2013. február 18., hétfő

33.rész Beautiful Morning

OMG!! 23!!! 23 komit kaptam az előző részhez! *-* Ez eddig a legtöbb <33 fantasztikusak vagytok,köszönöm szépen! :') <33
Remélem ez a rész is legalább annyira fog tetszeni mint az előző :))
Szeretlek titeket :** Nessa xxx
~Harry~

Szőke haja beterítette a mellkasom,alvás közben átölelt és halkan szuszogott,lábaink egymásba gabalyodtak. Nem is tudom mikor ébredtem utoljára így egy lánnyal,jó régen lehetett...
Nem akartam még felébreszteni,jól esett nézni őt,néha motyogott valamit,vagy csak mozgolódott.Haját óvatosan elrendeztem,nehogy zavarja,majd a hátát simogatva néztem ahogy egyenletesen veszi a levegőt. Órákig tudtam volna bámulni, de megérezhette,hogy nézem és álmosan felemelte a fejét,kisimítottam a haját az arcából és mosolyogva figyeltem amint feljebb küzdi magát és arccal a párnába esik. Nem tudtam,hogy most mi van köztünk,járunk-e vagy nem? Fogalmam sincs,bár a tegnap este után elég fura lenne ha nem,miután bejöttünk el sem lehetett volna tépni minket egymás szájától,mentségemre legyen,hogy nem mentünk tovább.
A hátára fordult és feljebb húzta magán a takarót,úgy látszik Londonba visszatért az esős idő,mert behallatszott,ahogyan az ablakon kopognak az esőcseppek. Egymás felé fordultunk,szemében ugyanazt láttam amit tegnap este akkor,amikor kimondta azt a szót.Felbátorodva közelebb csúsztam hozzá, édes mosoly terült szét az arcán, először orromat gyengéden az övéhez érintettem,majd amikor ajkai súrolták az enyémeket,megcsókoltam. Egyikünk sem volt most mohó,miközben csókolt,kezét a tarkómra tette és ujjaival tekergette a hajam,elmosolyodott én pedig elhúzódtam.Egy pillanatig fürkésztem az arcát,szemeit boldogan csillogtak,jó érzés volt látni,hogy nem néz rám furcsán,utálattal,és,hogy egyáltalán rám néz.
Kezét nem vette le a hajamról,mosolyogva és kicsit elkalandozva tekergette a fürtjeim,behunytam a szemem és közelebb húzódtam hozzá. Szeretem ha egy lány a hajamat piszkálja.

