2013. február 1., péntek

27.rész

Sziasztok! :)
Most nem sok mondani valóm van,köszönöm a sok komit! :) 
Nagyon nagyon Boldog Szülinapot Harry! :))) <3 
Nessa xxx
~Harry~

-Hé! Harry!-hallottam meg a nevem.
Megfordultam miközben megpróbáltam a vodkás koktélomat nem az ingemre önteni,kár lenne érte.Mármint a piáért.
-Szevasz Dav!-pacsiztam vele.-Milyen a buli?
-Fasza.-vigyorgott.-Haver,ki az a jó kis bige Eleanor mellett? 
Az arcom elkomorult,az a"jó kis bige" Milly.
-Nem préda.-morogtam.
-Becsajoztál Styles?-lökte meg a vállam.
-Nem,de őt hagyd ki a mocskos dolgaidból. 
-Harapós kedvedben vagy,Harold?-nyaggatott továbbra is.
Bele kortyoltam a vodkás citromos löttybe,az agyam már kezdett eltompulni,de még mindig viszketett a tenyerem,hogy az előbbi bige jelzőért jól pofán basszam.
-Nézd milyen kis formás.-húzta össze a szemét és stírölni kezdte Milly lábait.-Micsoda hosszú lábak.-füttyentett.
-Vele nem fogsz szórakozni.-morogtam.-Hagyd őt békén Dav!
Milly irányába néztem,egy pohárral a kezében Danielle-el beszélgetett.
-Harry! Haver!-dobta át kezét a vállamon Zayn.-Gyere igyunk meg valamit!
Tudtam,hogy kiszúrta,nem sok hiányzik,hogy jelenetet rendezzek.
-Hoppá!-hangzott fel David hangja.-Micsoda fenék!
A kezemet ökölbe szorítottam de mielőtt felemeltem volna Zayn elrángatott.
-Mit mondott?-állt meg előttem.
-Rá akar mászni Millyre.-krákogtam.
Szememet még mindig a barátnőivel nevetgélő lányra szegeztem,hirtelen felém fordult,valamit mondott a többieknek majd ragyogó mosollyal az arcán meg indult felém.
-Történt valami?-pislogott rám nagyokat.
-Nem,semmi.-mosolyodtam el és a füle mögé tűrtem egy szőke tincset.
Zayn felszívódott és egyedül maradtam Millyvel.
-Gyere táncolni,Hazz!-karolt belém.-Rajtatok kívül nem sok mindenkit ismerek.
Tenyeremet a derekára tettem és az emberek közé toltam,csak miatta vagyok hajlandó táncolni.Mozdulatai elbűvöltek,néha elfeledkezve magamról csak bámultam,ahogyan a csípőjét mozgatta különböző gondolatok szaladtak át az agyamon.Fél szemmel láttam,hogy a társaság nagy része minket néz,de Milly nem zavartatta magát,mint mindig,most sem törődött vele ki látja és ki nem.
Nevetve bújt a karjaim közé,pipiskedve nyújtózkodott az arcomig és cuppanós puszit adott.
-Milly.-vontam közelebb magamhoz.-Vigyázz azzal a gyerekkel a sarokban.
Szemével David felé nézett majd az én szemembe.
-Elég ijesztően néz ki.Félnem kéne tőle?
-Célja megdönteni egy buliba az összes csajt,és az előbb nem sok hiányzott,hogy az orrát az agyába paszírozzam.
-Rendben.-húzódott el.-Iszok valamit.
-Kerüld el.-nyomtam puszit a feje búbjára
El engedtem és a konyhába igyekeztem,magamba döntöttem 3 pohárnyi alkoholt,kicsit már szédelegve indultam a srácok keresésére. Niall egy csinos barna hajú lánnyal beszélgetett,Liam és Danielle táncolt,Zayn a DJ pultnál keverte a zenét,Louis pedig Eleanort ölelgette,bár tele volt a ház ismerősökkel,meg ismerősök ismerőseivel,senkivel nem volt kedvem bájologni.A kezemben mindig volt egy teli pohár,össze-vissza szédelegtem,majd becsapódtam a kanapéra,szét ugrasztva ezzel Louisékat.

