk de amikor valamelyikünknek volt valaki az életében abbamaradt,ha vége lett újból elkezdtük.Látszólag ezt egyikünk se bánta,Hazzának és nekem is szükségünk volt valakire akit szeretgethetünk és mi itt voltunk egymásnak,az,hogy sokáig távol voltunk egymástól csak még jobban fokozta ezt. Mentségemre legyen,hogy szájra puszin kívül semmi más nem volt eddig.
-Te vagy az első barátnőm.-vigyorgott.
-Cuki ovis szerelem.-rebegtettem meg a szempilláim.
-Van itthon valaki?-hangzott fel egy ismerős hang.
Óvatosan ki másztam az öléből és szorosan egymáshoz bújva mentünk ki üdvözölni a fiúkat.
-Sziasztok!-vigyorogtam rájuk.
-Milly!Szia.-ölelt át elsőnek Liam.-Ne haragudj,hogy ilyen taplók voltunk,hogy nem mentünk ki eléd Harryvel csak...
-Szia Liam.-nevettem és két puszit adtam az arcára.
-Vas happenin Milly?-állt meg előttem az arab srác,halál komoly fejjel.
-Vas happenin Malik?
-Jó újra látni.-ölelt meg ő is.
-Sziaaa Millllyyy!-pörgetett meg a levegőben Lou.
-Boo Beeeaar.-visítoztam vele.-Ha nem teszel le a nyakadba fogok hányni.-nevettem.
-Oh fúj.-eresztett le a lábaimra.
-Hol van Niall?-kerestem a szőke tagot.
-Itt.-jött ki a konyhából egy nagy szendvicset nyammogva.-Szia Milly!-ugrált és szorosan magához ölelt.
-Szia.-adtam neki is puszit.
-Mikor érkeztél?-érdeklődött Liam.
-Nem tudom.3 óra körül.
-Megvolt a köszönés,Milly jön enni.-ragadta meg a kezem Harry és Niall után húzott a konyhába.ű
-Nem vagyok éhes.
-Pedig most enni fogsz.-nyújtotta rám a nyelvét.-Mióta itt vagy nem ettél semmit a kukoricán kívül,Bess frászt fog kapni ha megmondom neki,hogy nem eszel.Annyira vágysz máris vissza Holmes Chapelbe?
-Igenis apuci.-duzzogtam.
Fél perc múlva már a válla fölött áthajolva lestem be a hűtőbe,ki kaptam a nutellát és az asztalhoz rohantam kisebb harcot vívva Niallel.
-Csinálsz nekem is?-pislogott ellenállhatatlanul.
-De bunkó vagy.-Zayn.-Vendéggel csináltatsz magadnak kaját.
-Te is kérsz Zayn?-küldtem felé bájos mosolyt.
-Igen.
-Ki a bunkó?-bökte oldalba Harry.
2 nagy nehezen legyűrt nutellás kenyér után fáradtan dőltem neki Harry mellkasának.
-Most már tényleg menjél fel aludni.-adott puszit a fejemre.
-Nem.-motyogtam.-Még csak most jöttetek.
-Holnap is nap lesz.-Louis.-Majd elmegyünk bulizni,szóval alvás!
-Meg ne próbálj ellenkezni.-vett ölbe a göndör.
-Jó éjt srácok.-intettem kómásan és hagytam,hogy fel vigyen.
-Jó éjszakát.-zengték.
Lassan vitt fel a lépcsőn,nem olyan szeleburdin mint szokott,érzékeltem ahogyan le tesz az ágyra majd a nadrágomhoz nyúl és elkezdi lefelé húzni.
-Héé.-csaptam a kezére.
-Azt hittem alszol,nem megerőszakolni akarlak.-röhögött.
-Megyek lezuhanyozok.-ültem fel.
-Tudod hol a törülköző.-lépett ki egy jó éjt puszi után.
Elő szedtem a bőröndömből a pizsamám,tiszta fehérneműt,fogkefét,fogkrémet,fésűt stb...Holnap ki kell pakolni a bőröndökből is.A ruháimat be dobáltam a szennyes tartóba és be álltam a kellemesen meleg víz alá,máskor sokáig áztatom magam és gondolkozok de most annyira fáradt voltam,hogy minél hamarabb ágyba akartam kerülni és aludni.Gyorsan felöltöztem,fogat mostam,megszárítottam a nedves hajam és át vonultam a "szobámba".Azt hittem miest a párnához ér a fejem már aludni is fogok de ez nem így lett,percekig forgolódtam mire rá vettem magam,hogy átmenjek Harryhez.
-Alszol?-nyitottam be a szobájába.
A hasán feküdt a takaró félig le volt csúszva róla amiből tudtam rá következtetni,hogy most kivételesen van rajta alsónadrág,készült arra,hogy át fogok jönni...Köszönöm Hazza!
Alig észrevehetően osontam be,bebújtam mellé az ágyba és szorosan a mellkasához bújtam.
-Tudtam,hogy át fogsz jönni.-motyogta álmosan.
-Ezért lepődtem meg,hogy kivételesen nem a meztelen segged köszöntött amikor beléptem.
-Le vegyem?Mert engem nagyon zavar.
-Ha leveszed nem alszok melletted.
Szokása ölelni valamit amikor alszik,és amikor velem alszik akkor általában én vagyok az "áldozat",és nem szeretném ha a kis Harry hozzá préselődne a derekamhoz.
-Ezt te se hiszed el.-ásított.-Túlságosan hiányoztam neked ahhoz,hogy eltántorítson a f...
-Harold Edward Styles!-ültem fel.
-Nem szeretem a Haroldot.-vigyorgott.
-Tényleg nagyon hiányoztál,de annyira szoros viszonyban még nem vagyunk!
-Jól mondtad,még...-kapta el a derekam és vissza húzott maga mellé.
Ezt a kijelentést mire vegyem?Megráztam a fejem és hagytam,hogy engem ölelve aludjon el,megnyugtatott ahogy csendesen szuszog.Régen nem hallottam már ezt a szuszogást.

4 megjegyzés:

  1. nagyon jóóóó :) nagyon tetszik :) csak úgy iszom a szavaidat!:) Benne lennél egy cserében? :)))http://harryzayn1d.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Cher! :D Köszönöm,igen mindjárt kiteszem :)

      Törlés
  2. Hát ez nagyon nagyon nagyon jooooooo.......már most imádom <333 :)))

    VálaszTörlés