~Emily~

Harryvel így ébredni, a világ legfurcsább és legjobb dolga.Arcát teljesen elrejtette a hajamban,légzését éreztem a nyakamon,miközben a fürtjeit piszkáltam. Egy teljesen másik világban jártam,egy olyanban ahol csak ketten vagyunk. Még mindig annak a hatása alatt voltam,hogy elmondtam neki,és ezek szerint ő is valami ilyesmit érezhet irántam. Kezemet az arcomra tettem,rögtön feltűnt,hogy ajkaim a szokásosnál egy kicsit duzzadtabbak,elmosolyodtam és le ejtettem a kezem. Harry izmos karját és hátát simogattam,ami mély sóhajaiból ítélve tetszett neki. Úgy döntöttem,hagyom ezt a dolgot magától kibontakozni kettőnk között,nem biztos,hogy jó lenne ha túl komolyan vennénk és ezt is,mint régebben minden mást,megbeszélnénk. Elég furán venné ki magát,ha leülnénk és megtárgyalnánk,hogy "na, mától járunk".
Eltávolodott és kíváncsi,mélyzöld szemeivel az arcomat fürkészte,ilyenkor jön a legjobb rész. Kezét a derekamra tette és közelebb húzott magához,ajkai bátortalanul érintették az enyémet,csakúgy mint néhány perccel ezelőtt. Ma még egy szót sem beszéltünk,azt hiszem,az ilyen dolgokhoz nem is kell beszélni.
-Gyere!-fogta meg vigyorogva a kezem és felhúzott.
Ujjait összekulcsolta az enyémmel majd hirtelen megállt előttem,neki ütköztem a hátának,viszont ő ezt kihasználta és felkapott a hátára. Ijedten kapaszkodtam belé,csípőjét szorosan körbefontam a lábammal,kezeimmel a vállába kapaszkodtam,nevetve nyúlt a combom alá és leszaladt velem a lépcsőn.Felültetett a konyhapultra majd elővett két tányért és müzlit szórt bele,nyakon öntötte tejjel és felült mellém. Az egyiket felém nyújtotta,elvettem tőle és a vállának dőlve kanalaztam magamba.
-Mikor jönnek haza a többiek?-pillantottam fel rá.
-Nem tudom.-rántotta meg a vállát és puszit nyomott a fejem búbjára.
A tányért a mosogatóba tettem,csakúgy mint Harry. Egy ideig csendben ücsörögtünk a konyhapulton,ami igazán kellemes hely. Hirtelen leugrott mellőlem és azzal együtt erősen megfejelte a konyhaszekrény sarkát,egy hangos káromkodás kíséretében oda kapta a kezét és szitkozódva szorította.
-Úristen! Jól vagy?!-ugrottam le.
Megfogtam azt a kezét amit nem szorított a fejére,magammal húztam a mosogatóhoz és megvizeztem egy tiszta törülgető ruhát. Óvatosan elhúztam onnan a kezét és megpróbáltam a lehető legóvatosabban a púpra tenni a hideg vizes ruhát,de még így is felszisszent.
-Nagyon fáj?-pislogtam rá ijedten.
-Nem.Hagyd.-fogta meg a kezem és elhúzta onnan.
Aggodalmasan néztem a kissé felszakadt,púpos területre.
-Megpróbálok valamennyire laza lenni,erre lefejelem azt a szart.-kacagott és összehúzott szemmel bökött a konyhaszekrényre.
-Ne próbálj meg semmit.-öleltem át.-Annak sosincs jó vége.
-Köszi.-nevetett.
Lábujjhegyre álltam és óvatosan megpusziltam a homlokát.
-Így már sokkal jobb.-vigyorgott és kisimította az arcomból a hajam.
Kezeit a derekam köré fonta,homlokát az enyémnek döntötte és finom puszikat adott a számra,elvarázsolva hajoltam még közelebb hozzá,mosolyogva megsimította az arcom és puha szájával megkereste az enyémet. Nyelve lágyan végig szántotta az alsó ajkam és utat tört magának, a halk köhintésre ijedten rebbentünk szét.
