2012. november 26., hétfő

3.rész Party Time! "Ma nem iszom le magam Harry."

Hali! :DD 
Nem sok mondanivalóm van,esetleg...írhatnátok egy picit többen komit :$ jól esne egy kis visszajelzés,hogy tetszik ez a story/nem, miért?.
Nessa. :) 

A délután folyamán kipakoltam a bőröndökből,nem sokáig akartam náluk csövezni,minél hamarabb szerettem volna munkát és egy albérletet találni.Este 8 körül kezdtünk készülődni,fehérneműben,tanácstalanul (mint mindig) álltam a szekrény előtt és a frissen felakasztott ruhákat néztem.
-Tudod már miben jössz?-rontott be Harry.
Nem zavartatta magát,és engem se zavart ahogyan az ágyról önelégült arccal méreget,milliószor látott már így.
-Nem.-ráztam meg csalódottan a fejem és le ültem mellé.
-Na gyere,majd segítek.-ragadta meg a kezem és a szekrényhez vonszolt.
-Ez?-emeltem ki egy tetőtől talpig csillámokkal kirakott darabot.
-Csicsás.-szólta le-Nem te vagy.
Beljebb dúrtam magam a szekrénybe és ezúttal egy fehér,pufis aljú ruhát vettem ki a derekánál egy hatalmas fekete masnival.
-Esküvőre készülsz vagy bulizni?-vonta fel a szemöldökét.
Vissza hajoltam,nem kötekedtem vele végül is ő mégiscsak fiú,és ő tudja,hogy mi tetszik a fiúknak.Nem lenne rossz már végre valaki,hónapokkal ezelőtt csak 1-1 éjszakára kellettek,hogy pótolják némely igényeimet,egyszerűnek tűnt egy vad buliba felszedni egy eléggé beállt helyes srácot,hogy aztán reggel hatalmas fejfájással hagyjam el az ismeretlen lakást és soha többet ne találkozzak vele.De most már nem ez volt a célom,hiányzott valami az életemből,és ez a szerelem.
Megfogtam egy kis feketét,testhez simuló volt,mély dekoltázzsal és szinte semmi extra nem volt benne.
-Ilyet az őskorba hordtak,és túl kivágott.
-Ki vagy te? Az apám?-nevettem.
-Ki is tagadlak ha ezek közül bármelyikben is mutatkozni mersz hacsak az nem egy giccs parádé,esküvő vagy temetés,na engedj ide.-tolt arrébb.
Pár másodperc keresgélés után a szekrény leghátuljáról halászott elő valamit.
-Na,ebben lélegzetelállító leszel.-vigyorgott és a kezembe nyomta.
Fekete apró felsőrésze volt,ami csipkében ért véget az alja pedig könnyű zöld színű anyag.
-Köszi.-nyomtam puszit az arcára.
Ki kaptam a szoknya aljához passzoló Vans tornacipőmet,igen,tornacipőt.Azért megyek el bulizni,hogy szórakozzak és nem azért,hogy széttörjem a lábam egy kényelmetlen magassarkúban.
-Nem változol.-kuncogott és elhagyta a szobát.
Megfogtam a kis sminkes tatyóm,a ruhát és bevonultam a fürdőszobába,gyors tusolás és hajmosás után csöpögve léptem ki a kabinból,magamra tekertem egy törülközőt majd miután szárazra töröltem magam,tiszta fehérneműt vettem és megszárítottam a hajam.Miután teljesen száraz volt,kifésültem és laza hullámokat varázsoltam.Fel vettem a ruhát,és a cipőmet,majd egy apró virágos fülbevalót dugtam a fülembe kiegészítőnek,nagy,cicás szemeket varázsoltam magamnak majd készen át battyogtam Harryhez.
-Hűű.-nézett rám nagy szemekkel.-Milly,azta..-nyögte.
Alig léptem be az ajtón,tátott szájjal meredt rám.Pördültem egyet és rávigyorogtam.
A szokásos party szerelésében volt,világos nadrág,fehér póló és fekete zakó. Szóval az tipikus Hazza syle.
-Tornacipővel lehet szexibb is mint magassarkúval.-nevetett.
