2012. december 4., kedd

5.rész Városnézés


Álmosan nyitogattam a szemeim,zavart a fény,nyöszörögve fúrtam fejemet a párnába,ahhoz még túl lusta voltam,hogy felálljak és lehúzzam a redőnyt.Az ajtó zára halkan kattant majd valaki belépett,kicsit le húzta rólam a takarót,be bújt mellém és újból betakart.Ki nyújtottam a kezem és óvatosan megtapogattam az arcot,a gödröcskékből ítélve mosolyog,és akinek ilyen gödröcskéi vannak az Harry.
-Jó reggelt.-motyogtam.
-Megbizonyosodtál róla,hogy én vagyok?-nevetett.
-Most már tökéletesen.Ha már ilyen fitt vagy megtennéd,hogy lehúzod a redőnyt?
-Természetesen,őfelsége.-hallatszott a hangján,hogy vigyorog.
Ki bújt mellőlem és be sötétítette a szobát.
-Köszönöm.-nyitottam ki a szemeim.
Be vágódott mellém és felkönyökölve az arcomat kezdte fürkészni.
-Jót aludtál hercegnő?
-Hmm,igen.-pislogtam álmosan.
-Hét ágra süt a nap,ma elmehetünk várost nézni.-vigyorgott még szélesebben.
-Oké.-mosolyodtam el.-Elviszel a London Eye-hoz is?
-Milyen hülye kérdés ez? A London Eye nem maradhat ki.
Minden alkalommal amikor eljövök Londonba,elmegyünk megnézni a várost és fel ülünk a London Eye-ra.
-Elárulod mi ez a hatalmas jókedv így korán reggel?
-Azt szeretnéd ha inkább rossz kedvem lenne és egész nap morognék minden apróságon?-vonta fel a szemöldökét.
-Nem,Isten ments.
-Szóval.-ült fel.-Menjünk el a London Eye-hoz,a Trafalgar Square-hez,a Madame Tussaud múzeumba,A Big Ben-hez,a Towerhez és..
-Harry,erre biztos elég egy nap?-szakítottam félbe.
Lényegesen kibővítette az eddigi London Eye,Trafalgar Square,Big Ben,Hyde Park körutunkat és nagyon úgy néz ki még nem fejezte be.
-Hát,ha nem akkor holnap is megyünk.-vigyorgott.-Fojtathatom?
Bólintottam.
-A The Sherlock Holmes Múzeumba,A Buckhingam Palotához és a Természettudományi Múzeumba.
-Jól hangzik.-ásítottam.
-Öltözz fel,és indulunk is,a többiek már készen vannak.Útközben majd megállunk reggelizni.
-Oké.-nyújtóztam.
Ki kászálódtam az ágyból és a szekrényhez léptem,ki kaptam egy nyári ruhát és a fürdőszobába mentem. Harry szemeivel végig követett majd egy mosolyt villantva rá becsuktam az ajtót és neki dőltem,rám tört az az érzés amit nem akarok,egyre inkább kezdem nem csak a barátomnak tekinteni.Meg mostam az arcom hideg vízzel majd fel kaptam a ruhát és megfésülködtem. A hajamat szabadon hagytam,és halvány alap sminket varázsoltam magamnak.Mielőtt le mentem volna,felkaptam egy ruhámhoz illő kis táskát és egy virágos balerina cipőt majd le vágtáztam a lépcsőn és egyenesen Zayn karjaiba ugrottam.
-Jó reggelt Milady.-kapott el a derekamnál fogva és le eresztett a földre.
-Bonjour monsieur.Bien,merci.Vous?
-Mit mondtál?-ráncolta a szemöldökét nevetve.
-Azt mondta,hogy jó reggelt,jól aludt köszöni és megkérdezte,hogy te,hogy aludtál.-magyorázott neki Harry.
-Harry, quand partons-nous?-fordultam felé.
-Mit hablatyoltok?-jött elő Louis is.
-Anon,madam.
-Asszony vagy te!-löktem oldalba felháborodottan mire felnevetett.
-Ebből nem értettem semmit.-húzta el a száját Niall.-Megtennétek,hogy olyan nyelven társalogtok tovább amit mi is értünk?-mutatott végig a kis társaságon.
-Naturellement. Szia Niall.-váltottam át franciából angolra és megölelgettem a szőkeséget.
-Szia Milly.-nevetett.-Indulunk?Éhes vagyok.
-Liaam!-ordított Zayn.-Indulunk!
Le rohant a lépcsőn,majd versenyt futottunk az autóig,Louis nyert,és én lettem a második.
-Igeen és a nyertees!Dobpergééés,legyőzhetetlen Tomlinsooon! A tömeg tombol!-vágta magát térdre a fűben és torkaszakadtából kiabált.