-Lebuktatok.-vigyorgott a lépcső utolsó fokáról Niall.
Le sütöttem a szemem miközben ő leugrott onnan és szép nyugodtan a hűtőhöz lépdelt.
-Mióta vagy itthon?-ült le az asztalhoz Harry és az ölébe húzott.
-Éjfél körül jöttem.-rántotta meg a vállát a szőkeség és leült velünk szemben,egy tányérral maga előtt.
-Hogy sikerült a randi?-pillantottam fel rá.
Még szélesebben vigyorogni kezdett,összenézett Harryvel mire mindketten felnevettek.
-Jól,de szerintem nektek is lenne mit mesélni.
Hümmögve,rózsaszín arcomat elrejtettem Harry meztelen vállában,elgondolkodva körberajzoltam hasán az izmokat,összerezzent és megfogta a kezem.
-Ezt direkt csinálod?-nevetett és a szájához emelte a kezem.
-Na de gyerekek!Az asztalnál? Előttem?
-Bocsi,csak elgondolkoztam.-pirultam el még jobban.
El engedte a kezem és átölelte a derekam.
-Szóval?-vigyorgott ránk Niall.-Minden oké?
-Szerintem igen.-nyomott puszit az arcomra.
Mosolyogva bólintottam,Niall hangosan csámcsogott a müzlin és részletesen ecsetelni kezdte a tegnapi randiját,egy ideig figyelmesen hallgattam,tényleg nagyon figyelmesen! De utána a figyelmem Harry hasizmaira terelődött,elvégre "VIP" helyről nézhetem.
-Itt vagy?-bökött meg finoman.
-Tessék?-kaptam fel a fejem.-Ja,igen,figyelek.
-Látom,csak épp másra.-vigyorgott cseppet sem sértődötten Niall.
Az ajtó csukódott és nemsokára Louis trappolt be,aki nem mellesleg majdnem dobott egy hátast attól amit lát.A hajából csöpögött a víz,nagyra nyílt szemekkel bámult ránk,majd a szája lefelé görbült és a szeméhez kapott.
-Te szemét áruló!-csapkodta Harry vállát,aki mindezt nevetve tűrte.-Mindent tudni akarok!-ült le, lábait keresztbe tette és felkönyökölt az asztalra.
A rövid nadrágom szárát húzogattam,nehogy véletlenül felcsússzon,mert ha észrevenné a sebeket,az lehet valami vitát robbantana ki köztünk,és azt nagyon nem akarom.
Zayn is megérkezett,aki hasonlóképpen reagált mint Lou,csak ő nem kezdte el csapkodni.
-Ha tudtam volna,hogy ehhez az kellett,hogy elhúzzunk itthonról,akkor rögtön az első vitátok után 2 napig haza se jövünk.-rázta meg a fejét majd ránk mosolygott.
-Jártok?-hajolt előre Louis,tekintete kettőnk között cikázott,ez volt az a kérdés amire én sem tudtam a választ.
-Hát...-kezdte Harry,de megakadt és segélykérően pillantott rám.
Kezét az enyémbe csúsztatta és feljebb húzott az ölében,ezzel egy kis időt nyerve.
-Próbálkozunk.-nyögtem ki helyette.
-Valami olyasmi.-vakargatta a tarkóját.
Mindig ezt csinálja ha zavarban van.
-Aha,valami olyasmi mint a járás.Értem én.-bólogatott Lou.-Vagy mégsem.
-Ezt én se értem.-tolta el maga elől a tányérját Niall.
-Majd Liam.-legyintett Zayn.
-Mi van velem?-lépett be a hiányzó bandatag.
Megállt az ajtóban és barna szemeivel minket nézett majd elmosolyodott és elvette Niall elől az üres tányért.
-Hát,az.-kezdte Lou.-Hogy most Harry meg Milly..hogy kell ezt elmagyarázni?-értetlenkedett.
-Izé.-kapott ki egy almát a gyümölcstartóból Niall.
-Eddig jó.-nevetett fel Liam.
