2012. november 29., csütörtök

4.rész Why is this happening to me?



Hahó! :) 
Bocsi,hogy ennyi időre eltűntem egyrészt mert eléggé belemerültem a másik blogom írásába másrészt mert beteg lettem és az ágy győzedelmeskedett felettem. :( Mindegy,itt vagyok és most már sokkal jobban érzem magam. :D Bár ezzel a résszel most kicsit sem vagyok megelégedve :// 
Puszi:Nessa xx
~Harry~
Egymásba kapaszkodva szédelegtünk le a lépcsőn, a másnaposság nem egy jó érzés,főleg úgy ha a felére sem emlékszem annak ami előző éjszaka történt és ehhez még borzasztó fejfájás is társul,pedig több mint 3 óra hosszán át csak feküdtünk és próbáltunk józanodni. 
-Soha többet nem iszok.-huppantam le az asztalhoz és fejemet a karomra hajtottam.
-Ezt te se hiszed el.-horkant fel egyszerre Milly és Zayn.
-Inkább ezt nézzétek meg.-lökött elém dühös arccal Liam egy újságot. Ajajj megint lehozták mennyire berúgtam, de ebbe mi olyan nagy ügy? 
A címlapon hatalmas betűkkel állt: "Harry Stylesnek új barátnője van?" Mi a fene,kivel hozták már megint össze? Bele lapoztam,2 oldalt foglalt el a cikk különböző képekkel színesítve.
-Milly.-nyögtem amikor a képhez értem. Lebuktunk,nagyon jól látszik még a sötétben is,hogy az ott ő amint puszit ad a számra.
-Megmagyaráznátok?-húzta fel a szemöldökét Liam. Ő sem haragszik,egyszerűen csak rosszul esett neki,hogy nem mondtuk el. De mit is? Azt,hogy a legjobb barátommal aki mellesleg gyönyörű és szerelmes vagyok belé. O-oo,hoppá. Néha túl lépünk 1-1 barátsági határt és csak úgy spontán puszikat adunk egymás szájára,mostanában túl elhúzott puszikat.
-Liam,ez nem az aminek látszik.-hajolt át a vállam felett és felvont szemöldökkel nézegetni kezdte a képet.
-Akkor mi? Mert nekem nagyon úgy néz ki,hogy csókolóztok.-tette karba a kezét és elvigyorodott.-Még ha be voltatok állva akkor is.
-Megcsalt.-szipogott fel Louis.-Hát megcsaltál te szemét?-vert egy nagyot ököllel az asztalra.
-Boo Bear én nem,tudod,hogy csak téged szeretlek.-pislogtam rá nagyokat.
-Ajánlom is.-ült az ölembe és úgy csinált mintha megcsókolt volna.
-Fúj.-grimaszolt Niall aki a reggelijét igyekezett elpusztítani.
-Én azért jobban örülnék ha Millyvel csinálnád ezt.-nyújtotta ki a nyelvét Zayn.-Azt előbb nézem mint a Larry Stylinsont.
-Fogjátok már be.-nézett körbe dühösen az állítólagos (sajnos csak állítólagos) barátnőm.-Be rúgtunk,megpusziltam,lefotózták.Nem járunk,Harry ugyanúgy csak a legjobb barátom.-kapott fel az asztalról egy joghurtot és elviharzott.
Sajnos...
-Nem gondoltam komolyan.-bámult utána nagy szemekkel Liam.
-Tudom,de másnapos és akkor tudjátok,hogy hisztis.-vettem el egy szem fájdalomcsillapítót és egy pohár vízzel utána indultam.
-Majd gyertek le,van palacsinta.-szólt még utánam Liam.
A palacsinta gondolatától is összefutott a nyál a számban.Éhesen kullogtam be a szobába,az éjjeliszekrényre tettem a gyógyszert és vizet majd óvatosan a hátára csúsztattam a kezem.
-Ne haragudjatok,csak nagyon fáj a fejem.-fordult a másik oldalára.
-Senki nem haragszik.-nyomtam puszit a homlokára.-Liam csinált palacsintát,ha jobban érzed magad menj le és egyél.
Le nyelte a gyógyszert és nagyokat pislogott rám.
-Most mindenki azt fogja hinni,hogy a barátnőd vagyok?-nézett le az összefont ujjainkra. Bár ne csak azt hinnék,hanem úgy is lenne.
-Majd csinálok egy twittcamot és elmondom,hogy nincs semmi.-erőltettem mosolyt az arcomra.
-Nem akarom,hogy mindenki utáljon.-fordult el és elengedte a kezem.
-Nem fognak utálni.-simítottam ki az arcából egy kósza tincset.
Olyan aranyos ahogy összegömbölyödve fekszik mint egy kiscica.El mosolyodott és fel tornázta magát.
-Felöltözök,utána lemegyek.
Bólintottam majd felálltam és kimentem.
~Emily~
