2013. április 4., csütörtök

Drága Manóim!
Ugye emlékeztek a blogversenyre, amire jelentkeztem? Kértem, hogy szavazzatok, és tegnap este nagyon sírtam, ugyanis, az én blogom nyert a "Legkedveltebb blog" kategóriában. Csakis nektek köszönhetem, hiszen ez rajtatok múlt. Már nem egyszer sírtam kommenteken, de most igazán volt okom, hihetetlen érzés, hogy szeretitek a történetem/történeteim. Köszönöm szépen NEKTEK! Mindenkinek aki szavazott, köszönöm, hogy olvassátok a blogjaim! Hihetetlen nagy köszönet érte, hogy kommenteltek, mindenkit nagyon szeretek! <3 
És ezt nem hagyhatom ki...:D Köszönöm szépen a brit X-Factor-nak, hogy ezt az 5 tökéletes fiút egy csapatba tették! Köszönöm a One Direction-nek, hogy vannak, és írhatok róluk, szebbé teszik az életem. :3 <33 
Továbbá, köszönöm a Six roses, one bouquet...-os lányoknak! :) <3 

Még egyszer nagyon köszönöm, szeretlek titeket!
Nessa xx.

6 megjegyzés:

  1. Gratulálok! Megérdemled!! Elméletileg én kétszer is szavaztam, csak nem tudom, hogy kettőt egy sezmélytől hánynak számol?! Na mindegy! Megérdemled, komolyan! One of the best blog!
    Pá, Lara

    VálaszTörlés
  2. Gratulalok!!!!!!
    Nagyon ugyes vagy!!!!:3333
    es meg is erdemelted!!Ez avkedvenc blogom!!! :))
    xoxo

    VálaszTörlés
  3. Gratulálok *.* nagyon ügyes vagy <3 megérdemled az elismerést :) xoxo

    VálaszTörlés