~Emily~
-Hozok még egy ilyet.-emeltem fel a poharam.
-Oké,én megpróbálom kirángatni onnan Zayn-t.-nevetett fel Pezz és a DJ pultnál ugráló Zayn-re mutatott.
A konyha volt jelenleg az egyetlen olyan hely,ahol tudomásom szerint nem volt senki,csak a kiürült piás üvegek és esetlegesen egy néha megéhező Niall. Ahogy Harry mondta,messziről elkerültem a sarokból folyamatosan engem bámuló JB sérós cicafiút.
A konyha valamivel csendesebb volt de még ott is dübörgött a zene,töltöttem magamnak egy pohár vizet és lehúztam,hátha tesz valamit az eddigi rengeteg alkohol hatása ellen. Két erős kéz fonódott a derekam köré,az erősen alkohol szagú lehelet megcsapta a tarkóm és ahogy közelebb hajolt,a haja megcsikizte a nyakam.
-Harry!-fordultam felé.-Megijesztettél.
Pupillái hatalmasak voltak,nyelvét végig húzta az alsó ajkán.
-Istenem,Milly.-sóhajtott.
-Baj van?-simítottam ki egy szemébe lógó göndör tincset az arcából.
Ágyékát a csípőmhöz nyomta,el akadt a lélegzetem ahogy megéreztem a nadrágjában dudorodó "kis" Harryt.
-Annyira kívánlak.-suttogta rekedten a fülembe.
Az ajkamba haraptam és bármennyire fájt is,el toltam magamtól.
-Ne csináld ezt!-lépett közelebb.
-Részeg vagy.-tettem kezemet a mellkasára.
-Az nem változtat semmin,azt mondtad kérhetek valamit,téged akarlak.-nyomott neki a pultnak.
-Harry!-sikoltottam fel halkan,amikor megemelt és a pultra ültetett.
-Css.-húzta szét a lábam és be furakodott közé.
Ajkaival lecsapott az enyémre és bármennyire akartam ellenkezni,már nem tudtam,ahhoz túl gyenge vagyok,hogy ennek ellen álljak.Fel tolta a ruhám és a combomat simogatta,miközben ajkaival az enyémekért követelőzött.
-Ne,kérlek.-vettem erőt magamon és el toltam.
-De én szeretlek.-fúrta fájdalmas pillantását az enyémbe.
-Én is szeretlek,de részeg vagy.
-Ezt csak úgy mondod.-fordult el és az ajtót szuggerálta.
-Nem.-ugrottam le a pultról.-De tudom,hogy holnapra elfelejted.Amit most akarsz holnap már nem.
-Ez nem igaz.-tiltakozott.-Tegnap is akartalak,múlthéten is akartalak és holnap is akarni foglak,jövőhéten és az után is.
-Nem,Hazza.-ráztam meg a fejem.-Ha annyira akarsz khm,szexelni.-köhintettem.-Akkor szedj fel valakit.
-De nekem nem kell más.-dobbantott a lábával,akár egy óvodás kisfiú.-Nem csak azt akarom,én téged akarlak,Milly.
-Ismételd meg holnap,egy józanabb pillanatodban és akkor elhiszem.-léptem hátrébb.
-Nem.-lépett ismét közelebb.
Hátrébb akartam lépni így a pultnak ütköztem,kezével a két oldalamon megtámaszkodott a pultban és hozzám simult.
-Azt akarom,hogy a barátnőm legyél.-hajolt közelebb.
Orrát finoman az enyémhez dörgölte,be csuktam a szemem és átkaroltam a nyakát.Minek ellenkezzek? Holnap ebből lehet megint vita lesz,de ma nem.Én is szórakozhatok.
-Látod? Nem is olyan nehéz.-vigyorodott el.
Le vette a kezét a pultról és helyette a derekamat fogta,ágyékát hozzám préselte és ajkaival le csapott az enyémre.Mohón,követelőzve csókolt,beletúrtam göndör hajába és közelebb vontam magamhoz.Hirtelen meg emelt és ismét a konyhaszekrényen találtam magam,keze fel-le járt a lábamon,már nem érzékeltem a hangos beszűrődő zenét,harapdálta az alsó ajkam majd gyengéd puszikkal hintette be a nyakam,amikor az ajtó kinyílt.
-Óóó!-hangzott fel.
Ijedten rebbentünk szét,Harry haragos tekintettel fordult az ajtó felé majd arca még jobban elkomorodott amikor meglátta az ott álló srácot,azt akit mutatott,hogy kerüljem el.
-Haver,miért nem mondtad,hogy te akarod megdöngetni a kislányt?-röhögött.
Az arcom vöröses árnyalatot vett fel,csalódottan bámultam a göndör hajú fiúra,tudtam,hogy részeg,de arra a kis időre amíg csókolt,abba a tudatba ringattam magam,hogy talán  komolyan gondolja és holnapra nem felejt el. Tisztára mint az 50 első randiba...
-Tűnj el,David!-sziszegte.
