2013. április 5., péntek

49.rész Érted bármit megteszek...

Sziasztok! :D
Hát, ez a rész... elég durva lett, na de nem is nagyon magyaráznék. :DD Jó olvasást! 
Nessa. xx


Lehet csak hülyéskedik, csak rám akar egy kicsit ijeszteni. De akkor miért cibál, miért okoz szándékosan fájdalmat? Nyoma sincs, a kedved, illedelmes, vicces Mark-nak, aki a Hyde Park-ban galambokat rajzolt.
-Mark!-rebegtem.-Ne, ne ez nem vicces! Fáj!
-Nem viccelek, kislány.
Rántott egyet a hajamon, visítva kaptam a fejemhez, keze ismét a számra tapadt, nem tudtam semmit sem csinálni ellene. Hol vannak ilyenkor az emberek? Ezt miért nem látja senki? Bezzeg ha Paris Hilton vesz egy rágót azt az egész világ tudni fogja. Végig rángatott egy hosszú, végtelennek tűnő utcán, majd egy teljesen eldugott utcába vitt. Bevonszolt egy undorító, sötét helyre. A meztelen lábam valami nyálkás, gusztustalan dologhoz ért, de nem volt időm elborzadni rajta, hátamat egy téglafalnak vetette. Éreztem, ahogyan roppannak a csontjaim, nagyot nyekkenve csuklottam kicsit össze.
-Játszunk egy kicsit!-hajolt a fülemhez.
Szabad kezemet felemeltem és bele akartam markolni a hajba, de a dús, Justin Bieber-es haj helyet nem találtam mást, csak pár centis tüsi hajat. Haj helyett a tarkójába mélyesztettem a körmeim, káromkodva elengedett, majd a kezét lendítette felém, de még időben az arcom elé kaptam a kezem és leguggoltam.
Remegtem a félelemtől. Se telefon, se táska nem volt nálam, nem tudtam lefizetni, hogy engedjen el, és még csak segítséget sem tudtam hívni. Könnyek peregtek le az arcomon, amikor durván felrántott, a hátamon jó pár lila folt keletkezhetett, mert erősen a falnak vetett és beütöttem mindenem. Ő volt az, aki pár nappal ezelőtt a Nando's-ban bámult. És én nem ismertem fel. Szólnom kellett volna a fiúknak.
-Adj szépen egy csókot.-hajolt a nyakamhoz.
-Adjon a halál!-szűrtem a fogaim közt.
Mélyen, perverzül felnevetett, az undorító, nyálas szája a nyakamhoz tapadt, oda, ahol nemrég még Harry ajkai szívogatták a bőröm. Kezeimet a falhoz szorította, így csak annyival tudtam ellenkezni, hogy hevesen ráztam a fejem.
-Hagyj békén!-kiabáltam.-Segítség!
-Kussoltasd el magad!-rivallt rám.-Nem segít senki, azok a kis gyökerek még csak észre sem fogják venni, hogy eltűntél.
-Ne nevezd őket gyökérnek!
Megemeltem a lábam, és hirtelen mozdulattal az ágyékába térdeltem.
Nyögve összegörnyedt, engem, és az anyukám is szidta. Kezét a gyenge pontjához szorította, a hátam fájt, amikor ellöktem magam a faltól, futásnak eredtem, és már kezdtem megkönnyebbülni, amikor két undorító kéz megragadta a derekam. Hangos üvöltöttem Harry nevét, de nem hallotta meg senki, legfőképpen nem ő.
Hasra estem a betonon, a ruhám szoknya része egy reccsenéssel elszakadt, Mark megragadta a bokám, és úgy próbált meg visszavonszolni, de a beton felsértette a combom, a karom, és a szabad részét a mellkasomnak is. Visításom visszhangzott a kihalt utcarészen, felrántott a földről, és a karomnál fogva rángatott vissza a sötét zsákutcába. Ezúttal a fejem koppant nagyot a falon, torkomból fulladozó zokogás tört fel, befogta a szám, és olyan erősen szorította, hogy azt hittem, meg akar ölni. Kábán pislogtam, amikor hirtelen elrántotta a kezét, és az erősen csattant az arcomon. Soha, egyetlen férfi sem ütött meg, pláne nem rángatott a hajamnál fogva, és húzott maga után a betonon.
-Kérlek, ne!-emeltem az arcom elé a kezem.
A fájó pontra simítottam koszos tenyerem, lüktetett, az ajkam felrepedt és biztos voltam benne, hogy piros tenyérnyom díszeleg az arcomon, a térdeim és a combom is vérezhetett, a könyökömön és a csuklómon, amennyit ki tudtam venni a sötétben, ujjnyomok voltak. Megalázott, bántani akart, talán mindig is azt akart. Én csak egy naiv kislány voltam akit elbűvölt egy kedvesnek hitt fiú. Harry-nek végig igaza volt, ő mindvégig védeni akart tőle, mert sejtette, milyen egy gusztustalan alak. De én nem hallgattam rá akkor, összevesztem vele egy ilyen rohadék miatt.
-Fogd be a szád!
Fejemet óvatosan a falnak döntöttem, arcomat kellemesen hűtötte le, behunytam a szemem, akartam, de nem tudtam ellenkezni. Erősen gondoltam Harry-re, a fejemben elkezdtek lejátszódni az emlékek. Az egész testem fájt, gyengének éreztem magam, az arcomon pedig könnyek csorogtak le. Ő volt az, aki mindig, minden helyzetben megvédett, ő volt akinek elmondhattam mi a bajom és megvigasztalt, neki köszönhetek mindent. Csak vele kellett volna maradnom, és nem történt volna ez.
Cipzár hangja törte meg a beállt csendet, kinyitottam a szemem, és láttam, ahogyan a nadrágját rajta tartó, övvel babrál.
-Nem!-kiáltottam.
-Kuss!-emelte meg a kezét, de már az sem érdekelt, ha megüt.
Kirántottam magam a kezei közül, ám amint elengedett, már újból rajtam voltak a mocskos mancsok, vonaglottam, de a szorítás egyre csak erősödött, majd ismét a falnak préselt, undorító ágyékát pedig nekem nyomta. Hirtelen ötlettől vezérelve, nem gondoltam a fájdalomra, és teljes erőből lefejeltem. Hangosan ordított, belemarkolt a hajamba, körmeim a karjába mélyesztettem, ütöttem ahol csak értem, és ismét megpróbáltam tökön rúgni, de elkapta a combom. Nem ütött meg, helyette ujjával elkezdte felgyűrni a ruhám. Feladtam.