-Tudom én.-vigyorogtam büszkén a cipőmre.-Perrie-ék is jönnek?-pillantottam fel rá reménykedve,hogy végre találkozok a barátnőimmel.
-Szerintem igen.
-De jó.-ugráltam.
-De!-emelte fel az ujját.-Ma,az enyém vagy.
-Ma nem iszom le magam Harry.-nevettem.
-Fogadunk?
-Harry,így is le szégyenítettem magam legutóbb.
-Akkor én hányszor?-lendült magasba a szemöldöke.-És a retardált részeg fejem még az újságba is virít.-nevetett fel.-Ne rontsd el ezt a napot.
-Igazad van.Nincs is jobb annál mint berúgni a legjobb barátoddal.-sóhajtottam fel drámaian.
-Na látod.-húzott maga után ki az ajtón.
~~~~
A zene hangosan dübörgött,be szambáztunk egy eldugott asztalhoz és le huppantunk.
-Hozom az első kört.-vigyorgott Louis és elindult a pult irányába.
Vodka-narancs hmm.Miközben lehúzta mindenki az italt,kivéve Liamet üldögéltünk egy kicsit,beszélgettünk,majd még 2 kör után ami valami epres koktélból és egy furcsa kékes színűből állt,kezdett a fejembe szállni a pia és ilyenkor rám jön a táncolhatnék.
-Gyere.-ragadtam meg Harry kezét és felpattantam.
Kicsit meginogtunk és nevetve,de nem tudjuk min,elindultunk az embertömeg felé.Kicsit csodálkoztam is,hogy eddig még nem rohamozták meg őket,majd kisebb gondolkodás után rájöttem,hogy ez egy privát hely és ide nem jöhet be akárki.
A végtagjaim egyszerre mozdultak,amikor táncolok nincs semmi ami megzavarhatna,ez nem olyan mint a foci,a focit szeretem csinálni,vicces lealázni a fiúkat,viszont táncolni teljesen más.Bele élem magam,élvezem ahogyan a helyesebbnél helyesebb fiúk tátott szájjal bámulnak,és azt is,hogy Harryvel táncolhatok,a sunyi vigyorából úgy néz ki neki is tetszik ez a helyzet.Kifulladva dőltem neki,lassúzni nem tudok márpedig most egy lassú szám jött,át dobta kezét a vállamon és nyomott egy puszit a homlokomra.
-Tegyünk úgy,mintha nem bámultalak volna nyál csorgatva.-harapott bele a hamburgerébe Niall és elfojtott egy vigyort.
Danielle többször is megkérdezte,nem akarok-e beszállni a csapatjába,de ez nem nekem való,szeretek táncolni de betanulni egy koreográfiát az nem menne.A spontán dolgokat szeretem.
Oldalba böktem a szőkét és magam elé húztam a tálcáról ezúttal egy lila színű löttyöt.
-Szabad tudni mi ez?-nézegettem.
-Idd meg,fincsi,áfonyás.-közölte kissé akadozva Zayn.
Perrie megpróbálta előle elhúzni az italát hiszen már eléggé be volt állva,de nem engedte.
-Naa,baby most miért akarod elvenni?-hisztizett.-Ott a tied is,ne rosszalkodj.-vigyorgott.
-Zayn,nem volt még elég?-sóhajtott,de látszott rajta,hogy nem haragszik rá.
-Nem.-durcáskodott.-Fincsi,és Zayn bácsi tudja mit csinál,nem is vagyok még berúgva.
-Én meg otthon ülök és tv-t nézek.-nevettem fel.
-Mi megy?-nézett rám hatalmas szemekkel.Tényleg nem vagy berúgva Zayn...
-Az,hogy Zayn Malik haja nem volt tökéletesen be állítva,ki állt egy tincs elől és ebből hatalmas botrány lett.
-Ne mondj már ilyet neki.-törölgette nevetve az arcát Harry.-Tudod milyen.
Viszont Zayn mintha mit sem hallott volna,felpattant és be verekedte magát az emberek közé és vadulni táncolni kezdett,a látványától nevetve az asztalra köptem a koktélt amin Niall úgy nevetett,hogy ha Eleanor nem ül mellette le fordul és a földön fog nevetni.
