2013. április 11., csütörtök

Epilógus-You and me together

Sziasztok! :)
Egyszerre vagyok nagyon boldog és szomorú, boldog azért, mert ennyien olvastátok és szerettétek a blogom, egy élmény volt írni, és olvasni a pozitív kommentjeiteket, és nagyon szomorú vagyok, amiért vége. 
Nem most fogok lelkizni, azt hétfőre tartogatom! :D
Remélem a másik két blogomon, még találkozhatok az összes itteni olvasómmal. :)
Szeretlek titeket! Mindent nagyon köszönök!
Nessa. xx


~Ten years later~

Lágy szellő fújta az arcom, az ajkamba harapva hallgattam a gyereksikongatást, miközben hátradőltem a padon, és hagytam, hogy Harry magához húzzon. Az arca, talán azon kívül, hogy reggelente borostás volt, nem változott semmit, a gödröcskék, a széles mosoly, a gyönyörű zöld szemek, és a rakoncátlan fürtjei ugyanolyanok voltak, talán a vonásai erősödtek egy kicsit.
Arcomat az ég felé fordítottam, a hajam hátracsúszott, miközben hunyorogva figyeltem a kissé szürke eget.
Kissé érdes, nagy tenyere sem változott, és a szokásai sem. Egy ujját az állam alá csúsztatta, majd az egész tenyerét az arcomra simította és magához húzott. Dús ajkai mohón kaptak az enyém után, a fürtökbe vezettem az ujjaim és gyengéden megsimítottam a tarkóját. Az évek múlásával a csókja sem változott, néha ugyanolyan heves és akaratos volt, máskor édesen gyengéd és puha.
-Pfuuj!-jött a nevetés nem messze tőlünk.
Harry szája elképesztően szép mosolyra húzódott, elgondolkodva fordult a hintázó gyerekek felé, zöld szemeivel őket fürkészte. Lehajtott fejjel mosolyogtam, miközben a kezeit a derekamra csúsztatta.
-Nem is fúúj!-jött a vékonyka kislány hang.
A halk, tornacipős léptekre felkaptam a fejem, Harry még idejében kitárta a karjait és elkapta a szélvészt. Futás közben maga után húzta a göndör, szőke haját, szikrázó zöld szemeit ránk emelte. Még most is megszédülök,ő teljesen olyan mint mi ketten, a szőke haját tőlem örökölte, míg annak göndörségét az apukájától.
-Ugye, hogy nem fúj, apa?
-Nem.-mosolygott Harry, és a lányunk füle mögé tűrt egy rakoncátlan tincset.
Mosolyogva figyeltem, amint Darcy cuppanós puszit nyom, Harry tökéletesen puha arcára, majd kiugrik az öléből és az apró, fehér tornacipőiben oda lépdel elém.
-Mit szeretnél?-vigyorogtam rá szélesen és a kezeim közé vettem az arcát.
-Hmm.-hümmögött.-Szerinted se fúj, ugye anya?
-Egyáltalán nem.-nevettem.
-Az oviban mindenki szerint fúj, de szerintem nem.-bújt oda hozzám.-Visszamehetek hintázni?
-Menj.-pusziltam meg az arcát.
Szökdécselve szaladt a hinta felé, félúton viszont megbotlott valamiban, és elterült a füvön. Egyszerre ugrottunk fel, míg a kislányunk a nadrágját porolgatva ült a füvön, Harry nagy léptekben szelte át a néhány métert és az ölébe vette.
-Apaa.-nyöszörgött és rúgkapálni kezdett.-Nem fájt! Tegyél le!
Nevetve néztem, amint Harry a feje fölé emeli az apróságot, és felvilágosítja arról, hogy nézzen a lába elé.
-Jó.-visított Darcy.-Leteszel?
-Megsértődök, lerázol.-húzta fel az orrát Hazz.
-Tudod, hogy szeretlek.-paskolta meg az apukája arcát, majd miután földet ért, futásnak eredt.
Időközben odaértem mellé, kezét átdobta a vállamon és puszit nyomott a homlokomra.
-Szép jó napot!-hangzott fel a hátunk mögül Louis.
Megpördültem, mögöttünk mindenki, a saját párjának a kezét fogva lépdelt. 10 év alatt sok minden történt, Liam és Danielle egy időben szakítottak, majd újból kibékültek, és most egy nagyon göndör, nagyon barna hajú kislánnyal büszkélkednek. Louis és Eleanor határozták el a leghamarabb magukat, Lou csupán 23 éves volt, amikor úgy döntött, nőuralom alá kerül, és a kívánsága is teljesült, egy kisfiú védi meg még a légytől is a húgát, az ígéretét is betartotta, ugyanaz az őrült még 30 évesen is, mint volt. Zayn és Perrie, bár mindkettőjük karriere szárnyalt, együtt maradtak, a Little Mix, évekkel ezelőtt betört Amerikába, és bármilyen meglepő, Pezz házasodott először a bandájukból, útban van az első baba. Niall sokáig kereste az igazit, a szöszi srác haja, egy időben majdnem teljesen barna lett, majd újból szőke, és most a kettő közti tökéletes átmenetben pompázik, jó pár barátnője volt, mire több év kihagyás után, ismét találkoztak Sarah-val, javában folynak az esküvői előkészületek.
A szőke, göndör hajkoronával rendelkező lányunk elsüvített mellettünk, Zayn nyakába vetette magát, és nagyra nyílt szemekkel nézte Perrie gömbölyödő pocakját.
Harry kezét fogva léptem hozzájuk, időbe telt, mire végig ölelgettem és puszilgattam a társaságot.
A fiúk nem változtak, ugyanazok az őrültek, akik a videónaplókat csinálták, anno 16-18 évesen. Néha hiányzott az az idő, amikor még csak mi voltunk, de mindenki felnő egyszer, és mi is, gyerekeink vannak/ lesznek, de van ami nem változik. 7 nagylemez és 1 év kihagyás után One Direction karriere magasan ível felfelé, és bár idősebbek lettek, ők ugyanazok a srácok akiknek Harry bemutatott. Egy icipicit szőrösebbek, férfiasabbak, de a hangjuk, a humoruk, és a barátságuk és a szeretetük ugyanaz mint volt. A rajongóik velük együtt nőttek fel, a világon szokatlanul sok Harry/ Louis/ Liam/ Zayn/ Niall keresztnevű kisfiú született. Nem sok jövőt jósoltak nekik, max 3-4 évet, ennek ellenére a fiúbandák rohamosan "termelődnek", majd eltűnnek, de a One Direction örök, és Directionerek vannak, és lesznek is. Az utánpótlásról azt hiszem tudunk gondoskodni, bár a jelenlegi állás szerint, pár év múlva lánybandát alapítunk, de még bármi történhet, azt hiszem, még mindegyikünknek lesznek gyerekei.
Ahhoz képest mennyire féltem 17 évesen attól, hogy elromlik a barátságunk Harry-vel, azt hiszem jól döntöttünk, tekintve az ujjamon csillogó gyűrűt, és a Zayn nyakába csimpaszkodó szőke, szeleburdi kislányt, aki belsőleg kísértetiesen hasonlít, az 5 éves önmagamra.
És, hogy Markkal mi történt? Úgy tudom, 3 évet kapott, a szabadulása után Miával együtt elhagyták Londont. Egy ideig nem tudtam, hogy Miának is köze volt ehhez, végül sikerült kihúznom Harry-ből. Az életünk azóta nyugodt, vitamentes és boldog.
A csuklómon látszódik néhány vágás, de már nem bánom, mert rájöttem, hogy amikor az ember már mindent felad, még mindig van egy utolsó remény.

~My Best Friend, Harry Styles, or not? 

The End.

81 megjegyzés:

  1. én most olyan szomorú vagyok, hogy ennek a nagyszerű blognak vége! bár nem a legeslegelejétől olvastam a történetet, amikor megtaláltam, egyhuzamra olvastam el azt a tizen vagy huszon valahány fejezetet.:D abban biztos lehetsz, hogy az összes blogodat ami lesz/van én olvasni fogom, mert annyira fantasztikusan írsz, hogy az valami hihetetlen.:) szóval a többi blogodon még találkozunk!:)♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, Kata! :)) <33

      Törlés
    2. Nekem nagyon tetszett, annyira hogy két napon keresztűl csak ezt olvastam, ez egészet két nap alatt elolvastam az elejétől kezdve!!! Egyszerűen nem tudtam abba hagyni!!! Szomorú vagyok hogy vége!!! :(

      Törlés
  2. SZomorú vagyok, mert vége :(! De ettől függetlenül nagyon jó lett a blog.
    Imádtam hétről-hétre olvasni az új részeket!
    Egyszerűen Fantasztikusan írsz! És attól még, hogy ennek a blognak vége (SAJNOS) nem szabadulsz meg tőlem! Az összes blogodat ami van (vagy lesz, remélem, hogy lesz még sok) olvasom (olvasni fogom)! :)
    Hatalmas köszönet jár neked, amiért nem hagytál unatkozni, és mindig érdekes részeket hoztál! ♥♥♥♥ Szóval KÖSZÖNÖM ezt a fantasztikus blogot!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, hogy olvastál! :) Örülök, hogy tetszett! :)

      Törlés
  3. Szia:)
    Még nem,még nem..Még nem sírok,majd hétfőn.Szerintem remek lezárása lett,és a kislány is nagyon aranyos.Ha láttad volna,hogy olvastam végig,a fülig érő mosolyt nem tudtam lerohasztani az arcomról.(Talán nem is akartam;D)
    Csodás volt,és hétfőn még bővebben kifejtem a véleményem:) Végül is azért annyira nem vagyok szomorú mert nem tűnsz el,csak ezt a blogot fejezted be..:) <3
    xoxo,Iduus.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Iduus! :))
      Köszönöm szépen, és kérlek, ne sírj! :D <3

      Törlés
  4. Drága Nessa!
    Fantasztikus volt az egész.:)) A történet vége is tetszett, szép befejezés volt.:)) Egyébként ezután számíthatsz rám az új blogodnál is, és a már meglévő blogodat is elkezdtem olvasni, de még csak az 50.résznél tartok. Az is nagyon tetszik.:)) Visszatérve imádtam az egészet. Komolyan óriási tehetséged van az íráshoz, szóval remélem még nagyon sok csodás történettel boldogítasz bennünket!:D
    Puszi: Jenny.<3

    VálaszTörlés
  5. Drága Nessa:)
    Annyira sajnálom,hogy vége van. Egyszerűen imádtam.Borzasztóan jól írsz. Remélem még sok történetedet olvashatom el. Mindig nagyon vártam a folytatást. És most vége. De! Remélem az új blogod is ekkora sikert fog aratni! Vissza térve a történetre; aranyos lett a vége. Elképzeltem milyen gyönyörű lehet a kislányuk. És a többieké is.
    Imádat:Ronii<3

    VálaszTörlés
  6. Miközben ezt olvastam, folyamatosan rázott a hideg (nem, nem azért, mert nyitva az ablak), és könnyeztem... sőt, még most is. Nagyon aranyos befejezése lett, és az egészet imádtam, imádom. Imádom, ahogy írsz, imádom a szereplőket, és mindent, ami ezzel a bloggal kapcsolatos... kivéve azt a tényt, hogy vége. Furcsa lesz, hogy minden nap izgatottan nyitom meg az oldalt, új részben reménykedve, de helyette csak a homlokomra csapok, hogy ja, ezt már befejezted! Természetesen az új blogodon is folyamatosan (max 1-2 rész kimaradással) a kommentjeimmel foglak elárasztani, de azért ez nagyon... nagyon nagyon nagyon fog hiányozni! Na, mindegy, nézzük a jó oldalát! Mi egy hosszú, eseménydús, izgalmas történetet tudhatunk magunk mögött, amit mindig izgatottan olvastunk, és fejtettük ki véleményünk, akár csak két szóban, miszerint "Nagyon jó!". Te pedig... hát azt neked kell tudni... egy igen sikeres blogot, rengeteg dicséretet, írói tapasztalatot, és ki tudja (te!) még miket...Szerintem sokszor fogom újra olvasni, és végig izgulni, vagy még egyszer kiröhögni a Miát. Áhh, egyszerűen hipergigamegaszuper jó lett, az egész! Nem lehet rá mást mondani!
    Pusssszantááás, és sok sikert az új blogodhoz :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! :) <33 Ha már így felsoroltad mennyi mindent kaptam mióta blogolok, annyit még hozzátennék, hogy soha nem hittem volna, és még most sem hiszem el, mennyien olvastátok/ olvassátok a történeteim és mennyi szeretetet kapok! :) Aki itt bármit is köszönhet, az egyedül én vagyok! :)

      Törlés
  7. OMG!!! Teljesem meghatódtam! De komolyan...pár mondatnál könnyett csaltál a szemembe...mindenhogy elképzeltem az epilógust de így nem!!:)) I <3 this BLOG!!! E+H forever!!! Mark és Mia meg megérdemlik egymást Bahh....Ugye nem fúj-Darcy-t nagyon cukinak képzeltem el<33 Nagyon szeretem ahogy írsz!! Szóval ez az uccsó.......;(( nagyon fog hiányozni!!!
    Puszi:Lolaaa....<33

    VálaszTörlés
  8. Sziaa. Úristen, vége! Remek történet, remek befejezéssel. Imádlak, és nagyon fog hiányozni:( :) ááá, még a hatása alatt vagyok:D

    VálaszTörlés
  9. Nem akarom hogy vége legyen:..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
    NEMNEMNEMNEM..!!!!NEM
    :((((((((((((((((((
    Nagyon jó lett...:))
    Annyira rossz h vége...:(
    Hiányozni fog nagyon...
    Imádom ahogy írsz...szerintem ez a legjobb blog amit olvasok/tam..:D
    És sajnálom hogy vége....de van az új de az nem harry-s...de az nem baj..:))
    Majd azt is olvasni fogom..és föl is fogok iratkozni..!!!:3
    Majd ott is "találkozunk"..xdd
    Pussziiiiiiiii :******* <3333333

    VálaszTörlés
  10. Úristen Nessa!!! Ennyire szépen nem tudta volna senki sem befejezni. Nagyon ügyes vagy!! Imádom azt amit csinálsz!! Sosem leszek olyan mit te, annyira profi vagy! Imádom ahogyan írsz, teljesen bele tudom magam élni! Már a végén pityeregtem.Nem akarom, hogy vége legyen, annyira jó volt! Hiányozni fog a történet. Olvasom a többi blogodat is! Már komolyan a rajongód vagyok! Soha ne hagyd abba az írást!
    Puszi: Gréta <33

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszönöm! :)) <33 Nagyon jól esik, hogy ezt mondod! *-* <3

      Törlés
  11. Kár hogy ennek a nagyszerű blognak vége, annyira meghatódtam ezen a részen hogy folynak a könnyeim. Ígérem hogy fogom olvasni a másik két blogot is.

    VálaszTörlés
  12. Oh my God! Oh my God! Ohhh my God! Nem sírtam! Csoda! Talán mert happy end lett! Mosollyogva és büszkén arra hogy ilyet olvashattam szeltem a sorokat! Öröm volt az olvasódnak lenni ezen a blogon! És imádom a Darcy nevet, bár mostanában egyre több az olyan blog amiben Harry gyereke Darcy! Fhuu, annyira IMÁDOM!!!!!!!

    Csók utoljára ezen a blogom (vagyis asszem' utoljára,
    Em:*<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :) Örülök, hogy tetszett! :) Azért olyan gyakori a Darcy név a blogokon, mert Harry még régebben mondta valahol, hogy ha kislánya lesz, Darcy-nak fogják hívni. :D <33

      Törlés
  13. Drága Nessa!
    Ez valami eszméletlenül fenomenális lett *.* Olyan aranyos, megható, édes és még sorolhatnám. Nagyon jó volt olvasni a szavaidat, nem csak most, hanem az egész történet alatt. Sajnálom, hogy vége lett ennek a történetnek, de minden vég egy új kezdetet hoz magával. Nem szeretnék búcsúzkodni, hiszen továbbra is olvasód maradok, meg amúgy sem ment soha a búcsúzkodás. Egyszerűen béna vagyok benne. Nagyon szerettem a blogodat, és a hozzád hasonlók adtak ihletet ahhoz, hogy én is belevágjak egy blogba és képzeld, ma majdnem elsírtam magam pár kedves komi miatt, szóval HÁLÁS VAGYOK MINDENÉRT! xoxo

    VálaszTörlés
  14. Egy szó! : INCREDIBLE.
    Számomra ez lett a legszomorúbb rész,mert ott van a végén,hogy "THE END". :(
    De szupeeer lett! <3
    Hamarosan kezdem el olvasni a stolemyheart blogodat,ami biztos olyan jó mint ez.
    Viszláát Emily&Harty.<3 :(

    VálaszTörlés
  15. Hát nagyon fog hiányozni ez a blog :/ Annyira imádtam <3 Biztos vagyok h az új blogodat is ilyen lelkesen fogom olvasni mint az Elloptad a szívem és mind ezt :))) Te vagy a legjobb író <3 Igazán kiadhatnád a blogjaidat könyvbe :DD Imádtam hiányozni fog nagyon :/ <3
    Puszii :*