-Na,szóval az van,hogy ők ketten valami olyasmit csinálnak mint a járás,de csak próbálkoznak vele.-nyammogott az almáján.
-Akkor valaki érthetőbben elmondaná?-pislogott körbe értetlenül.
-Megpróbálom.-sóhajtott nagyot Zayn.
-Ez jó lesz.-dőlt hátra vigyorogva Harry és magával húzott engem is.
-Ők.-mutatott ránk.-Próbálnak járni de nem.
-Mi nem?-röhögött fel hangosan Liam.
-Ezt lehetetlen elmagyarázni!-csapott az asztalra Louis.
-Mondjátok el inkább ti.-huppant le velünk szembe Liam.
-Ez olyan ciki.-fúrtam bele nevetve az arcom Harry hajába.
-Meg érthetetlen.-rázta a fejét Loui.
-Most már tényleg nem értem.-húzta el a száját Liam.
Harry nagyot sóhajtott és előre dőlt,közben szorosan tartotta a derekam.A száját szólásra nyitotta majd be is csukta.
-Mit csináltál a fejeddel?-hajolt az arcába Niall és összehúzott szemmel nézte a púpot.
-Beverted az ágytámlába,ugye?-veregette meg a vállát Louis.
Az arcomat a kezembe temettem és nevetve előre dőltem az asztalon.
-Mi?-vonta fel a szemöldökét. Igen,biztos.
Nagyra nyílt szemekkel néztem rá,a fiúk pedig harsányan nevetni kezdtek.
-Ja,nem!! Nem! Bevertem a konyhaszekrénybe!
-Perverzek.-ráztam meg nevetve a fejem és kimásztam az öléből.
Harry reménytelenül próbálta kimagyarázni magát,az biztos,hogy egy ideig ezzel fogják szívatni.
Kimentem a konyhából és a nappaliba telepedtem,felhúztam a lábam és bekapcsoltam a tévét,elkeserített,hogy ma nem fogok tudni a kertben ücsörögni az eső miatt,de inkább nem foglalkoztam vele és valami buta mesét néztem.
-Mi ez?-huppant le mellém Harry,már ő is nevetett az egészen.
Meg rántottam a vállam és közelebb bújtam hozzá.
-Fáj még?-érintettem meg finoman a helyet amit jól beütött.
-Most nem.-hajolt közelebb.
Újabb lágy csókban forrtunk össze,nem tudom mihez lehetne ezt hasonlítani,nincs még egy ilyen jó dolog.
Ujjaim akaratlanul is végig simították izmos hasát,ajkait egy pillanatra elszakította az enyémtől és elmosolyodott.
Amikor felnéztem mind a 4 fiú minket bámult a konyhaajtóból.
-Ne zavartassátok magatokat.-rázta meg a fejét Zayn.
-Igen,most kivételesen nem fogok hisztit csapni,és nem fújolok.-bólogatott Lou.
-Lekötelezel.-vigyorgott rá Harry.
Le pillantottam,a szemeim elkerekedtek és talán túl hirtelen mozdulattal kaptam a combomhoz,mindannyian rám néztek,Harry lassan arrébb tolta a kezem és lejjebb húzta a nadrágom szárát. Nem szólt egy szót sem,ahogyan a többiek se. Visszafojtott lélegzettel vártam mikor rohannak le,és mikor csap át az álmom rémálommá,de nem történt semmi. Arcomat megpróbáltam elrejteni,lehajtottam a fejem és a mutató ujjammal a felső testén lévő anyajegyeket piszkálgattam,amik miatt Louis mindig piszkálja.
-Nincs semmi baj.-hajolt a fülemhez és lágy puszit adott az arcomra.
Meglepődtem,de én sem szóltam semmi,megfogta a kezem és felhúzott a kanapéról. Az alsó ajkamat rágva követtem fel a lépcsőn,becsukta mögöttem az ajtót és finoman nekitolt.
-Tudok mindenről.-húzta fel a nadrágom és ujját szomorúan végig húzta az egyik behegesedő seben.
-H-honnan?-suttogtam.