-Nyomjad Zayn!-pattant fel Louis,át mászott az asztalon és csatlakozott a tomboló barátjához.
-Kezdődik.-sóhajtott fel Liam,végül ő is nevetni kezdett a két idióta "táncától".
Zayn össze-vissza ugrált,hülyén rázta a fejét és énekelt,míg Louis felváltva csinálta azt a..hogy is hívják? Kutyasimogatós villanykörtés táncot és a stop the traffic-ot.
-Megint kezdi.-kacagott mellettem Eleanor.
-Már csak Niall hiányzik.-súgtam oda Harrynek.
Amint kimondtam az ír srác át vergődte magát közöttünk és oda szökdécselt hozzájuk,és vad néptáncolásba kezdett.
Liam elő kapta a telefonját és levideózta,a három szórakozó fiút.
-Gyere táncolni Liam.-ragadta meg a kezét Danielle,kicsit már ő is be csiccsentett,nem beszélve Eleanorról,ők ketten csatlakoztak a fiúkhoz míg Liam-Danielle páros pár méterrel arrébb vonult.
Hazza sorra döntötte magába az italokat,elhúztam előle és belekortyoltam az egyikbe mire megborzongtam.
-Ütős.-nevetett,az arca kipirult a szeme csillogott,én pedig hirtelen leküzdhetetlen vágyat éreztem,hogy most azonnal hívjak egy taxit és be rángassam a szobájába. Piszkos fantázia...
Elhallgatott,egy darabig méregetett és a fülem mögé simított egy göndör tincset.Utálom azt a tincset,mindig máshogy áll mint a többi akár göndör akár ki van simítva annak mindig máshogy kell állni.Viszont ő szerette,és ettől én is megszerettem,élveztem ha piszkálta a hajam,másnak nem is engedtem egyedül ő nyúlhatott a hajamhoz és ezen nem is nagyon akarok változtatni.
-Menjünk ki.-ragadta meg a kezem.
Kígyózva át rohantunk a tömegen,nem törődve azzal kit lökünk meg.Nevetve értünk az ajtóhoz,kifújtuk magunkat és elindultunk a pár méterrel távolabb üresen árválkodó padhoz.Hideg volt,a fenekem majd befagyott a lenge kis ruhába,jól esett,ahogyan átölelt.Le kapta magáról a zakóját és rám terítette.
-Meg fogsz fázni.-pislogtam rá.
-Te lengébben vagy öltözve.-vigyorgott.-Bújj ide.-tárta ki a kezét.
-Hiányoztál Hazza.-motyogtam.
-Ha tudnád te mennyire,Milly.-sóhajtott.
Nagyokat pislogtam rá,és kihasználtam a pillanatot,hogy senki nem lát minket,és adtam egy kissé talán túlzottan elhúzott puszit a szájára. Kis táskámban megcsörrent a telefonom,össze rezzentünk majd ahelyett,hogy megnéztem volna ki az,felpattantam és ugrálni kezdtem a csengőhangra.Csatlakozott és énekelni kezdett,majd miután háromszor kezdte újra,úgy döntöttem itt az ideje felvenni.
-Milly,hol a fenében vagytok?-szólt bele kissé idegesen Liam.-Miért nem vetted fel?
-Kint egy padon,és mert táncoltunk a csengőhangomra.-nevettem.
-Jellemző,haza kellene cipelni Louisékat.
-Ne idegeskedj már,had érezzék jól magukat.
-Most még nem vészes,de ti fogjátok haza cipelni őket.
-Mindjárt visszamegyünk,csak jó volt kiszabadulni onnan.
-Oké.-sóhajtott.
-Érezd jól magad Liam.-cuppantottam.
Szinte láttam magam előtt,hogy megforgatja a szemét.Vissza tettem a telefont a táskámba és Harry felé fordultam.
-Haza kellene cipelni Louisékat.-sóhajtottam fel és le huppantam mellé.
Valószínűleg most ért a hiszti fázisba mert felháborodottan ült feljebb.
-De én még nem akarok haza menni,menjünk vissza. Liam csak túlreagálja,még csak most kezdődik a buli.-pattant fel és nyomatékosítás képen dobbantott egyet a lábával.-Negyed órára jöttünk ki de már hívogatnak,miért nem lehet egy perc nyugtunk ketten?-háborgott.