-Loulou,drágám nem akarsz te vezetni?-rebegtette meg szempilláit Harry.
-Azt akarod,hogy megbüntessenek?-nevetett fel Liam.
-Pici szívem,értem én,hogy te hátul szeretnél romantikázni Milly baby-vel,de nem fogom hagyni,hogy a szemem láttára csalj meg.
-Miért kell kocsival menni?-húztam el a szám.
-Igaz,sétálhatunk is.-vágta rá Zayn.-Nem lesz feltűnő 5 napszemüveges kapucnis srác.
-Engem nem zavar,ha megállítanak titeket.-rántottam meg a vállam.-Szerintem néhányan egész aranyosak,mármint azok akik nem akarják megölni a lányokat és nem visítanak annyira,hogy megsüketülök.
-Mindenki aranyos.-vigyorgott Niall.-Induljunk,mert éhes vagyok.
Elindultunk a legközelebbi Starbucks felé,Harry-vel és Zaynnel kicsit lemaradva sétáltunk a többiektől,kíváncsiak voltak rá,hogy mi a véleményem a rajongókról.
-Éés azokról mit gondolsz akik sírnak?-gondolkozott el Zayn.
-Szerintem irtó cukik,lehet,hogy nektek kínos mondjuk egy olyan kislányt ölelgetni aki azért sír mert találkozott veletek,de szerintem cuki,gondolkoztatok már azon,hogy valószínű nekik ti vagytok a mindenük?
Nagyokat pislogva bámultak rám.
-Te sírnál,ha nem ismernél minket, a rajongónk lennél,és találkoznánk?-szólalt meg Harry.
-Lehet,ha fiatalabb lennék.
Picit elmosolyodtak,majd mindketten átöleltek és úgy sétáltunk tovább. A Starbucks előtt már toporogva vártak minket a többiek,be mentünk és lehajtott fejjel ültünk le egy asztalhoz. Rendeltem magamnak egy csokis sütit és egy caramel frappuccino-t,miközben falatozgattunk betért pár lány,persze ők ki szúrták egyből a fiúkat és bátortalanul oda jöttek.
-Sziasztok.-szólalt meg remegő hanggal egy 13-14 év körüli szőke kiscsaj.-Kaphatnánk aláírást és képet? De ha zavarunk akkor...
-Nem zavartok.-szakitotta félbe Louis.
A lányok sorba álltak és mindenkivel csináltak képet,kaptak aláírást amíg én kicsit feszengve iszogattam a karamellás italom.
-Ne haragudj.-állt meg előttem ugyanaz a szőke lány.-Te Harry új barátnője vagy?
Az említett fiú érdeklődve fordította felénk a fejét és somolyogva nézett rám.
-Nem,Harryvel kicsi korunk óta barátok vagyunk.
-Oh.-hajtotta le elszontyolodva a fejét.-Szerintem tök aranyosak lennétek.Szabad veled is képet?
Meghökkentem,végül is én nem vagyok sztár.Csak egy átlagos lány de az bunkó lenne ha nemet mondanék.
-Persze.-bólintottam,majd mindegyikükkel beálltam egy közös képért.
Egy alacsony vöröses barna hajú látszólag náluk pár évvel fiatalabb kislány,nagy kék szemeivel nézett rám,le halkította a hangját és a kezembe nyomott egy kis cetlit.
-Megmondod nekik,hogy kövessenek be twitteren?
-Természetesen.
-Jujj.-ugrott fel és megölelt.-Köszönöm szépen.
Vissza öleltem és rá mosolyogtam.
-Nincs mit.
Mosollyal az arcukon mentek el és ismét magunkra maradtunk.
-Srácok,bekövetnétek twitteren őt?-toltam eléjük a kislány twitter címét.
-Aha.-halászták elő a telefonjukat.
Én is bekövettem,majd tovább álltunk,először a Tower-hez mentünk,engem nagyon lekötött,a Sherlock Holmes Múzeumban mindenki érdeklődve nézelődött,A Madame Tussaud-ban szinte az összes viasz szoborral fényképezkedtünk,és miközben én Justin Bieber viasz szobrával flörtöltem,addig Zayn Britney Spears-t fűzte.A Buckhingham palotánál kicsit sem nézhettek minket hülyének,ahogyan a baromkodva nézzük őket és hiába csinálunk hülyét magunkból,még csak el sem mosolyodnak.Megnéztük az őrségváltást és tovább mentünk a Big Ben-hez,Természettudományi múzeumba,valamiért az Éjszaka a múzeumban jutott róla eszembe,főleg,hogy az egyik biztonsági őr még hasonlított is Ben Stillerre.
-Szerinted ha meglököm azt a csontot,elszalad Rexi?-motyogott mögülem Niall.
-Ha meglököd nem Rexi fog elszaladni hanem mi.
-Izgi,meglökhetem?
-Eszedbe ne jusson Niall!-nézett rá szigorúan Liam.-Én akarom meglökni.
-Itt is van olyan kis majom?-kezdett ugrálni Louis.
-Van,nézd csak meg.Ott áll mögötted és göndör haja van.-mutogattam nevetve a háta mögött álló Harryre.
-Mi?-rázta meg a fejét.
Louis röhögni kezdett,Harry pedig értetlenül bámult ránk.Tovább sétáltunk hagytuk,hogy magától jöjjön rá,hogy éppen az előbb kis majmoztam le.
-Én félek a múmiáktól.-ölelt át hirtelen Zayn.
-Beszari.
-Zayn mindentől fél.-nevetett fel Louis.
-Nem is.-fordult el durcázva.
-Legközelebb majd múmiát borotválok a lábadra..-röhögött fel Louisba kapaszkodva Harry is.
-Haha.-nyújtotta rájuk gyerekeskedve a nyelvét.
-Keressük meg azt az izét.-Niall.
-Izét?
-Hmm igeen,az izé ááá azt az Ateszt.-kezdett toporogni.
-Itt olyan nincs.
-És nagy rágózó húsvéti szobor?
-Az Húsvét-szigeteki.-javította ki okoskodva Lou.-Szerintem nincs.
Még egy órán át zavartuk a múzeum nyugalmát,azután elmentünk kaját venni és a Trafalgar Square-en a lépcsőkön ülve ettük meg,páran odajöttek de nem sokáig maradtak majd mi is indultunk a Hyde Parkba.
Louis galamb hangokat kiadva rohangált körbe és zavarászta a "Kevineket".
-Tényleg Lou,mi van Kevinnel?-kaptam el a pólójánál és le húztam magam mellé egy padra.
-A fejélbe szállt a hírnév.-szipogott.-Új barátai lettek és elhagyott.
-Jajj Boo Bear.-ölelt át Harry.
-Haragszom rá.-váltott sírásból dühössé.-Én tettem híressé,és elhagyott!-kiabált.-Áruló!!
Niall egy galamb előtt gugolt és valami morzsával etette.
-Lou,nézd!-kiáltott oda izgatottan.
Szegény madár megijedt és elrepült.
-Az összes Kevin áruló.-visított fel.
A parkban üldögélő öreg nénik felénk kapták a fejüket és rosszallóan méregettek minket.
-Louis téged csendháborításért fognak egyszer lecsukni.-nevetett Liam.
-Nem is vagyok hangos.
-Tényleg nem.-Zayn.-Te hallasz rosszul Liam.
-Tessék?
Mindenki nevetni kezdett,el dőltünk a füvön,padon és nevettünk,minden egyes szónál ami nem is volt vicces mi még jobban rákezdtük.Már kezdett sötétedni de még semmi kedvünk nem volt elmenni,egy idő után bújócskázni kezdtünk,amikor meguntuk meg csak ücsörögtünk és beszélgettünk.
-Megyünk a London Eye-hoz?-pattant fel hirtelen Zayn.
-Igen,menjünk!-ugrottam fel én is és futni kezdtem a kijárat felé.
Louis ismét beért,ki rohantunk és el sétáltunk a London Eye-hoz.A srácok valahogy elintézték,gondolom lefizették aki ott volt és másfél óra ácsorgás után mi egy külön kabinba kerültünk.A korlátba kapaszkodva néztük a kivilágított várost,a tetején volt a legszebb,furcsa volt,hogy mindenki csendbe van és csak nézzük a várost.

7 megjegyzés:

  1. its fantastic! :)))) csodálatos rész let, nagyon jó lírsz. Falom minden szavadat:'))))
    várom a olytatást:D

    xx Cher

    VálaszTörlés
  2. ISTENEM,de imádtam ezt a részt is..:) nagyon szerettem az írásodat! :) nagyon várom a folytatást! :D
    xoxo :)

    VálaszTörlés
  3. OMG ez valami hihetetlenul jooo :))

    VálaszTörlés
  4. Nekem azért tetszik ez a rész nagyon de naaaagyon, mert áprilisban voltunk legjobb barátnőmmel Londonban és mi is voltunk ezeken a helyeken :D nagyon király volt. Minden álmom az volt, h eljussak minimum 1x Londonba :)) amúgy nagyon teccik a blogod (bocsi, h 1-2 év után találtam rá a blogodra, de most egy szuszra mind a 82 részt elolvasom és addig nem is teszem le) 😍❤❤❤

    VálaszTörlés