-Azonnaaal.-csapta össze a tenyerét.-Majd néhány menetre kölcsön adhatod a kicsikét.
Le ugrottam a pultról,dühösen lépkedtem az ajtóhoz,arrébb toltam az ott álló pofátlan férget,ám mielőtt kiléptem volna,a fenekembe markolt. Meg pördültem,a kezem automatikusan lendült és nagyot csattant az arcán,el rántottam és hevesen rázni kezdtem vöröslő kezemet.
A zene,bár nem hallgatott el,mindenki minket nézett.
-Na végre valaki!-nevetett fel egy sötét hajú lány.
Harry döbbent arccal nézett rám,a csávó egyik kezét az arcához szorította,ami bizony kezdett vörösödni.Egy pillanatra megijedtem,hirtelen mellette termett Zayn,erősen megmarkolta az ingét és az ajtó felé ráncigálta. Különböző jelzőkkel illetett,Harry látszólag nagyon NAGYON dühösen indult meg felé,de valahonnan Louis elé ugrott és be tolta a konyhába miközben Zayn kilökte az ajtón,Perrie mellettem termett,a buli mintha mi sem történt volna,folytatódott,de nekem már nem volt kedvem hozzá.
A lépcsőre ültem és figyeltem a helyenként beszélgető,táncoló embereket,senki nem figyelt rám,senki nem is ismert itt a srácokon kívül. Liam közeledett felém egy pohár kólával a kezében,valószínűleg ő itt az egyetlen aki nem ivott egy csepp alkoholt sem, mosollyal az arcán le ült mellém és a kezembe nyomta a koffeinnel teli üdítőt.
-Miért nem bulizol te is?-kérdezte.
-Már nincs kedvem.-dünnyögtem.
-Hé,ha arra gondolsz,szerintem megérdemelte azt a pofont David. Nagyon sokszor túl megy egy határon.
-Úgy beszélt rólam mintha egy kurva lennék.-kortyoltam bele a kellemesen hűs kólába.
-Pont ezért érdemelte volna meg azt is,hogy Harry lekeverjen neki egyet kettőt.
Furcsállva néztem rá,Liam a legjószívűbb fiú akit ismerek,és most olyat mond,hogy az a... megérdemelte volna ha elverik.
-Történt még azon kívül valami?
-Harry eléggé be van állva.-néztem le a cipőmre.-A konyhában hmm,közölte,hogy...
-Uu.-grimaszolt.
-Megint megcsókolt.-túrtam bele a hajamba.-És akkor jött be az az idióta.
-Várj.-emelte fel a kezét.-Megcsókolt és azt mondta,hogy,szóval azt?
-Igen.
-Milly,figyelj én ebbe nem akarok beleszólni,de Harry most részeg és...
-Tudom,hogy nem gondolta komolyan.-szakítottam félbe.
-Igazából,nem azt akartam mondani.
-Hanem?
-Az ember részegen a legőszintébb.-simított végig a karomon.-Vissza megyek Danielle-hez.
-Rendben,menj csak.-erőltettem meg egy mosolyt.
Ott maradtam a lépcsőn,néha pesztráltam egy kicsit az oda csapódó fiúk valamelyikét,Harry egyszer sem jött,nagy valószínűséggel ki élte a vágyait egy másik lányon.
Háromkor elkezdtek haza szédelegni a bulizók,nekem nem kellett senkitől sem elköszönni,nem ismertem senkit ezért eltűntem a szobámban. Le rúgtam a balerina cipőmet,ki hámoztam magam a ruhámból és úgy ahogy voltam be dőltem az ágyamba.Nem a legjobb ötlet sminkben aludni,de ahhoz már túl lusta voltam,hogy lemossam. Be feküdtem az ágyamba és az ajtót néztem,a folyosóról a többiek énekelve foglalták el a szobáikat,a halk kopogásra feljebb ültem. Liam nyitott be és néhány másodpercig némán végig mért.
-Csak azt akartam megnézni,hogy rendben vagy-e.
-Igen.Segítsek ágyba dugni a többieket?-húztam mosolyra a számat.
-Nem kell,már sikerült beterelni őket a szobájukba, a lányok nem annyira részegek.
-Rendben.-húztam feljebb magamon a takarót,úgy,hogy lássa,nincs összevagdosva a kezem.
-Jó éjszakát!-mosolygott.
-Nektek is!
Mielőtt be csukta volna,utána szóltam.
-Liam?
-Tessék?-fordult vissza.
-Harry hol van?
-Már alszik,nincs vele senki.
Bólintottam,néztem ahogy Liam kimegy a szobámból,le oltottam az ágyam melletti kislámpát és a másik oldalamra fordultam. Jó érzés volt tudni,hogy nincs vele semmilyen lány.Sokáig forgolódtam,akármennyire is álmos voltam,nem bírtam elaludni,valamikor 5 óra körül végre sikerült.
~Harry~

A fejem nagyot koppant a padlón,a kezemet rá nyomva a fájó pontra,dühösen dünnyögve fel tornáztam magam,az ágyamon arrébb löktem a takarót és morcosan be vágódtam.Az órára pillantotta ami most délután fél kettőt mutatott. Meg nyomkodtam a fejem azon részt amit jól bebasztam a padlóba,ez a rengeteg haj azon kívül,hogy aranyos külsőt ad,nem jó semmire. Na jó de mégis, a lányok szeretnek beletúrni. Apropó lányok,Milly.
A szememet összeszorítva erősen koncentrálva próbáltam visszaemlékezni a tegnap estére, a fejem így is sajgott,de rá tett egy lapáttal a kellemes ébredés is.
Az utolsó emlékem,hogy bekóválygok a konyhába,ahol ott áll Ő. A halántékomat masszírozva,ösztönöztem magam arra,hogy emlékezzek rá,mi történhetett.
Konyha,én,Milly,pult. Pult?
Ó basszameg! Mit műveltem már megint!

10 megjegyzés:

  1. Nessa :) imádom a blogod, és ezt a részt is:) Tudom, hogy nem ismerjük egymást, de kaptam egy díjjat amit, tovább kellett küldenem, és mind a két blogodat is bele irtam mert imádom:) Ha érdekel nézz be:) A válaszok alján meg találod a neved:)
    http://sophie-imnotperfect.blogspot.hu/
    Puszi Tami:)

    VálaszTörlés
  2. Ez egy kibaszott jó rész volt(elnézést a csúnya beszédért)!:) Istenem,de cuki volt Harry.. De részben igaza volt Milly-nek,mert másnap úgyse emlékezett volna rá,ha történt is volna köztük valami..:( Jó tette,hogy megütötte David-et és is ezt tettem volna a helyébe..:D De azért megnéztem volna,ahogy Harry veri meg.:D már alig várom a folytatást! xoxo :)

    VálaszTörlés
  3. Nos...kedveském!<33
    Most is bámulatos részt hoztál össze:) Gratula.!
    Látnod kéne a fejem, amikor észre veszem, hogy
    vége egy résznek. Most is olvasom: "Konyha,én,Milly,pult. Pult?
    Ó basszameg! Mit műveltem már megint!" - mondatokat, aztán észhez térek,
    hogy te jó ég. Vége :OO:$ Na ilyenkor szinte a hajamat tépve, őrjöngök, hogy MIÉRT???? Miért hagyod abba valahogy mindig a legjobb résznél? :'D
    Az írásoddal nem lehet betelni. Ezt most nem azért mondom, mert "Hát ha már kommentelek, akkor valami kedveset írjak"- kedvemben vagyok. Nem. Hanem azért írom, mert így van. Minden rész egyre és egyre jobb. Egyszerűen egész álló nap olvasnám. :)
    Drága Nessa, szerintem az lenne a legjobb, ha minél hamarabb jönne kövi:D
    És mit szólál ahhoz, ha például már ma? :DDDD
    Nos? Alkudozunk? xdd
    xx Dorcii*-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Dorci! :D
      Most is mint mindig,sikerült megmosolyogtatnod.
      Köszönöm <3
      Alkudozzunk? :D Nem ígérek semmit,taláán hozok ma új részt,DE ha csak jönnek a kommentek :)
      Ha ma nem,akkor holnap biztos,hogy hozok! :)

      Törlés
  4. Nagyon tetszett...ez is :))
    és remélem minél hamarabb tudod folytatni :DD <33

    VálaszTörlés
  5. Ez ...... jó lett!! O.O Egyszerűen imádom... Nem is értem...
    Miért nincs ez még kiadva könyvbe? Az biztos hogy van olyan jó, mint bármelyik másik könyv... Egy dolgot nem szeretek.
    Mindig ezt csinálod. A legjobb résznél hagyod abba. ><
    Mondd csak élvezed hogy kínzol minket??XDD Megbocsájtok csak irj gyorsan egy újat :DD Várom a kövit :)) xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! :) Szerintem elég nagyot néznének ha elküldeném valami kiadónak :'DD
      Élvezem-e? Hogyne élvezném :D :33 <3

      Törlés