-Nyugi már.-húztam vissza kicsit megingott majd le huppant mellém.
-Nem akarok még hazamenni Milly.-meresztett rám kiskutya szemeket,ellenállhatatlan.-Még csak most jöttél.-ölelt magához.
-Ki mondta,hogy elmegyek?-értetlenkedtem.
-Nélkülem nem mész sehova.-húzta ki magát,megragadta a kezem és maga után húzott be a discoba.
~~~~
-Aúú.-morgolódott valaki mellőlem,kisebb mocorgás után megtalálta a helyét.-Milly?!-visított fel egy bizonyos szőke személy.
-Ne kiabálj!Nagyon fáj a fejem.-rántottam a fejemre a párnát.
-Picsába.-morgott mellőlem még egy hang.
-Harry?! Milly?!-ugrott ki az ágyból.
Fél szemmel rá pislantottam,megbizonyosodtam róla,hogy rajta van aminek kell és nyugtázva,hogy nem történt semmi be hunytam a szemem és próbáltam vissza aludni.
-Már azt hittem...
-Nem kell elmondani mit hittél.-dünnyögött Harry.-Kinek a szobájában vagyok?
-Az enyémben.-pislantottam körbe.
-Mit keresek én itt?-értetlenkedett továbbra is Niall.
-Fogalmam sincs.-dörgöltem meg a szemem.-Légyszíves Niall hoznál valami fájdalomcsillapítót? 
-Még mit nem.-horkant fel.-Azt se tudom mit csináltatok velem.
-Megerőszakoltunk.-vágta rá morcosan Harold.-Most jobb?
-Mi?!-vinnyogott.Komolyan vette...
-Niall,ne fárassz már.-Szerinted mégis mit keresel itt? Ide estünk be,basszus hagyjál már szétmegy a fejem.
-De ti,várjál mi megerőszakoltuk Milly,t te meg engem?-grimaszolt.
-Senki nem erőszakolt meg senkit.-vágtam hozzá egy párnát.-Harold te meg tartsd meg magadnak a hülyeségeidet.-küldtem neki is az arcába egy párnát.
-Felébredtek a szerelmesek.-jelent meg az ajtóban sunyin vigyorogva Liam.
-Gyógyszeert.-nyújtottam felé a kezem.-Nem elég,hogy másnapos vagyok ezek az idióták még csendbe se maradnak.
-Készültem.-húzott elő a háta mögül egy tálcát,amin fincsi reggeli helyett csak három pohár narancslé és gyógyszerek voltak.
-Megmentettél.-ugrottam fel.
A fejembe belenyilallt a fájdalom,gondolkodás nélkül kaptam fel az első poharat és gyógyszert,lehúztam majd nyomtam egy puszit az arcára és Harryt arrébb durva vissza zuhantam az ágyamba.
-Én ma egész nap aludni fogok.-dünnyögtem.-Másnaposan hisztis vagyok.
-Tudjuk.-hördült fel egyszerre a három fiú.
-Fogd be Harry,te még mindig rosszabb vagy.
-Ezért maradok itt,hogy csak egymást akasszuk ki és a többieket ne.-rebegtette meg a szempilláit.
-Köszönjük.-hálálkodott Niall.
-Liam,mutasd meg neki a videót.
-Óó,készült több is.-vigyorgott és ki vonultak.
-Csend.-sóhajtottam,bele fúrtam a fejemet a párnába,Harry háttal fordult nekem és együtt próbáltunk ki józanodni.

Untitled #35
Milly ruhája.
Milly szeme.

3 megjegyzés:

  1. wááo nagyon jóóóó :))) Már most bekerült a kedvenc blogjaim listájába, pontosabban az első háromba :D Csak úgy iszom a szavakat. Várom a következőkeT! :)) xxx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De aranyos vagy :)) köszönöm,a másik blogomat mindjárt frissítem! :)

      Törlés
  2. Szia:) NAgyon tetszik az alapsztori, nagyon jól irsz és tetszenek a vicces részek..lehet rajtuk nevetni:) kicsit furcsa h ilyen a kapcsulatuk de kiváncsi vagyok mi fog belőle kialakulni:)xx

    VálaszTörlés