2012. november 23., péntek

2.rész Tejszínhabos jó reggelt!

Halihó!
Sajnálom most csak ennyit tudtam írni,nem túl fordulatos :/ Aki olvassa a másik blogom is az láthatta,hogy oda is ma került fel a friss.
Komizzatok! :)
Nessa. 
Rég nem hallott ismerős zajra ébredtem ami a konyhából szűrődött fel egészen idáig,Harry karjai le csúsztak a derekamról és nyűgösen fordult a másik oldalára.
-Louis tedd le azt a kanalat!-ordibált Liam.-Louis William Tomlinson!Ne közelíts!
Hangos röhögés,majd Harry kissé idegesen ült fel.
-Neked is jó reggelt.-dünnyögtem.
-Bocsi,elfelejtettem,hogy itt vagy.-dőlt vissza mellém és morcosan a fejére tette az egyik párnáját.-Miért nem tudnak hajnalban csendbe lenni?
-Hazza,fél 12.-tájékoztattam egy gyors pillantás után a telefonomra.
-Hajnali fél 12.
-Szép jó reggelt!-csapódott ki az ajtó és négy fiú dugta be rajta a fejét.-Ooh,mi van itt?-nézett ránk nagy szemekkel Louis.-Ugye nem az amire gondolok.-rántotta le rólunk a takarót.
-Louis!-visítottam ahogy megcsapott a hideg.
-Hu,nem.-dobta le.
-Tudni se akarom mire gondoltál.-húztam vissza magunkra a takarót.
-Vas happenin?-ugrott be közénk Zayn szélesen vigyorogva.
 -Vas happenin Zayn?-vigyorogtam a barna srácra.
-Este megyünk bulizni.-rugózott az ágyon.
Amikor utoljára együtt buliztunk Harry-vel kicsit kirúgtunk a hámból,szóval seggrészegen cipelt minket vissza Liam és Niall.
-Jajj.-grimaszolt Liam.
-Nyugi,most nem tervezek begyűjteni egy emlékezet kiesést.-nevettem.
Semmire, az ég világon semmire nem emlékszem abból az estéből,amiket tudok azt is csak úgy,hogy a többiek elmesélték.
-Éhen halok.-nyöszörgött Niall.-Gyertek már le enni,Liam azt mondta addig nem ehetek amíg fel nem keltek.De már felkeltetek szóval én megyek reggelizni.-masírozott ki a szobából.
-Mi a kaja?-nézett fel a párnájából Harry.
-Gofri,meg müzli.-a müzli szónál Louis sunyin vigyorgott Liamre.
-Mindjárt le megyünk.-nyújtózkodott nagyot.
Le rúgtam magamról a takarót,és le szaladtam Niall után.Az asztalnál ült és egy nutellás gofrin nyammogott.Mellette egy tányéron lerágott csontok voltak. Niall az egyetlen aki reggelire Nando's-os csirkét eszik.
Nemsokára megjelentek a többiek is,Louis elő szedte a müzlit a felső polcról és egy kanállal a kezében le ült Liam mellé.
-Kérsz?-tolta az arcába.
Liam hátra hőkölt,véletlen ki verte a kezéből a kanalat,ezután azért visítozott mert hozzá ért a keze a kanálhoz.Be iramodott a hátam mögé és haragosan nézett a röhögő Louisra.
-Hagyd már békén szegényt.-nevettem.
Harry le huppant mellé az asztalhoz és maga elé vett 3 gofrit,megkente nutellával majd rá nyomta az összes tejszínhabot és a szájába tömte.
-Harry reggelizik.-bámult rá nagy szemekkel a mögöttem megbúvó fiú.
-Akkor Niall?-pislantottam a tetőtől talpig legváros,nutellás,tejszínhabos szőkére.
-Miva'?-nyammogott.
-Nem tudtok kulturáltan enni.-oktatta ki őket Zayn akinek a szája körbe tejszínhabos volt.
-Én tudok.-beszélt Louis teli szájjal,egyszóval össze vissza köpködte a tejet és müzlidarabokat.
-Fúj.-húzódott arrébb Hazza majd mikor homlokon találta egy darabka nevetni kezdett és felkapta a tejszínhabot ami pedig benne volt mindent  Lou fejére nyomta.
-Nee!!!Az még kell!-pattant fel Niall,ki kapta a kezéből a tejszínhabot és magához szorította.-Meg ne mozdulj Louis!
Megfogta a most megkent nutellás gofriját és Lou homlokához nyomta és leszedte róla a tejszínhabot,majd a szájába tömte.
-Nem tudom,hogy vagytok vele de nekem már nincs kedvem gofrit enni.-bámultam Tomlinson hajáról lógó tejszínhabot.
-Le ülsz.-kapta el a derekam Harry és az ölébe ültetett.-És nyami-nyami gofri.-lóbálta meg előttem.
-Nem.-zártam össze makacsul a számat.
-Eszeel.-nyomta oda és az arcomra kente az összes nutellát róla.
-Hülyee.-nevettem.-Legszívesebben bele törölném a hajadba de attól félek,hogy megsértődsz.
-A hajunkat ne piszkáld.-figyelmeztetett Zayn.