~Harry~

Már hosszú percekkel ezelőtt kiment, talán elszúrtam. Nem kellett volna ennyit innom, nem borult volna el az agyam. Felálltam a fotelből, ahol meg akartam várni. A fiúk mind a barátnőikkel táncoltak, én pedig kifelé indultam. Agy szál ingben mentem ki az ajtón, a hideg szél az arcomba fújta a hajam. Ujjaimmal hátratúrtam, majd Milly-t keresve körülnéztem. Nem állt kint, lehet elkerültük egymást, visszafordultam, és bementem a pubba. Szemeimmel őt kerestem az emberek között, nem lett volna nehéz megtalálni, azt a rikító rózsaszín, habos ruhát, és a gyönyörű szőke hajkoronát, én mégsem láttam sehol. Bolyongtam az emberek közt, nem találtam meg. Louis csapódott a vállamnak, és kissé ittasan próbált táncra bírni.
-Nem tudom hol van Milly!-üvöltöttem a fülébe.
Ujjai ellazultak rajtam, a kék szemek ijedtséget tükröztek.
-Nem veled volt?
-Táncoltunk és...utána kiment levegőzni. Azt mondta két perc, de már negyed órája vártam bent, kimentem, de nincs ott!
A hangom fokozatosan lett ijedtebb, a végén már félig sírva kiabáltam túl a zenét.
-Összeszedjük a többieket. Próbáld meg felhívni.
-Nálam van a táskája, benne van a telefonja is. Nem tudom elérni.
-Bazdmeg.
Próbáltam egyenletesen lélegezni, az eddig megivott pia köde, egy szempillantása alatt eltűnt az agyunkból. 
Csak két percre hagytam egyedül, két kibaszott percre, és annyi idő alatt eltűnt. Baja is eshet. Londonban annyi kegyetlen ember van, és ő olyan ártatlan.
A fiúk idegesen fújtatva csapódtak oda hozzám, Zayn a kezembe nyomta a kabátom, majd elkomorult arccal, és az én szememben is ott csillogó pánikkal nyomta a kezembe a kabátom.
-Mi lesz a lányokkal?-harapdáltam idegesen az ajkaim.
-Leültek, ott van velük Olly.-nézett rám Liam.-Nem lesz semmi baj, Harry.
Elszorult a torkom. Baj, bármi baj történhet vele.
Niall mellénk csapódott, idegesen beszélt mindenről. Én csak felemelt fejjel kullogtam utánuk, és a szemeimmel Milly-t kerestem az utcán.
-Harry...- szólított meg Louis, aki a kis csoportunkat vezette Liammel. Nem tudtam merre voltunk, egyet akartam, minél hamarabb, ismét a karjaimban tartani Milly-t.
-Niall!-szólt rá élesebben Liam.-Maradj nyugton, meg fogjuk találni!
Összeszorított szájjal bólintott.
Louis lefordult egy sarkon, lemaradtam a többiektől, és amikor egy lámpaoszlop fényében megcsillant valami, azonnal lecövekeltem.
-Állj!
Futva indultam felé, kis híján felbuktam, a fehér magassarkúban, ami az út közepén hevert, térdre estem, nem sokkal messzebb tőle, egy aprócska fülbevaló csillogott. London legelhagyatottabb helyén voltunk ahol nagyrészt bűnözők, és drogosok tanyáznak.
-Gyere, Harry!-nyúlt a hónaljam alá Liam és felrántott a földről.
-Valaki elvitte!-kiabáltam.
-Meg fogjuk találni!-ragadta meg a karom Zayn és magával húzott. Görcsösen szorítottam magamhoz az apró cipőt, a fülbevalót a zsebembe tettem, már nem éreztem, hogy fáznék. Meg akartam találni.
Csendben lépdeltünk, halkan szipogtam, majd amikor nem túl messze tőlünk, éles visítást hallottam, egyszerre kaptuk fel a fejünket.
-Harry!
A kétségbeesett hangja volt az, ami egy pillanat alatt megemelte, a már eddig is bennem tomboló adrenalinszintet, elöntött a harag, és a többieket lehagyva, megpróbáltam futás közben rájönni, merről jött a hang.
-Ne rohanj már!-kapta el a karom Louis, egyedül ő ért be.
-Valaki bántani akarja!
-Harry, maradj nyugton légyszíves! Ne rohanj, lehet többen vannak, ha meghallják, hogy jövünk elviszik Milly-t vagy tényleg bántani fogják!
-Te nem hallottad?! A nevemet kiabálta, Louis! Valami rohadék már bántja!
Könnyek csorogtak végig az arcomon, talán a düh-től, vagy már attól a tudattól, hogy valami mocsok bántja Őt. De ha megtaláljuk, azt nem éli túl.
Beértek a többiek, nagyokat fújva megmarkoltam Louis kabátját, és úgy lépdeltem utána.
A visítás betöltötte az utcát, egyszerre káromkodtunk mind az öten, Liam és Zayn kezei megragadtak, Niall ökölbe szorított kézzel, potyogó könnyekkel lépkedett mellettem.
A sikoltozás elhalt, de ettől csak még rosszabb előérzetem lett. A lábam ismét megakadt valamiben, lehajoltam, nem sok hiányzott hozzá, hogy futásnak eredjek, az ujjaim között egy elég hosszú, élénk rózsaszín, háló szerű anyag volt.
Besokalltam, és úgy tűnt, ez adta meg a plusz löketet a többieknek is. Rohantam amennyire csak tudtam, egy romos házhoz értünk, amikor hangokat hallottam. Dulakodásét, majd szitkozódást, és ijedt zihálást. Tudtam, hogy Milly az. Két kéz ragadta meg a csuklóm, Zayn elém lépett és a mellkasomnak nyomta a kezét. Fújtattam, és arrébb löktem, megtántorodott, de nem esett el, kihúztam a kezeim Louis és Liam szorításából, Niall még elkapta a vállam, de egy könnyed mozdulattal leráztam magamról a kezét, és halkan, összeszorított fogakkal lépdeltem előre. A falra simítottam a kezem, és előre hajoltam. A látvány sokkolt, valami szakadt, mocskos alak szorította őt a falhoz, miközben a ruhája alatt nyúlkált. Milly lehunyt szemekkel, arcát a falnak döntötte, a sötétben is láttam, hogy gyönyörű teste tele van horzsolásokkal, haja kócos volt, arca meggyötört, és úgy tűnt feladta. Egy kéz ért a vállamhoz, Louis hajolt át felettem˛.
Nem tudtam már türtőztetni magam, a barátaimmal együtt rontottam ki a fal takarásából.

~Emily~

Gyűlöltem, ahogyan undorítóan simult hozzám. Gyűlöltem amiért csalódnom kellett benne, amiért bántott, miatta veszekedtem rengeteget Harry-vel, és most ezt teszi velem. Gyűlöltem Markot, teljes szívemből.
Remegve fújtam ki a levegőt, egyenlőre még szórakozott velem, a belső combom simogatta, de én egyáltalán nem akartam, nem akartam, hogy hozzám érjen. Soha többé nem akartam senkit sem, hogy így érjen hozzám, kivéve Harry. A kezére vertem, de csak nevetett rajtam, és feljebb csúsztatta. Az események felpörögtek, ujját a bugyimba akasztotta, hiába tiltakoztam, elkezdte lefelé húzni, kipattantak a szemeim, szorosan összezártam a lábaim. A szemem sarkából alig észrevehető mozgást láttam, a könnyektől és a sötétben nem láttam ki volt az, de egy kéz megragadta a vállát és erősen elrántotta tőlem, azzal egy időben, egy másik az én derekamat fogta át, és erősen, mégis gyengéden vont a mellkasára. Ismertem az illatot, a széles mellkast, remegve nyitottam ki a szemeim, Liam nézett le rám, arca megvonaglott, erősen ölelt magához, miközben sírni kezdtem. 
-Itt vagyunk.-suttogott, és jobbra-balra kezdett dülöngélni velem.
Megfordultam a karjaiban, szemeimmel Harry-t kerestem, a lélegzetem elállt, amikor rájöttem, melyikőjük Ő. Ajka felrepedt, és teljes erőből orrba vágta Markot. Sosem volt verekedős fiú, egyetlen egyszer sem keveredett olyan igazán nagy balhéba, kicsit talán béna is volt, két ballábas. Ki tudtam venni a másik alakot is, Zayn volt, és nem leállítani akarta Harry-t, teljes erőből ágyékon rúgta a támadóm, aki ezután felhördült, és a földre rogyott. 
Liam átfogta a fejem, és a mellkasára vont. Szorosan öleltem, de a másik két fiút még nem találtam meg. Niall szőke tincsei megcsillantak a lámpa fényében, a füléhez szorosan tartott egy telefont és valamit nagyon gyorsan magyarázott. Louis-t kerestem, a sötétből lépett elő, megragadta Harry vállát, aki még mindig ököllel püfölte Mark gusztustalan képét, Zayn nagyot fújt, és Louis-val együtt leszedték róla. Hosszú percekig hallgattam, amint fölé hajolva üvölt vele. Ami a legjobban meglepett, hogy még Liam sem avatkozott bele, hagyta, hogy Zayn és Harry, amennyire csak tudják, elverjék Markot. 
-Elég, Harry!-szólt rá higgadtan Louis.
-Nem!-rántotta ki a kezét, és még egyszer szájba törölte a földön kiterülő férfit.-Még egyszer, a közelébe ne merj menni egyetlen lánynak se! Meg ne lássalak a barátnőm közelében, undorító, gusztustalan, féreg! 
Amint befejezte a mondandóját, kirántotta magát Zayn és Louis szorításából. Nagy léptekkel szelte át a köztünk lévő távolságot. Ajkai mohón tapadtak az enyémre, hevesen csókolt, megmarkoltam az ingét, zokogtam, de nem akartam elengedni őt. Elhúzódott, zöld szemei dühtől csillogtak, kezét az arcomra tette és végig tapogatott. A karjaiban éreztem igazán, mennyire hideg van.
-Jól vagy?-fúlt el a hangja. 
Remegve bólintottam, ujjaim erősen markolták az ingét. 
-Soha többé, senki nem bánthat!
-M-megütött.
Erősebben szorított magához, könnycseppek gördültek végig az arcán, göndör haja csapzottan lógott az arcába. Kisimítottam őket a szeméből, halkan sírdogálva öleltem magamhoz. Figyeltem, amint elengedi az arcom és letérdel előttem. Kezével végig tapogatta a lábaim, nem ért a fájó sebekhez, fokozatosa egyenesedett fel, a karjaimat kezdte vizsgálni, ujját végig húzta rajta, felszisszent a hosszú horzsolások láttán, keményen harapott az alsó ajkába, ujját végighúzta az egyetlen, nagyjából sértetlen területen, ami csak azért maradt úgy, mert felemeltem a fejem, miközben végighúzott a betonon. Mélyen lélegzett, kezemet az arcára simítottam, megfordított, a hátamat nézte, amely valószínűleg tele volt lila foltokkal.