-Miután összevesztünk Mark miatt, amikor hazajöttem a fiúk biztattak,hogy jöjjek be hozzád és kérjek mindenért bocsánatot,de te aludtál,a takaród lecsúszott,és nem volt rajtad nadrág.-simított végig a combomon.
-Sajnálom.-sütöttem le a szemem.
-Ennek soha nem szabadott volna megtörténnie,mindig meg akarlak védeni mindentől,erre miattam csináltad ezeket.
-Ugye.-nyeltem nagyot.-Nem azért vagy velem,hogy ne..?-remegett meg a hangom.
-Nem! Nem.-rázta hevesen a fürtjeit és közelebb simult.-Szeretlek.
Nem néztem rá,lehajtottam a fejem és hagytam,hogy a hajam az arcomba hulljon.Az állam alá nyúlt és édes csókot lehelt a számra.
-Ne csináld többet,az nekem sokkal rosszabb mint neked.-ölelt át és arcát a hajamba temette.
Szorosabban húztam magamhoz,percekig álltunk ott egymást ölelve.
-Nem akarsz felöltözni?-kuncogtam.
-Zavar?-lépett hátrébb már szélesen vigyorogva és tett egy kört a csípőjével.
-Nem,de akkor viseld el,hogy egész nap bámullak.
-Ruhában nem vagyok szexi?-biggyesztette le a száját.
-Nem mondtam.-nevettem.-Tőlem lehetsz így egész nap,csak meg ne fázz.
Kihúzta a szekrényt és előkapott egy rövid ujjú pólót,mosolyogva néztem ahogy eldönti melyik az eleje,majd átbújtatta a fejét, és elrejtette előlem izmos felsőtestét.
-Átmegyek a szobámba,én is felöltözök.-indultam az ajtó felé.
Alig léptem  ki,már félig felhúzott farmerben jött utánam és megpróbálta begombolni a nadrágot.
-Nem fogok előtted öltözni,akármennyire is szeretnéd.-kaptam elő a szekrényemből egy fehér "Love and Peache" feliratos pólót miközben ő elterült az ágyamon.
-Miért nem?-pimaszkodott.-Már mindent láttam.
Megpróbáltam észrevétlenül előkapni a szekrényem alsó fiókjából egy melltartót,de meglátta és összehúzott szemöldökkel,vigyorogva követte minden mozdulatom. Úgy döntöttem kiszúrok vele,magammal vittem a fürdőszobába a pólót,de nadrágot szándékosan nem vittem magammal. Sárga-fekete fehérneműben kitártam az ajtót, amint a szeme rám vándorolt,elvigyorodott és feltápászkodott az ágyról.
-Ezt direkt csinálod,ugye?-lépett mögém és nagy kezeivel átfogta a derekam.
-Azt mondtad már mindent láttál.-rántottam meg ártatlanul a vállam.-Nem tudok semmi újat mutatni.-indultam meg a fürdőszoba felé,de megállított.
-Én ilyet nem mondtam.
-Lehet,de nekem ez úgy jött le.
-Igazuk van a fiúknak,ez tényleg elég fura köztünk.-nevetett.
-Azt akarod,hogy halál komolyan vegyem?-vontam fel a szemöldököm.-Harold! Soha többet rá ne merj nézni egy másik lányra se!-böktem meg a mellkasát.
-Nagyon édes,ahogy egy szál fehérneműben bökdösöl.-kacagott.
-Vérig sértettél.-legyintettem és sarkon fordultam.
-Hé,ne olyan sietősen!-húzott vissza.
-Styles,eddig ha ezt csináltam,nem reagáltál így.-pislogtam rá ártatlanul.
-Honnan tudod mik játszódtak le a fejemben? Mindig is tudtam,hogy jó nő vagy,már az oviban is látszódott.
-Engedsz felöltözni?
-Nem.-rázta vigyorogva a fejét.
Valaki halkan kopogott,még mielőtt megszólalt volna,tudtam,hogy Liam az. Egyedül ő kopogna mielőtt bejön.
-Harry!-kiabált.
El engedte a derekam, és még mielőtt visszatarthatott volna, beiszkoltam a fürdőszobába,és nevetve csuktam be magam mögött az ajtót.