-Akkor az én hajam miért tiszta tejszínhab?-háborgott Mr.Tejszínhabfejű.
-Én megmenekültem!-járt örömtáncot Liam
-Vagy nem!-kapott fel Harry egy lekvárosat és egyenesen az arcába dobta.
-Nyami.-vigyorgott.
-Fiúúk,elég már.Takarítsatok is fel.
-Minek?-meredt rám nagy barna szemeivel Zayn.
-Mert tiszta tejszínhab a konyha?-vontam fel a szemöldököm.
-Majd megeszem.-nyomta száját az asztalhoz Niall.
-Niall-nek kell egy csaj,odáig süllyed,hogy az asztallal smárol.-röhögött Harry.
-Majd este.-néztek össze Louis-val.
-Nagyon édik vagytok,de majd én szerzek magamnak barátnőt.-rebegtette meg a szempilláit.
-Felöltözööök.-pattantam fel az asztaltól és felvágtáztam a lépcsőn.
Be rontottam a "szobámba" és ki kaptam egy rövid nadrágot a bőröndömből,hozzá illő rózsaszín pólóval.Gyorsan felöltöztem és megindultam a fürdőszobába amikor kopogtak.
-Gyere.-kaptam fel a fésűt és végig szántottam a hajamon.
Harry masírozott be,le dőlt az ágyra és onnan nézte ahogyan fogat mosok,és ki sminkelem magam,csak halvány barnás árnyalatú sminket vittem fel az arcomra és vissza mentem.A pizsamámat az ágyra dobtam és le Hazza mellé.Picit fölém hajolt és adott egy elhúzott puszit a számra.
-A fiúk ezt tudják?-néztem bele a szemébe.
Gyönyörű zöld szeme van,amihez párosult a csábító mosolya és göndör haja.Most először néztem rá nem úgy mint a testvéremre,Harry borzasztóan helyes fiú és ha nem lenne híres lehet volna valamennyi esély kettőnknek,de így semmi.Főleg úgy,hogy ő nem néz rám úgy,de én se.Ez csak egy hülye gondolat amit most azonnal ki kellene verni a fejemből.
-Nem.-hanyatlott le a párnára.-Nem is kell,tiszta hülyének néznének mindkettőnket.-kuncogott.
-Mert így nem.-nevettem fel.
-De,csak az nem olyan lenne.-piszkálta a hajamat.
-Le jöttök focizni?-kiabált be az ajtó másik oldaláról Niall.
-Menjünk!-ugrottam ki mellőle,a bőröndömből elő kaptam a lila-fehér stoplis cipőmet és a lábamra kaptam.
-Átöltözök.-ment ki.
~~~~
-Niall,Zayn,Milly.-ti egy csapatban lesztek.-parancsolgatott Lou.
-Mi fogunk nyerni.-vigyorgott önelégülten Zayn.
-Szarul választottál haver,nem fociztál te még Millyvel.-tette kezét csapattársa vállára Harry.
El vigyorodtam és bele karoltam a két srácba,Zayn be vágtázott a kapuba,Niall nem tudna egy helyben maradni.A másik oldalon Harry volt a kapus,kihívóan küldtem nekik egy mosolyt majd be álltunk,Louisék kezdtek,megindultam felé majd ő passzolta Liamnek,Niall el vette tőle a labdát majd nekem rúgta én pedig a lábam előtt rúgva egyre gyorsítottam majd egy hatalmasat rúgtam a labdába és góól.
Niall nyakába ugrottam,Louis fújtatott egy sort míg Harry csak fejét rázva vigyorgott és elé gurította a labdát.
A következő gólt Niall rúgta,majd valahogy megszerezte a labdát Liam és megindult a kapunk felé de Zayn ügyesen kivédte és ismét nálam volt a labda.
-Gyerünk Milly!-ordította pálya másik feléből Zayn,ismét gól.-Igeeen,mi fogunk nyerni!
Niall a pálya szélén néptáncolt,én pedig helyet cseréltem Zaynnel,Liam pedig Harryvel.
Ahogy közeledett felém Harry a lába előtt szépen vezetve a labdát,le hajoltam és a kezemet magam elé emeltem,átpasszolta Louisnak aki kapura lőtte, a labda a tenyereimnek csapódott,égett de elvigyorodtam és ki gurítottam az arab srácnak.
-Félidőő!-kiabált fújtatva Niall.
Mindenki le ült,velük ellentétben én nem fáradtam el így berohantam üdítőért és vízért,míg ők kiterültek a füvön és pihentek.
-Nem fér a fejembe,hogy tud egy ilyen törékeny lány így focizni.-motyogott Lou.-Akkorát rúgtam és meg sem jajjdult. 
-Milly erős lány.-nyomott puszit a fejemre Harry,majd elvett egy üveg vizet és meghúzta.
-Ez a meccs eldőlt.-vigyorgott Liam.
Bár ők vesztettek mégis mindenki vigyorgott mint a tejbe tök,itt nem volt megsértődés sőt,percekig hallgattam ahogyan dicsértek és Harry a vöröslő tenyerét fájdalja.

4 megjegyzés: