2013. február 9., szombat

30.rész

Sziasztok! :D
Borzasztóan fájó torokkal de itt vagyok az új résszel :D
Elég sok szemszögből írtam a történéseket,remélem tetszeni fog :*
Új résszel kedden jelentkezem!
Jó hétvégét! :)
Nessa xx

~Emily~

-Szia.-huppant le mellém mosolyogva Zayn.
Gyorsan megtöröltem az arcom és felfelé húztam a számat,de mosoly helyett inkább csak egy grimaszt tudtam kipréselni magamból.Szerencsére nem várta el,hogy úgy vigyorogjak mint akinek semmi baja.
-Szia,Zayn.-motyogtam.
-Hogy érzed magad?-vizslatott nagy barna szemeivel.
Meztelen lábfejemet még finoman melegítette a gyér napsütés,a rózsaszín térdnadrágba bújtatott lábamat elgondolkodva figyeltem,csak,hogy ne kelljen a szemébe néznem.Azok a szemek mintha belelátnának az emberbe...
-Megvagyok.-rántottam meg a vállam.-Te?
-Nem szeretnél bejönni?-tette kezét a vállamra.
Megráztam a fejem,hosszan sóhajtott és a lábára könyökölt.
-Jól érezted magad azzal a fiúval?-mosolygott és az arcomat figyelte.
Megrántottam a vállam és fel néztem rá.
-Aha.-préseltem ki magamból.
-Figyelj! Nekem elmondhatod milyen volt,bármelyikünknek elmondhatod,te vagy nekünk kishúgunk.-mosolygott.
Erre a mondatéra könny szökött a szemembe,neki dőltem a vállának,átölelt miközben halkan szipogtam rajta,nem érdemlem meg őket,mióta itt vagyok csak felforgattam az amúgy sem túl nyugodt életüket.
-Szóval,jól érezted magad? 
-Csak beszélgettünk,meg elmentünk fagyizni.-hajtottam le a fejem.
-Hát,nem túl kreatív a srác.-nevetett. 
Elmosolyodtam és ismét felpillantottam rá.A bejárati ajtó csapódott és Niall hangját hallottam,be pillantottam, a szőke fiú akkor tett le a pultra rengeteg Nando's-os zacskót,a többiek mind oda gyűltek,Harry viszont továbbra is csak ott ült a kanapén és valami buta mesét nézett.
-Bejössz enni?-zökkentett ki Zayn.
-Nem tudom.-kezdtem el piszkálni egy masnit a nadrágomon.
-Naaa.-lökött meg finoman a vállával.
-Rendben.-mosolyogtam.
Felállt majd a kezét nyújtotta és felhúzott,követtem őt be a házba,Niall mosolyogva a kezembe nyomott egy tányérral a kedvenc ételéből.Megköszöntem,majd továbbra is Zayn után lépkedve leültem a nappaliba,megpróbáltam elbújni mellette Harry szeme elől. 
Étvágytalanul piszkáltam a villámmal a csirkecombot és ettem belőle néhány falatot,csak a látszat kedvéért. Harryn és rajtam kívül mindenki nevetett valamin.
-Milly!-visított fel Louis.
-Hmm?-emeltem fel a fejem.
-Elmeséled milyen volt a randi azzal a Markkal?-rebegtette meg a szempilláit.
Akaratlanul is észrevettem,hogy Harry vállai és állkapcsa megfeszül a névre.
-Csak beszélgettünk,meg elmentünk fagyizni.-mosolyogtam.
Bevallom,egy kicsit jól esett idegesíteni Harryt.
-Kifosztottad legalább?-vigyorgott Liam.
-Nem,csak egyet ettem.
-Én a helyedbe kértem volna tízet.-nyammogott Niall.
-Tudjuk.-nevettek fel egyszerre.
Harry fújtatva felpattant,a konyhába trappolt és a tányérját a mosogatóba lökte.
-Nem értem mi a f*szért nem szólsz hozzám!-emelte fel a hangját.-Az szerinted nekem milyen,hogy a haverjaimmal megosztod,hogy milyen volt randizni azzal a kis gyökérrel,velem meg nem?!
Ledöbbenve néztem rá,Zayn kezeit az enyémre tette,lassan éreztem ahogyan elönt a düh.
-Én csak meg akarlak védeni! De végig se hallgatsz!-dühöngött.
-Megvédeni?!-pattantam fel.-Azzal megvédesz,hogy veszekszel velem?!
-Harry!-szólította meg halkan,de figyelmeztetően Louis.
-Kértelek,hogy ne menj el vele mert nem bízok benne.-mondta már halkabban,de még mindig dühösen.
-Kértél?!-rivalltam rá.-Az neked kérés amit csináltál?! Harry, ha te így tudsz valamit kérni,akkor inkább ne foglalkozz velem és ne akarj te megvédeni senkitől,mert már kurvára unom,hogy ezt csinálod!
-Én csinálom?!-emelte fel ismét a hangját.-Megpróbáltam bocsánatot kérni,de nem vagy hajlandó megállni nekem egy percre,hogy végig mondjam amit akarok!
-Hallgatlak!-fontam össze a mellem előtt a karomat.
Zöld szemeivel dühösen méregetett,sarkon fordult és nagy léptekkel,fújtatva ment fel a lépcsőn.

~Harry~

Dühösen a táskámba dobáltam egy nadrágot és pólót,majd a hátamra dobtam és letrappoltam a lépcsőn,a fiúk még mindig a kanapén ültek,elhaladtam mellettük,felkaptam a lábamra a cipőm és kilépni készültem az ajtón amikor Louis keze megragadta a pólómat.
-Hova mész?-vont kérdőre.
-Mit tudom én.-morogtam és megpróbáltam kiszabadulni,legjobb barátom fogságából.
-Addig nem engedlek el amíg nem mondod meg,hogy hova mész!
-Mit érdekel az téged?-válaszoltam a kellőnél kicsit hevesebben és sokkal csúnyábban,annál,ahogyan vele kellene beszélnem.-El innen!
-Harry!-szólt hozzám az átlagnál hangosabban Liam.
Először megdöbbentem azon,hogy ő így is tud beszélni.
-Hagyjatok már békén!-rántottam ki a pólómat Louis keze közül,az anyag egy reccsenéssel vált meg egy darabjától,szitkozódva,egyik kedvenc Ramones pólómat gyászolva vágtam be magam mögött az ajtót.
A kocsihoz rontottam,és mit sem törődve szeretett autóm épségével,hatalmas erővel vágtam be a Range Rover ajtaját,a távirányítóval kinyitottam a kaput,majd letekertem a kocsi ablakát és kidobtam rajta,majd becsukja az aki akarja.
Céltalanul,a jogsimat kockáztatva,hajtottam a városban mint az őrült.Egy ismerős környéken kötöttem ki,a táskámat a hátamra kapva,ugrottam ki a kocsiból és becsörtettem a kapun,bekopogtam az ajtón és vártam,hogy valaki kinyissa.Bentről hangokat hallottam,majd megjelent előttem az exbarátnőm.
-Te mit csinálsz itt?-tátotta el a száját.
Megragadtam a derekát,számat az övéhez nyomtam és beljebb toltam,az ajtót berúgtam és elfordítottam a kulcsot a zárban.Nem nézett ki úgy,mint aki ellenkezni akar.
-Miért van elszakadva a pólód?-fogta az ujjai közé,miközben elindultam vele fel a lépcsőn.
-Nem érdekes.-morogtam.
Cseppet sem finomkodva,tettem le az ágyára,majd megváltam szakadt felsőmtől.Itt legalább nem kell kussolni.

~Emily~

Szívószálammal csendben kavargattam az üdítőmet és csak bambultam, a lábainknál sorakoztak az eddig összevásárolt cuccok. Nem szóltam bele abba amiről beszélgettek,egy kicsit sem akartam Harry-ről társalogni,ez nem az ő hibájuk,senkivel nem akarok róla beszélni.2 óra vásárolgatás nekem bőven elég volt,jól éreztem magam velük,de már mennék haza,vissza a szobámba. A kiürült poharat arrébb csúsztattam és a könyökömre támaszkodva körbe néztem a bevásároló központban,fájt a fejem és kicsit émelyegtem is.
-Jól vagy?-fogta meg a kezem Danielle.
-Persze.-ráztam meg a fejem,bár nem tett valami jót émelygő gyomromnak.
Mosolyt erőltettem magamra és feléjük fordultam.
-Nem is mondtad el,milyen volt a randid Markkal?-mosolygott rám szélesen Perrie.
-Hm.-túrtam bele a hajamba.-Mark rendes srác,helyes is,de nem...-vettem nagy levegőt.-nem tudom,hogy akarok-e vele járni.
-Tetszik neked?-jött a kérdés Eleanortól.
-Jól néz ki,csak...
-Nem Harry.-simogatta meg a karom Dani.
-Igen.-krákogtam.-De,fogok még találkozni Markkal,szeretném ha működne köztünk.-rajzolgattam az ujjammal köröket az asztalra.-Akkor is ha ez Harrynek nem tetszik.
-Mondta Zayn,hogy megint összezördültetek.-húzta el a száját Pezz.
-Nem beszélgethetnénk inkább másról?-hajtottam le a fejem.
-Akartok még menni valahova?-pislantott körbe Eleanor.
Egyszerre ráztuk meg a fejünket,előre örültem,hogy hazamehetek.
-Akkor felhívom Louis-t.-kapta elő a telefonját.
Miközben telefonált,mindegyikünk megfogta a saját cuccait,kifosztottunk egy fehérnemű üzletet, és a combomon húzódó sebek ellenére,vettem néhány nyári ruhát is,sapkákat,napszemüveget és néhány pólót.
Nem sokat kellett várnunk Lou-ra,amint ki értünk feltűnt a sarkon az autója,Eleanor az anyós ülésre,mi pedig hátulra ültünk.A zacskókat az ölembe tettem és a fejemet a hideg üvegnek döntöttem,ritka az ilyen meleg Londonban.
-Mi szépet vásároltatok lányok?-vigyorgott hátra Louis.
-Csak ruhákat.-rántotta meg a vállát Danielle.
Akaratlanul is megláttam Louis tenyerét El combján pihenni,az újonnan vásárolt napszemüvegem az orromra csúsztattam és kifelé bámultam az ablakon. A telefonom rezegni kezdett a nadrágom zsebében,sóhajtva halásztam ki és nyitottam meg a Marktól érkező üzenetet.

Nem akarsz meginni velem valamit? :)-állt benne.

Nem vagyok otthon.Sajnálom.

Hazudtam, a kocsi abban a pillanatban ahogy elküldtem az sms-t,megállt alattunk. Ki kászálódtunk,egy mosolyt erőltettem magamra és integettem a kertben hülyéskedő 3 fiúnak,mindenki ott volt,Harry kivételével.
A többiek kint maradtak velük,de én bementem a szobámba és kipakoltam az új ruhákat.
-Szia.-nyílt az ajtó és Niall mosolyogva lépett be rajta.
-Szia,Niall.-mosolyogtam rá.
-Hogy érezted magad?-ült le az ágyam szélére.
-Jól.-mosolyogtam és egy vállfára akasztottam egy virágos ruhát.
Kék szemeivel érdeklődve pislantott a szatyrokba,szerencsére csak abba ahol a ruhák voltak.
-Soha nem fogom megérteni a lányokat.-rázta meg a fejét.-Miért kell egy ruhából több színű?-emelt ki két ugyanolyan ruhát,csak az egyiken a virágok és a derék része lila volt, a másikon zöld.
A számat szólásra nyitottam de feltette a kezét ezzel belém fojtva a szót.
-Ne! Úgy sem értem meg.-vigyorgott.
-Harry hazajött már?-ültem le az ágy szélére és a fehérneműket tartalmazó szatyrot óvatosan arrébb tettem.
-Nem.-hajtotta le szőke fejét.-Ki van kapcsolva a telefonja.
Nagyot sóhajtva arcomat a tenyerembe temettem,hevesen küzdök kibuggyanó könnyeim ellen,minden miattam van. Niall mintha olvasna a gondolataimban,kezét a vállamra tette és közelebb húzódott hozzám.
-Nem miattad van,ő kezdte.-motyogta halkan.
-Akkor is,nem kellett volna nekem felkapni a vizet.-töröltem meg a szemem.-Most azt se tudom hol van.
Lassan már alig tudtam beszélni,minden szó közepe körül egy csukáshoz hasonló valami hagyta el a szám,ledőltem az ágyamba és magamra húztam a takarót,Niall csendben simogatta a hajam és próbált nyugtatni.
-Haza fog jönni.-mormolta.
-De hol volt egész éjjel?-néztem rá a könnyeim mögül.
Tétovázott,ezt ő sem tudta és nem akart hazudni nekem,a tudattól,hogy senki nem tudja hol van Harry,csak még jobban sírni kezdtem.
-Hé,Milly.-feküdt le mellém.-Ne sírj már.-simogatta a hajam.
-Olyan hülye vagyok.-fúrtam arcomat a mellkasába.
Nem törődött vele,hogy a könnyeimmel eláztatom,és a lefolyó fekete szemfestékkel összepiszkolom a pólóját,kitartóan próbált megnyugtatni.

~Mia~

Amikor kinyitottam a szemeim,Harry már nem feküdt mellettem,a gondolattól,hogy talán visszakaptam,mosoly szökött az arcomra,valami olyasmit reméltem,hogy lent van és épp arra készül,hogy az ágyamba hozzon nekem reggelit.Le simítottam a hajamat és felültem a szétzilált takarók és párnák között,reggeli nélkül,a fürdőszobából,már felöltözve lépett be a szobámba Harry. Ügyet sem vetve rám,a táskájához ment és beledobta azt a szakadt pólót amit tegnap viselt.
-Hova sietsz?-vágódtam hátra és felkönyököltem.
-Haza megyek.
-Miért nem maradsz még egy kicsit?-búgtam a lehető legcsábosabb hangomon.
-Mia.-sóhajtott.-Nem akarlak visszakapni.
-Mi van?-szökött fel a hangom.
-Jól hallottad.
-Akkor meg a francért jöttél ide tegnap?
Jelentőségteljesen az ágyamra pillantott majd kilépett a szobámból,ahogy becsukódott mögötte az ajtó felkaptam egy párnát és neki vágtam,majd felpattantam,magamra kaptam egy pólót és le csörtettem utána.
-Szórakozni akarsz velem?-húztam vissza és az arcába hajoltam.
-Én se tudom minek jöttem ide tegnap.
A közelségemtől azt reméltem felolvad a jég és nem taszít el magától,de ugyanolyan hidegen válaszolt..
-Én igen.-csavartam az ujjam köré egy tincsét.
Ujjait a csuklóm köré fonta és elhúzta a fürtjeitől,hitetlenkedve bámultam rá.
-Sajnálom,Mia.
-Húzzál el innen.-léptem hátrébb és kezemmel az ajtó felé legyintettem.
Sarkon fordult és becsukta maga után az ajtót,dühösen vágtam le magam a rózsaszín párnák közé a kanapéra és onnan néztem ahogyan elhajt.

25 megjegyzés:

  1. Mint mindig,most is imádtam♥ Tiszta hülye volt Harry,csak azért mert összeveszett Milly-vel még nem jogosul avval,hogy utána egy lányhoz meneküljön lefeküdjön vele és a lány azt higgye,hogy visszakapta! Ezt megint jól elbaltáztad Harry!!:@ Szegény Milly,amióta Harry-nél lakik azóta állandóan sír,nincs szinte olyan napja,mikor nem lenne szomorú valami/valaki miatt!:( Ezen változtatnia kéne Harry-nek. Az nem megoldás,hogy kibékülnek másnap megint összevesznek,találjanak ki valamit vagy hagyják abba a barátságukat,mert nagyon úgy néz ki,hogy nem megy nekik ez..:) És végre jöjjenek össze..:D Kíváncsi vagyok,hogy Mia meg-e fogja bosszulni ezt. Kinézem,hogy Mia Milly-nek ártani fog és így ugye Harry-nek árt a legjobban és Márk is Milly-nek árt és ugyanúgy Harry-nek fog a legjobban fájni.. Ha esetleg ezek összeállnak ketten,akkor itt nagy csetepaté lesz!! De reméljük nem jön össze..:D Már alig várom a folytatást! xoxo :)

    VálaszTörlés
  2. Hát ez a rész nagyon jó lett!!! Siess a kövivel!!!

    VálaszTörlés
  3. Hát ez a Harry:DD állandóan csak veszekszik szegény Miával..:D Megérdemelné, hogy Mia egyszer csak össze pakoljon és haza menjen,akkor biztos észhez térne..:DD Én is várom már azt a bizonyos pillanatot mikor végre együtt lesznek...:) De amugy az a Mark gyerek:D Én hülyét kapok tőle:DD
    Amugy valóban egy újabb remek rész Nessa:) Siess a kövivel:)
    Puszi Tami:)

    VálaszTörlés
  4. Egyszerűen megunhatatlan*-* Siess <3 xx

    VálaszTörlés
  5. hát, most is csak ismételni tudom önmagam.:D ügyes vagy, fenomenálisan írsz, ez a rész is hihetetlenül jó lett és siess a következővel:)<3

    VálaszTörlés
  6. De jó volt ez a rész is...!!!
    Nem értem h mért ment vissza miához!! ://
    Már alig várom a kövi részt!! :))
    Siess vele!! ^^

    VálaszTörlés
  7. Rohadt jó. Nagyon a rész és a blog is. Már nagyon várom a kövi részt. Siess!!

    VálaszTörlés
  8. Kedves Nessa!
    Ez a rész is imádnivalóan kiváló ( na jó, iyen melléknév nincs, de most lesz) volt. Harry olyan meggondolatlan. Mi a fenének szalad rögtön Mia-hoz? Szegény Milly. Sajnálom őt. Niall pedig olyan aranyos, hogy ilyen segítőkész és kedves Millyvel. Mark pedig... nem szeretem őt, az tuti. Na a lényegre térek. Siess, mert nagyon-nagyon kiváncsi vagyok. Szép hétvégét és jó történet írást!!:D
    Bogi<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)
      Köszönöm,nagyon aranyos vagy. Neked is szép hétvégét! :)

      Törlés
  9. Ez is eszméletlen lett, ahogy a többi is. Nem akarom, hogy a Millynek baja legyen :/ HajráHazza <3 amúgy nagyon tetszik ez is, várom a folytatást :)

    VálaszTörlés
  10. IMÁDOOM *.* Várom a kövi részt :)) xx

    VálaszTörlés
  11. Gyorsan kövit !!! :) Nagyon jó!

    VálaszTörlés
  12. Jó lett. Siess a kövivel. :* <3

    VálaszTörlés