34 megjegyzés:

  1. kövit:) gyorsan nagyon jó. Mikor lesz kövi?SIESS!!!!:)

    VálaszTörlés
  2. mint mindig, most is eszméletlenül jó lett, és úúú... nagyon cuki*-* halkan kopog, de kiabál? wow. na mindegy, imádom, siess, és minden egyéb, amit ilyenkor mondani/írni szokás!

    VálaszTörlés
  3. jaj, hát ezt a részt végig röhögtem:'D lehet csak azért mert nagyon fáradt vagyok, lehet azért mert irtó viccesre sikeredett! a lényeg, hogy ez is egy fantasztikus rész lett és várom a kövit:) <3

    VálaszTörlés
  4. :DD olyan édesek :D <3 tök aranyosak voltak amikor a konyhában próbálták elmagyarázni h mi is van köztük :D vicces volt :D alig várom a csütörtököt :D

    VálaszTörlés
  5. Ahhhhh................már alig vártam!!! :33
    De jó h eddig nem kavart be a mia..de érzem h a köviben befog..!! ://
    Kérlek ne legyen olyan durva.!!! :))
    siess a kövivel..pussziii <333 ^^ :**

    VálaszTörlés
  6. Úúúúúúúgy vártam már ezt a pillanatot vagyis inkább részt!:DD<3 Nagyoooon jó lett, siess a következővel<3

    VálaszTörlés
  7. Ahh...Olyan boldogok..:)♥ Így szeretem őket látni..:) A fiúk értetlenségén,de főleg Liam értetlenségén kellett röhögnöm.:) Nagyon jó volt,egy kis színt hoztál a szürke hétfői napomba.:D Köszönöm♥ Már alig várom a folytatást! xoxo :)

    VálaszTörlés
  8. Szia:)) nagyon jó lett ismét mint mindig:) imádom ahogy írsz:) Mikorra várható új rész?*-*

    VálaszTörlés
  9. Uhh...na mit mondjak... EBBŐL EZ A KEDVENCEM!!!*o* Amikor az előző részt olvastam, azthittem ennél nem lehet jobb, és tessék. Mindig direkt lassan olvasom minnél tovább tartson :DD ez a legjobb >.< ahjj befejeztem :D Nagyon várom a folytatást :)) xx Ui: Azt hiszem h ezt a részt most kezdem előlről olvasni :D jaa és Utó-utó irat: Vigyázz, valószínű hogy ennél a résznél a kommentek rekordot fognak dönteni :)) Puszi. xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönööm <33 én nagyon örülnék neki ha "rekordot" döntenének a komik :D <3

      Törlés
  10. kérlek, taníts meg így írni!! olyan jó, hogy arra komolyan mondom nincsenek szavak!*-* úgy örülök végre, hogy összejöttek:33 vagy legalábbis valami olyasmi.:D nagyon várom a következőt:3<3

    VálaszTörlés
  11. Ughh,ajj,wow,azta,,ájjájj:DD istenem de értelmes vagyok,megmutatom az értelmi szintem;) Fhuh nem is tudom mit mondjak...Nessa erre várok mióta az eszemet tudom..;Dés végre végre..bár érzek valami bajt a levegőben de ezzel most ne foglalkozzunk..:D így tovább,remekül írsz;) <3
    xx,Iduus.

    VálaszTörlés
  12. Mind mindig ez a rész is nagyon jó lett <3 Ha majd megkérdik h ki a kedvenc írom azt fogom válaszolni h Nessa<3 Siess*-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm :)) ♥ nem tartom magam írónak,és nem sokaknak fog beugrani,hogy ki vagyok,de nagyon édes vagy *-* ♥

      Törlés
  13. eszméletlenül jó a blogod !*-* imádom kedvenc blogom minden részbe van valami izgalmas !<33 alig várom a következő részt !:))

    VálaszTörlés
  14. Aztaa*-*ilyen jó blogot*o* elolvastam az egészet és aztaa:33 nagyon jól írsz!!!:)izgalmas nagyon, olyan jó volt elolvasni egyszerre;3majd feliratkozok,csak telorol vagyok;)köviit*--*

    VálaszTörlés
  15. Aztaaaa ezt nem hiszem el úúristen vÉGEEM! ISTENEM ISTENEM ISTENEM!!! annyira de annyira imádom hogy az valami hihetetlen nem hiszem el :D nem tudom abbahagyni a vigyorgást TE JÓ ÉG!! :D ez a rész is nagyon jó lett annyira vártam már ezt hogy az lehetetlen xD
    nagyon várom a kövit siess!! :)

    VálaszTörlés
  16. Annyira jóóó!!!Térdenállva könyörgöm a következő részért...Imádááááa vaann...<3

    VálaszTörlés
  17. Úristeeen..*_____* Esküszöm meghalok..:$:D:D:D Hozd a kövit most.!:$:D:D:D

    VálaszTörlés