    VálaszTörlés
  16. Drága egyetlen Nessam!♥

    Szerinted most mindenki szomorú vagy örül, mert tudja, hogy egy csodálatos történet végére ért?? Én személy szerint mindkettőt érzem. Szomorú vagyok, amiért befejeződött egy káprázatosan jó történet, de örülök is, mert mind ezt veled együtt átélhettem. Köszönöm neked az idődet és energiádat,amit bele fektettél ebbe a blogba..:) Nagyon jól bánsz a szavakkal. nagyon szép a megfogalmazásod….elképesztő :) D fanatikus rajongód lettem..:) a legjobb karakter,aki nekem a legjobban tetszett az a Milly-é volt..:) Milly stílusa már az elején nagyon megtetszett és ahogy egyre jobban ki ismertem beleszerettem a karakterébe.A történetedbe beleéltem magamat,mintha én lennék Milly ..:) tisztára át tudtad adni nekem az érzéseidet,amit éreztetni akartál velem..:) és mikor Milly boldog volt én is boldog voltam,mikor ő szomorú volt akkor én is..:) Végig imádtam ezt a macska-egér játékot,de a végén a szerelem győzött.:) Sok tanulságot is rejt a blogod. Pl: Soha ne adjuk fel a reményt,megéri küzdeni. A másik meg az ha szerelmes vagy a legjobb barátodba és észre veszed,hogy neki sem vagy közömbös akkor tegyük meg az első lépést mi,mert ki tudja,lehet,hogy ő lesz a férjed,mint itt is.:) Köszönöm a sok tanulságot.:)♥ Ez a blog után valahogy átértékeltem a szerelmet,hogy igen is harcolni kell érte..:)mindig bezsongva vártam az új részt,és amikor láttam,hogy új rész van,akkor velem madarat lehetett fogatni..:D Nem megy nekem annyira a búcsúzkodás.. nem szerettek búcsúzkodni vagy megválni attól,ami már a szívemhez nőt és ez a blog az én szívemhez nőt!:)♥ most nagyon nehéz nekem elbúcsúzni,akkor neked még nehezebb lehet..:/ próbáltam neked befejezésképp leírni azt,ahogy most érzek és ezt megosztani veled..:) így befejezésképp írtam neked egy hosszú hosszú kommentet.:D gondoltam megérdemled ezt a hosszú kommentet ,ha már egyszer ezt a szép történetet megosztottad a világgal..:D Remélem tudod,hogy varázslatos élményekben volt részem..:) Köszönöm neked ezt csodálatos utazást ,amit nekem adtál és rajtam kívül még sok embernek..:) egy csodát alkottál, imádom az írásodat és az egész történetet imádom/imádtam :). nem intek neked búcsút,mert a másik blognál úgy is találkozunk,csak ennek a remek blognak intek. köszönöm,hogy a blogod részese lehettem..:) . vissza fogom még olvasni,abba biztos lehetsz..:D. ezt a blogot ilyen szavakkal tudnám jellemezni: szerelem,bánat,csalódás,fájdalom,össze tőrt szív,féltékenység,csók csaták,gyűlölet,romantika,macska-egér játék,humor..:) Remélem tudod,hogy amit a blog által adtál,azok az életem során bennem maradnak emlékként!:)
    Nagyon hiányozni fog nekem ez a blog. Hihetetlen blogot alkottál.:)♥
    Örök pár marad Emily és Harry.:)

    Sok sikert a jövőben is! Kívánom, hogy a többi blogod is olyan sikeres legyen, amilyen ez lett, ha nem jobb.)
    Még egyszer köszönöm neked!:)♥

    xoxo,Eternal Dreamer

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Dreamer! :)
      Nagyon szépen köszönöm, élmény volt olvasni a kommentjeidet! :) Köszönöm a részletes véleményeidet, mindig jobb kedvre derültem tőle. :) <3 Örülök, hogy tetszett a történetem! :)

      Törlés
  17. Nessa:) Én is csak csatlakozni tudok, a többiekhez. Szomorú vagyok amiért vége, de boldog vagyok, mert a másik blog még javában tart. Szerintem egy nagyszerű író vagy, tele ötletekkel, fantáziával. Egyszóval tehetséges vagy. Imádtam ezt a történetet,hogy mindig izgalmas volt, hogy mindig volt valami, hogy miért ne legyenek együtt, a veszekedéseket, és a poénok kitalálásában különösen jó vagy, mikor Louisról irtál én mindig szét röhögtem az agyam:D Remélem a másik Harrys, és a kezdödő Louis-os történet melett indítasz majd egy újabb Harry-set.
    További sok sikert:)
    Puszi Tami:)

    VálaszTörlés
  18. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  19. Most nem szeretnék búcsúzkodni, vagy hasonlók, hiszen Te úgy is tudod, hogy miképp is vélekedek a blogodról, történetedről. Egyszerűen imádtam ezt a storyt és a vége is tökéletesre sikeredett! Nessa, azt hiszem, te egy tökéletes író vagy. Csodálatos, ahogy fejlődtél, még ha te nem is nagyon vetted észre. "Elkészültél" Remélem egyszer majd, tarthatok könyvet a kezemben, ami általad íródott, s boldogan mehetek dedikáltatni. Sok szerencsét a továbbbi blogjaidhoz, xx Cher Brooks.

    VálaszTörlés
  20. Nagyon jó rész lett, mint a többi 50. Miközben olvastam végig kirázott a hideg, és be is könnyeztem. Nagyon szerettem ezt a blogot olvasni, és most fáj belegondolni, hogy vége lett. Nagyon jó író vagy! Gratulálok! :) Sokat fejlődtél, tehetséges vagy. Ebből a csodából egy filmet kéne forgatni! Szomorú vagyok, hogy ilyen hamar vége lett, de viszont örülök, hogy ilyen csodálatos vége lett! IMÁDLAK! Sok sikert a továbbiakban!
    Egy nagy rajongód:
    Vanessza /Strawberry/ xx

    VálaszTörlés
  21. Szia Nessa!
    Nagyon sajnálom, hogy szívemnek oly kedves blog véget ér, bár kétséget kizárva nagyon jó vége lett. Nehéz lesz megszokni, hogy már nem kell megnézni vajon van-e új rész a 'My best friend Harry Styles or not?' blogon. De szerencsére indult az új blogod amit már kíváncsian várok, hogy mi fog kisülni belöle.
    Gratulálni szeretnék a blog sikeréhez és még annyit, hogy az írást semmi képp ne hagyd abba, mert nagy tehetséged van hozzát!:)
    Lelkes&hűséges olvasód, Tündi:)

    VálaszTörlés
  22. jaaj *.* olyan jó lett!! és most okold magad azért, mert nem festettem ki a körmöm :PP imádtam/imádom/imádni fogom, nagyszerű volt olvasni ezt a sztorit, és nagyon fog hiányozni :((

    VálaszTörlés
  23. Nessa nagyon ügyes vagy:)) hihetetlen jó történet,nem gondoltam hogy sírni fogok de sírtam...nagyon szép lezárás <3<3 :')

    VálaszTörlés
  24. Sírok..... Nagyon imádtam ezt a blogot:D nem bírom hangsúlyozni hogy mennyire ügyes vagy ... kösz hogy olvashattam

    VálaszTörlés
  25. Erre csak egyet mondok: FANTASZTIKUS!!!
    Üdvözlettel: Melinda

    VálaszTörlés
  26. szia én csak 2 napja kezdtem el olvasni de annyira tetszett hogy ma már befejeztem. Nem túlzok ha azt mondom hogy még SOHA nem olvastam ennyire jó blogot! Nagyon sajnálom hogy vége lett. De köszönöm neked ezt és hogy rá találtam. Sok részen sírtam és izgultam hogy minden rendbe legyen. Nem tudom mért de nagyon megragadott ez a történet nem volt sablonos és nagyon fantázia dús volt. És egyszerűen imádtam. Szerintem még egy párszor elolvasom újra:D Szóval imádtam és télleg köszi! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)
      Köszönöm szépen, örülök, hogy tetszett! :) <3

      Törlés
  27. Szia!
    Úgy egy hete találtam rá a blogodra és bánom h nem hamarabb. :) Eszméletlenül klassz volt minden,ahogy ezt kitaláltad,elgondoltad,leírtad,megfogalmaztad!Kevés ilyen jó blog van int a tiéd!:)Sok dolgom volt mindig(legfőképpen tanulás)de valahogy mindig elértem h ahogy bekapcsolom a gépet ez legyen az első és az utolsó lap amit bezárok. :) Imádtam,imádtam olvasni és teljesen beleélni magam a történetbe.A 49. rész tényleg egy picit durva lett,de legfőképpen izgalmas és ez azért kellett.Köszönöm h kitaláltad és h leírtad ezt a sztorit és azt is köszönöm h olvashattam!;) Sztem a többibe is bele fogok olvasni. ;))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia:)
      Nagyon szépen köszönöm! Örülök, hogy tetszett. :)

      Törlés
  28. Hát, én most visszaolvastam ezt az utolsó néhány részt, és ezen komolyan elsírtam magam... olyan szomorú, hogy vége, ez volt az egyik kedvencem :) De legalább ott van nekünk a Stole my heart :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lesznek még blogjaim, kár érte sírni. :) <333

      Törlés
  29. Uristen!! Komolyan mondom h elsirtam magam!!! Te vagy a leges legjobb blog iro!!!!! :'D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De édes vagy! :) <3 Köszönöm, de nálam sokkal jobbak is vannak.

      Törlés
  30. Hát ez nagyon jó lett!:)
    Majd nem elsírtam magam!
    Jó író vagy,fan hozzá fantáziád és fogalmazni is jól tudsz.
    Csak így tovább!♥ xoxo

    VálaszTörlés
  31. Csodálatos történet volt, nagyon ügyesen írtad és tudtad mit mikor kell benne írni. Nagyon sok blogot olvastam de ez túl szárnyalja a legtöbbet! Nagyon büszke lehetsz magadra mivel nem mindenki ilyen ügyesen ír mint te, volt ki tartásod és végig írtad. Fantáziád is volt hozzá ami sok embernek nincs.
    Nagyon örülök hogy megtaláltam ezt a blogot és olvashattam elejétől a végig!
    Voltak olyan részek amit könnyes szemmel olvastam volt olyan amin dőltem a nevetéstől és olyanok is amit élvezettem olvastam mivel annyira kíváncsi voltam mi fog történni.
    Egy szóval össze foglalva ez egy Csodálatos blog büszke lehetsz rá!

    Üdv.: Cappy

    Ui.: Ha van egy másik blogod amit nem olvasok kérem a linket a cappy159357@gmail.com e-mail címre :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! Nagyon büszke vagyok mindhárom blogomra. :)

      Törlés
  32. Szia!
    Nemrég találtam rá a blogra,és szinte minden szabadidőmet ennek az olvasásával töltöttem!!!
    Annak ellenére,hogy állandóan elpateroltak a géptől!Nagyon tetszik és irtó aranyos lett a vége!!!Komolyan már az utolsó soroknál pityeregtem is!!! :') Ha szabad megjegyeznek,nagyon nagyon nagyon tehetséges vagy és remekül tudsz fogalmazni :)))

    VálaszTörlés
  33. Ma kezdtem neki, és be is fejeztem ezt a blogot. :) imádtam ezt a történetet <3 hihetetlenül jól írsz . ;)

    VálaszTörlés
  34. Sya. 2 napja futottam bele a neten a ficedbe és azonnal el is kezdtem olvasni! Nagyon tetszett, daráltam. (amennyire a melóban akadt egy kis időm):D örülök, hogy megtaláltam és folytatom is a többi ficed olvasásával. :P így tovább!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)
      Köszönöm, örülök, hogy tetszett! :D

      Törlés
  35. Szia! Most megsirattál..Egy ilyen blogot befejezni átok..Imádtam minden szavát ennek a blognak és most hogy befejezted újra kereshetek másikat..Nagyon jól írsz! Így tovább;))

    VálaszTörlés
  36. Bár nem akkor kezdtem el olvasni amikor felraktad imádommm nagyon jó. Cuki, hogy lett egy lányuk aki Harry és Mily kinézetének keveréke. Most fogom elkezdeni a másik blogod de tuti, hogy ilyen király lesz mint ez
    Pucsi Enci

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, örülök, hogy tetszett! :)

      Törlés
  37. Szia Nessa. Tudom már nagyon régen vége van ennek a blognak! De én csak most találtam meg és egyszerűen elragadott! Ez volt az első blog amit életemben először olvastam és nagyon de nagyon megtetszett! Mikor még a suliba óra közepén ezt olvastam és mikor volt valami vicces elkezdtem hangosan röhögni a tanító meg nem tudta hogy mi bajom :'D Nem tudom hogy hogy tudtál ilyen gyönyörű történetet írni nagyon de nagyon gyönyörű!! Egyszerűen nem tudom leírni az érzéseimet nagyon de nagyon tetszik és most olyan szomorú vagyok hogy vége ..... ennyi volt :( Ebbe a blogba nagyon beleéltem magam egyszerűen csodás blog volt nagyon imádtam és nem tudom elfogadni hogy vége :'(. Nem tudok már mit írni hisz az érzéseimet evvel a bloggal kapcsolatban szavakba önteni lehetetlen. Egy nagy KÖSZÖNÖM-el tartozok neked hogy megosztottad velem és még sok más emberrel ezt a blogot és elvittél engem egy másik világba. Mivel mikor ezt a blogot olvastam a külvilágot kikapcsoltam a problémák és minden más eltűnt és csak ebben a világban éltem! Úgy éreztem én vagyok Milly. És ezért nagyon köszönöm!! :* <3 Mivel már vége ennek a blognak nem hiszem hogy ezt a megjegyzést elolvasod de nagyon remélem. Még egyszer egy nagy KÖSZÖNÖM :* Imádlak :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)
      Attól függetlenül, hogy már vége ennek a blognak, én még rendszeresen nézem és értesítőt kapok, ha megjegyzés jön, így természetesen mindet elolvasom. :)
      Köszönöm szépen, örülök, hogy tetszett a történet! :) <333

      Törlés
  38. Sziaa Nessa!
    Nemrég, konkrétan tegnap előtt találtam a blogodra. Nem is tudom, mit mondjak... Vérbeli Directioner vagyok, a blogod pedig egyszerűen elragadott!!! Annyira imádtam minden poént benne, a fiúkat is olyan csodásan írtad le, hogy amikor olvastam, ha önkéntelenül is, de mindig elvigyorodtam. Kicsit, vagyis, kit áltatok, nagyon sajnáltam, hogy befejezted a blogot, mert én még igazán olvastam volna még tovább :3 Iszonyatosan jól írsz, öröm volt olvasni minden mondatodat! Ritkán talál az ember olyan jó blogot, mint a tied, nekem mégis sikerült :D Remélem, tovább folytatod a blogírást, és abban is reménykedek, hogy majd ismét rátalálok egy-egy ugyanilyen csodálatos írásodra!
    Kicsit sokat pampogtam, de a lényeg a lényeg: imádom minden mondatodat, a poénokat, mindent imádok a blogban!!! Nagyon köszönöm, hogy megosztottad velünk ezt a csodát!!! :*
    Pusziii :333 <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)
      Nagyon szépen köszönöm, örülök, hogy ennyire tetszett a történetem! Ma már az 5. történetemet írom a fiúk főszereplésével, csak kattints rá a nevemre, vagy jobb oldalt a "További blogjaim" modulnál megtalálod őket. :) <3
      Puszillak! <3

      Törlés
  39. Szia!
    Eloszoris szeretnem elmondani,hogy a kezdetektol olvastam a blogod...ogen felmerul a kerdes,hogy mertnem komiztam..erre. valasz z,hogy nemvolt fiokom...de mara mar csinalta es 2.szor olvastam vegig a torteneted..imadtam...docogosen indult harry es milly szerelme..de a vegere minden rendbejott:)imadtam imadtam imadtam es imadtam!!a masik ket blogod is olvasom,most talaltam rajuk!nehagyd abba az irast.nagyonnagyon tehetseges vagy. Remelem meg sokaig lehetek ax olvasod!!
    Xoxo Lulu

    VálaszTörlés
  40. Szia!!
    Az elso dolgom higy leirom hify ez a bligid is csodas lett.de akkor kezdjuk az elejen amikir Milly megerkezik majd a varisnezes a buli a medencesparty aminek a vege hogy lefekszik Niallal es ezen harry kiakad majd amikor lehet higy terheslesz.a nagu bekules majd a markos talalkozok a veszekedesek Harryvel ekozben.amikor elhez koltozik a Holmes chapeli latigatas majd a vegen az a oarti agile el raboljak millyt és akeresesere indulnak utana a korhazz es hat az epilogud..nagyon jo ahogy leirtad hogy par ev mulva milyen boldogok eggyutt.Nagyon tehetseges vagy remelem.itsz meg bligot

    VálaszTörlés
  41. nem tudok mit mondani, egy-két óra alatt kiolvastam és wáá és iii és óh meg minden:D:) Imádtam,ahogy téged is imádlak.a kislányról meg azért képet követeltem volna,de nyugi most az egyszer megbocsátom!:):D szóval az elején nem nagyon tetszett hogy összejöttek és azt reméltem szétmennek vagy valami,mert barátként olyan édik voltak:3 de észre sem vettem es par resz utan orultem hogy eggyutt vannak.az epiologus fantasztikus, és a részek is nagyon jók voltak,főleg Rita meg amikor Harry küzködött az Eszterházyval, meg a medencés buli meg minden:) jobban örültem volna ha Niallal nem fekszik le de te vagy az ironő, nem én döntök:) és most megint szomorú vagyok,mert kereshetek egy uj ilyen jo blogot(ami nem kevésidő:/)de nem lehetett volna tovább húzni a végét:( Harmily örökké élni fog bennem!:)♥ Köszönöm hogy megirtad ezt a történet,ezerszer puszillak érte.:* :* :* ...
    Sári.

    VálaszTörlés
  42. Szia en nem regen kezdtem el olvasni ezt a blogot(tudom kicsit soka olvasom de na:D) A vegen en mar komolyan sirtam engem nagyon megfogott ez a blog koszonom hogy megirtad ezt a blogot nagyon tehetseges vagy Gratulalok!❤

    VálaszTörlés
  43. Szia. 1 napja kezdtem el olvasni, és le sem raktam egészem mostanáig. Együtt sírtam es nevettem a szereplőkkel. Imádtam az egészet, és nagyon letörtem, hogy ilyen hamar végeztem. Igaz, jó pár évvel később írok, minthogy felraktad az epilógust, de így is láttam néhány 2015-16-os kommentet. Most, pedig köszönettel tartozom az élményekért amiket átéltem miközben az irományodat bújtam nulla huszonnégyben. GRATULÁLOK NEKED!! Nos, ha jól látom, már nincs is más dolgom, mint elkezdeni a többi írásodat.

    All the love,
    Rosey

    VálaszTörlés
  44. Szia!
    2-3nap alatt olvastam el jól kiélvezve az egészet! :D Nagyon tetszik az írásmódod! Érdekesen, élvezhetően írsz! A töri alakulását tekintve szemforgatások mentek miket eltökölődtek.. Aranyosak voltak akkor a srácok ahogy ráakarták vezetni őket az igazságra! :)
    És nagyon tetszett hogy ilyen szoros a kapcsolat mindenki között a kezdetektől fogva. Egy naagy család. ^^
    Köszönöm az élményt hogy olvashattam! Nagyon nagyon jó volt! :)
    Orsy

    VálaszTörlés