-Verekedtél.-suttogtam.
-Érted bármit megteszek!-nézett le rám majd a hajam kezdte simogatni--Rohadék, nem ússza meg!-szorultak ökölbe a kezei.
Visszafordultam felé, a válla felett láttam, amint Niall a zsebébe csúsztatja a telefonját, majd nagy léptekkel indul meg Mark felé. Zayn elé lépett, és a mellkasánál fogva nyomta hátra.
-Engedj el!-sziszegte.
-Niall, ne verekedj, elintéztük!
-Mintha annyira fosnék a kis szöszitől.-nyögött "poénosan" Mark.
-Kussolsz!-rivallt rá Liam.
Zayn halkabban beszélt pár szót Niall-nek, majd elengedte a szőke srác kezét.
-Gratulálok!-vigyorgott le rá a szöszi.-Elérted, hogy összeveresd magad a One Direction két tagjával! Minden elismerésem, nem hittük volna, hogy Zayn és Harry így tudnak verekedni! De melegen ajánlom, hogy kurvára kerüld el Milly-t és az összes lányt!
Meghökkenve néztünk rá, majd Niall valami olyat tett, amin mindannyian meglepődtünk, arcon köpte, majd átlépett rajta is egyenesen felénk igyekezett. Louis, mint egy börtönőr, állt szorosan a fal mellett, és bámult, a felkelni nem bíró Mark-ra, akinek az arcán Niall nyála csordogált végig.
-Töröld le egy zsebkendővel, és add el eBay-en!-nevetett fel Liam.
A távolból szirénázás hallatszott, láttam, a szemem sarkából láttam, ahogyan Mark nyögve próbált felkelni, de Liam visszanyomta a földre és valamit sziszegett neki, elbújtam Harry karjaiban, miközben magamhoz öleltem a szőke fiút.
Egyikőjüket sem akartam elengedni, az ölelésünkhöz lassan csatlakozott Liam, majd Zayn, és végül Louis is.
-Annyira megijesztettél!-fogta a kezei közé az arcom Zayn.-remélem tudod, hogy soha többé nem mész egyedül sehová! Harry feszt abban a csinos kis hátsódban lesz.
Egymásra mosolyogtak, egy rendőrautó parkolt le, és két egyenruhás rendőr szállt ki belőle. Még közel sincs vége az estének. Remegve néztem, ahogyan váltanak pár szót a fiúkkal. Szorosan kapaszkodtam Harry-be, gyengének éreztem magam. Markot felrángatták a földről, a kezeit bilincsbe tették, és belökték a rendőrautóba.
-A kisasszonynak be kell jönnie vallomást tenni.
-Nem lehetne holnap?-ölelt magához Harry.
-De, vigyék be a kórházba!
A rendőr végig simított a fejemen majd bevágódott a vezető ülésbe és szirénázva elhajtottak.
-Húzzunk el innen!-motyogta Louis.
Harry a karjaiba vett, hiába akartam tiltakozni ellene, akármennyire bizonygattam, hogy tudok járni, nem engedett, mondván, hogy mezítláb vagyok, bántottak. A karjaiban cipelt vissza a szórakozóhelyhez, a nyakába kapaszkodtam, lábaim a dereka köré fontam, míg ő a combomnál fogva erősen tartott. Út közben egyikünk sem beszélt, Harry a hátam simogatta, én a nyakába fúrtam a fejem és mélyeket lélegeztem.
Paul már ott toporgott az épület előtt, amint meglátott minket nagyot sóhajtott, megpróbált kivenni Harry kezéből, de ő erősen tartott. Beültünk a kisbusz hátsó ülésére, már ott ültek a lányok és mindannyian egyszerre kezdtek beszélni. Csak fáradtan mosolyogtam,  miközben bekászálódtak a fiúk, és Paul elindult a kórház felé. Útközben Harry védelmezően fogott, elkezdtem sírni, fulladoztam, a szememből potyogtak a könnyek.

37 megjegyzés:

  1. Ez a rész is nagyon jól sikerült. Mark megérdemli hogy börtönbe csukják. Szegény Milly. :( A "Töröld le zsebkendővel és add el az Ebay-en"-t megmosolyogtam :) Imádom ahogy írsz, kár, hogy már csak egy rész van. Azért remélem lesz lezáró rész is utána :) Kíváncsi vagyok hogy mi fog történni a kövi részben Milly és Harry között ;)
    Siess a kövivel :D

    VálaszTörlés
  2. "-Töröld le egy zsebkendővel, és add el eBay-en!" ezen jót nevettem.:D de a többi, jézusom.:c szegény Milly:cén már az elejtől fogva tudtam, hogy Mark nem a jófejek közé fog tartozni:c jó lett ez a rész is, Milly-t annyira sajnálom.:c siess a következővel:)♥

    VálaszTörlés
  3. Fantasztikus lett! Végig izgultam,minden egyes percét. A képek csak úgy szaladtak lefelé előttem.. Brutálisan jó lett. Ekkora mocskot mint Mark még nem láttam.. Jó tették a fiúk,hogy megütöttem Niall esetében leköpte.:D Vicces volt az a jelenet.. Szerencse,hogy a fiúk megtalálták. Belegondolni sem merek,hogy mi lett volna ha,nem mentik meg..:/ Izgalmas rész lett.:) Úgy sajnálom,hogy már csak 1 rész és megválunk egy tökéletes,izgalmas blogtól. De annak viszont örülök,hogy nem hatsz cserben minket,hanem kezdesz egy új blogot!:D Azt is már alig várom.:D Már csak Mia-t kell elkapniuk a zsaruknak és kész vége.. GAME OVER!!!!!!!!!!:D Őszintén megvallva nem várom az utolsó részt,nem akarok megválni még ettől a blogtól. De a mondás tartja: Minden jó egyszer véget ér! .. És ennek is egyszer végett kell érnie,és ennek most jött el az ideje. Nagy beszédemet,majd az utolsó részhez tartogatom.:) Remélem most már csak rozsaszin köd fogja ellepni a párosunkat. xoxo :)

    VálaszTörlés
  4. nagyon jó rész lett, remélem hamar jön a kövi :) siess :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jó lett.!:)
    Annyira sajnálom Milly-t:( De Harry ebben a részben 'sjdbdjxbdhxndbx' volt<3
    Nem akarom hogy vége legyen:(<3
    Mikor lesz a kövi rész és egyeben utolsó?:(:)<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm:)) Hétfőn jön az 50.rész és csütörtökön az epilógus:)

      Törlés
  6. :'( Ez annyira szomorú,hogy ez történt és ami még szomorúbb,hogy ilyen igazából is van.! Na mindegy azt most hagyjuk.Siess a kövi résszel.! És mint mindenki én sem szeretném,hogy vége legyen :'( :/:)

    VálaszTörlés
  7. Bonjour!:3
    Wow,umm,nem sok minden jut most eszembe,de amit biztosan tudok,hogy nagyon jól sikerült ez is.Én nem durvának hanem izgalmasnak mondanám.Nem hiszem,hogy volt ezelőtt olyan dolog ami miatt ennyit izgultam volna:)
    "Jár a hatalmas pacsi és a csillagos ötös!;)" <3
    xx,Iduus.

    VálaszTörlés
  8. Úriisteeen!! Nagyon jó lett!! :) Sieeess!! :D ♥

    VálaszTörlés
  9. Nagyonjóólett!
    Nem akarom,hogy ilyen hamar vége legyen.:(
    Már csak 1 vagy mennyi réééssz.:( Az biztos,hogy nagyon fog hiányozni a blogood+a történet stb..
    Ügyees vagy.:)
    Az utolso részek akkor legalább jóóóó hosszúúúak legyen ! *—* hamár mindjárt vége.:/
    Gratula! <3
    BG.,
    xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm:)
      Hosszúak lesznek, főleg az 50. :D <3

      Törlés
  10. OMG!!!fúúú.....de utálom aztaz idióta Markot...remélem a sitten rohad meg...:) jó azért ez egy kicsi durva volt. Szerencsélye van Millynek:) Imádtam mint mindig.....csak egyet mondj meg, hogy tudsz ilyen jól irni??? Siess a kövivel!!! Puszi:Lolaaa...:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Haha:DD Köszönöm, a kérdésre nem tudok mit válaszolni, nálam sokkal de sokkal jobbak is vannak. :)
      Puszi:*

      Törlés
  11. És miért csak 50. Részes nem lehetne 100??? Túlságosan ragaszkodom a blogodhoz nem hazudok.....mikor nethezkerülök az az első dolgom hofy megnézzem felraktad-e az új rész ebből vagy a másik Harrys blogogból a Stole My Heart-ból!!! Imádom ahogy írsz....NEMAKAROM hogy vége legyen!!! Amúgy úgy találtam rá hogy nézegettem blogokat és nem tudom kinek de valaki kitette.....azt hittem csak olyan mint a többi de már az eső resszel annyira megfogtás hogy az hihetetlen!!!!! Puszi:Lolaaa....:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Eredetileg is 50. részesre terveztem, sajnos nem hiszem, hogy ebből én még 50. részt ki tudnék hozni, gondolkoztam második évadon (akik követnek twitteren látták) de az már nem lenne az igazi, de így megszületett a továbbfejlesztett ötletem a későbbiekben egy Niall-ös bloghoz. :D Édes vagy, jó érzés, hogy ennyire szereted! :) <33

      Törlés
  12. Úristen nagyon jó lett a ebay-es rész amit Liam mondott ott röhögtem egy sort :D Siess a kövivel:) Olyan kár hogy már csak egy rész van:/ <3

    VálaszTörlés
  13. Háleluja megkapta a kis rohadék :DD Ez durva volt, de milyen hősiesek voltak<3 Már csak 2 rész :/ nem akarom h vége legyen imádom :( <3
    Siess xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :DDD Köszi*-* <3 Sajnos, vagy nem, de jelentkezem még bloggal, lesz mit olvasni:)) <3

      Törlés
  14. Ez tényleg durva :'((. Majdnem elsírtam magam azon amit Mark tett. Szegény Milly. Következőt, kérlek! :)

    Csók,
    Lara

    VálaszTörlés
  15. Te jó Isten!! *-----* Ez valami hihetetlenül fantasztikusan nagyszerű lett! Imádom hogy ebben a történetben van izgalom! Bolondulok érte, komolyan. Így tovább! Folytasd az írást mert 1000% hogy egyszer valaki felfigyel rád, és világhírű íróvá tesz!x

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen!! :)) <3 Bárcsak úgy lenne! :)

      Törlés
  16. Úristeeeeen!*-* Hazza elintézte azt, amit én akartam :D Nem tudnád (nagyjából 8 év múlva esetleg) életre kelteni a Markot, hogy én is megverhessem? De fhúúúú... nagyonnagyonnagyon jó lett megint, és húúú, nagyon imádom! de... csak 1 rész (+epilógus,remélem)?? neeeee! Bármennyire is nem szeretném hogy vége legyen, várom a kövit!
    xxx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Haha:DDD Sajnos olyan varázserővel nem rendelkezem:( :$$ Köszönöm! :D Lesz epilógus! :)

      Törlés
  17. wow ez eszméletlen jó lett alig várom a kövit mondjuk kicsit nem is várom mert az már az utolsó előtti rész én annyira örülnék neki ha legalább egy két résszel hosszab lenne ez olyan rossz hogy vége mert eszméletlen ez a blog sajnálom hogy vége de remélem nagyon gyorsan el kezdesz egy újat

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm:) Hétfőn kerül fel az új blogomra a prológus! :)

      Törlés
  18. AA megint nagyon jó lett *.* Alig várom a kövit :))

    VálaszTörlés
  19. én végigsírtam.. :/ szegény Milly.. és értem senki se tenne ilyet.. :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Biztos vagyok benne, hogy egyszer te is megtalálod a saját Harry-d. :)

      Törlés