Miután megmosakodtam,felöltöztem és normális kinézetet alkottam,lényegesen jobban érezve magam battyogtam le a lépcsőn. Zayn és Louis nagyon belemerült abba,hogy virtuálisan szétpüföljék egymást,Niall szobájából hangos zene szűrődött ki míg Liam és Harry a konyhában voltak.
-Jobban vagy?-mosolygott rám a barna szemű fiú.
-Igen,bocsi,hogy el kell viselnetek a hisztimet.-huppantam le Harry mellé.
-Ezt még egyszer nem akarom hallani.-nézett rám haragosan Hazza miközben bele kortyolt a kakaójába.
El vettem a tányérról egy palacsintát és csak úgy üresen megpróbáltam legyűrni de nem igazán volt étvágyam.
-Van valami dolgotok ma?-kérdeztem.
-Nincs.-rázta meg göndör buksiját.-Mit csináljunk?
-Vezessetek körbe Londonban.
Imádom velük járni a várost,annyira őrültek és pont ez benne a jó,nem unalmas velük mászkálni mindig kitalálnak valami jó nagy hülyeséget.
-Megint?-vigyorodott el Harry.
-Hmm,ha nem akartok akkor nem.
-Ki mondott ilyet?-lépett be Zayn egy ropit rágcsálva.-Mikor megyünk?
-2?-nézett az órájára Liam.
Vagyis addig még van majdnem másfél óra.
-Igen,és utána elmehetnénk a Nando's-ba.-huppant le mellém Niall és csak úgy spontán nyomott egy puszit az arcomra.
-Ohh,sziaa Niaall.-kacsintottam rá.
-Hello baby.-húzogatta a szemöldökét majd megfogta a derekam és az ölébe ültetett.
Szerencsénkre Harry épp akkor kortyolt egy nagyot a vizébe,majd amikor Niall combjára huppantam az egészet az asztalra köpte.
-Fúúj.-visított fel Louis.
-Ti? Ti,ti.-mutogatott össze vissza kettőnk között.-Niall! Most azonnal menjünk ki!
A szőkéből ki robbant a nevetés,ahogy Harry arcát látva belőlem is és egymáson röhögtünk amíg a többiek úgy bámultak ránk mintha legalább most szabadultunk volna az állatkertből.
-Mióta?-nézett ránk halálra vált arccal.
-Hmm,ma reggel óta.-simogattam meg visszatérve a szerepemhez Niall arcát. Úristen de puha bőre van ennek a gyereknek.
-De,de miért nem mondtátok? Milly,én azt hittem nekem mindent elmondasz,még azt is,hogy összejössz az egyik legjobb haverommal.Már nem én vagyok a legjobb barátod?
Fogta magát és felrohant a lépcsőn majd fél perc múlva hangos ajtócsapódás és teljes csend.
-Ez hülye.-nyögte Zayn.
Harryn kívül mindenki tudta,hogy csak hülyéskedünk,de akkor ő miért veszi halálosan komolyan?
-Bocsi.-tettem a szőkeség vállára a kezem és felpattantam.
Fel rohantam a lépcsőn és nagy lendülettel be vágódtam Harry szobájába,az ágyán feküdt és egy labdát dobálgatott fel.
-Harry.-szólítottam meg mire durcásan a fal felé fordult.
-Hagyj békén.-motyogta.
-Hazza de hát csak hülyéskedtünk!
-Mi? Akkor azért nevettetek? De hülye vagyok.-emelte az arca elé a párnáját.
-Ezzel egyetértek.-jelent meg az ajtóban Lou.-Nem akarlak megbántani édes kis galambom,de ha már nem fogod fel a viccet akkor elég sok agysejtedet elpusztíthatta a tegnapi alkoholizálás.
-Harry.-kukkantott be Niall, Loui válla felett.-Haragszol?
-Nem,én nem haragudnék rátok.-motyogott.-Csak,mondjátok el ha...
-De mi nem!-vágtuk rá egyszerre.
-Jól van.-húzódott mosolyra a szája.
~Louis~
Van valami furcsa mostanában Harryben,ki kell derítenem,hogy mi. Először ez a kirohanása,most meg ahogy átöleli Milly-t,Harry szerelmes. Mi? Dehogyis azt már elmondta volna.De mi van ha mégse? Mi van ha szereti de nem akarja magának bevallani. Sose baj,majd Louis bácsi ki húzza belőled.
-Nagy ölelés.-vágódtam be közéjük,szétugrasztva a kis párocskát.
Niall hátulról rám ugrott,később egy hatalmas ordítással vetődött ránk Zayn.
-Uuh,de nehezek vagytok.-nyögött valahonnan a kupac aljáról Milly.
Harry rögtön egy fordulással le szállt róla és a padlón landolt ezzel megbontva az egész kis kupacunkat és mindenki a földön kötött ki.Muszáj lesz kifaggatnom.
-Esik az eső.-nézett ki az ablakon Liam.
-Mi? Nemár.-szontyolodott el azonnal a szőke lány.-Így nem megyünk várost nézni.
-Milly.-nézett az órájára Harry.-Kezdődik a Spongyaboob!!-rohant ki a szobájából.

~Emily~
Harry és Zayn között elnyúlva néztem a tv-t,Hazzával tulajdonképpen már kifeküdtünk a röhögéstől és mindkettőnk Zaynre nehezedett.Kétség kívül mi szórakoztunk a legjobban a buta kis sárga szivacs meséjén.
-Mééég.-ugrott fel Harry és a térdét verve kezdett ugrálni a tv előtt.-Neeem kell hülye Tapsi hapsi.-toporzékolt mint egy kis óvodás.
Dühösen kapcsolta el,dühöngött egy kicsit utána fel rohant a szobájába és büszkén vigyorogva a laptopjával jött vissza.A mosolyától először az "Úristen de cuki" mondat ugrott be,de miért gondolom én ezt így? Mióta itt vagyok Londonban és ő is itt van,folyton ilyenek jutnak az eszembe,és reggel még azon is elgondolkoztam,hogy talán nem lenne olyan rossz vele.De ez az egész nem érné meg,a rajongók gyűlölnének amit nem bírnék elviselni,sosem bírtam ha valaki utált,pláne ha a fél világ engem akarna kinyírni,és Harry...a legjobb barátom,megérni azt a sok együtt töltött évet egy hülye fellángolás miatt? Igen,ez az,egy idióta fellángolás ami el fog múlni,remélem,de azért perverzen gondolkodni szabad nem? Az végül is nem bűn,csak én tudom mit gondolok és én most meg akarom csókolni. Milly!Fejezd be! Olyan mintha most ülne a vállaimon egy kis angyal és egy ördög,mint a mesékben.A kis ördög arra buzdít,hogy csókoljam meg és engedjem,hogy velem is azt tegye amit már sok lánnyal,igen a nőügyeire gondolok,és azokon kívül ami megjelent az újságban,volt még egy pár egy éjszakás és összejárós kalandja.Értsd,ha Harryke kanos volt,felhívta az első lányt akit talált a névjegyzékében és hopp,ki lett elégítve.
-Hé,Milly itt vagy?-integetett előttem.
-Álmos vagyok.-ásított Zayn.
-Én meg éhes,Liam elviszel a Nando's-ba?-szólalt meg Niall is.
-Hiányzik Eleanor.-biggyesztette le a száját Louis.
Zayn felvonult a szobájába,Liam és Niall elindultak a Nando's-ba,Louis pedig be pattant a saját kis autójába és elhajtott a barátnőjéhez.
-Nem akarnak Spongyabobot nézni.-dörmögött az orra alatt Harry.-Nem tudják miről maradnak le.
-Indítsd el.-böktem a képernyőre.
A vállának dőltem és onnan próbáltam nézni a kedvenc mesénket,na jó az egyik kedvenc mesénket,a másik a Scooby-Doo,meg a South Park.Viszont akármennyire is próbáltam figyelni a gondolataim elkalandoztak.Mi változott meg? Harry még mindig ugyanaz a fiú aki még azelőtt volt,hogy jelentkezett az X-Factorba,sztár lett,lányok milliói vesznek meg érte de ő még mindig ugyan az,az én Harrym,a legjobb barátom.2 évvel ezelőtt is így nézett ki csak azóta egy picit férfiasabb lett,kockás hasak,széles váll,még emlékszem arra milyen volt őt látni a fináléban,ahogy a műsor kezdetekor majd kicsattantam a büszkeségtől és biztos voltam benne,hogy ők fognak nyerni,és milyen volt látni ahogy le hervad az arcáról a mosoly.
-Nem is figyelsz.-tett szemrehányást.
-Bocsi,csak elgondolkoztam.
Félre tette a laptopot és átölelt,meglepődtem,de vissza öleltem és mélyen magamba szívtam a bódító Harry illatot.Élveztem ahogyan az orrom megtelik az illatával és semmi pénzért nem akartam elengedni,megijedtem,hogy megérzi a mellkasomban őrülten zakatoló szívem és óvatosan elhúzódtam.Miért történik ez velem? 

8 megjegyzés:

  1. eszméletlen jóóóó.. folytasd :D
    ja, és cuki a gif :))

    VálaszTörlés
  2. Szia nagyon jó:) látom már kezd kialakulni valami.xx

    VálaszTörlés
  3. ma találtam meg a blogod és mindjárt elkezdtem olvasni nagyon nagyon tetszik! :) remélem hamar hozod az új részt! :D
    xoxo :)

    VálaszTörlés
  4. Jaj, ez iszonyatosan jo!!!

    VálaszTörlés