2012. december 17., hétfő

10.rész Felejtsünk el mindent

Sziasztok kis türelmetlenek! :D
Meghoztam a várva várt részt :D Gondolom nem az én hülyeségem akarjátok olvasni szóval gyerünk lefelé görgetni és olvasni.
Millió puszi: Nessa :*


Egy csík,nem vagyok terhes! NEM vagyok terhes! El dobtam a tesztet, ki rohantam a fürdőszobából és az ágyon ülő Zayn karjaiba vetettem magam.
-Nem.-ráztam a fejem miközben potyogtak a szememből a könnyek.-Nem vagyok terhes.
Megkönnyebbült sóhaj hagyta el a száját,megszorongatott majd felhúzott az ágyról és kifelé kezdett tolni.
-Mond meg a többieknek is,béküljetek ki Harryvel.
-Nem.-cövekeltem le a szoba közepén-Nem megyek ki innen.Küldök egy sms-t Niallernek,de nem megyek ki.
-Milly ne hülyéskedj!Menj ki és beszéld ezt meg Harryvel.
-Nem.
-Emily az Isten szerelmére.-sóhajtott.-Ne gyerekeskedjetek már,a vak is látja mennyire oda vagytok egymásért,Harry ha úgy vesszük ma elszólta magát.Menj ki aztán legközelebb max a kanapén smárolva akarlak látni titeket.
-Felejtsd el,tudod mit közölt ma velem? Azt,hogy olyan vagyok mint a húga,normális ember nem szerelmes a húgába.
-Te teljesen hülye vagy.-kezdett nevetni.
-Kösz,megmondod Niallnek vagy küldjek neki sms-t?
-Egyik se,mert most kijössz.
-Biztos,hogy nem.-ráztam makacsul a fejem.
-Fogadunk?-vigyorgott.
Megrántottam a vállam és kihívóan összehúztam a szemöldököm.
-Vesztettél.-kapott a vállára és nagy léptekkel megindult kifelé.
-Nee! Zaayn! Tegyél le!-csapkodtam a hátát.
Ki nyitotta Niall szobájának ajtaját és le dobott a szőkeség és Liam közé az ágyra.
-Szeretnél valamit mondani nekik?-húzta fel a szemöldökét.
-Nem vagyok terhes.-hadartam.
-Hála Istennek.-temette arcát a kezébe.-Honnan tudod?
-Malik szerzett tesztet.-böktem a karba tett kézzel ácsorgó srácra.
-Szívesen.
-Akkor most már kibékültök Harryvel?-pislogott rám nagyokat Liam.
-Nem hiszem.-túrtam bele a hajamba.-Nagyon haragszik.
-Csak hiszed.-horkant fel Zayn.-Ha magadtól nem mész viszlek.
-Pedig én itt maradok.-bújtam el a két srác háta mögé.
Ahelyett,hogy megvédtek volna elkapták a derekam és Zayn kezébe nyomtak.Árulók!Szorosan összezártam a szám és szabadulni próbáltam,berúgta Hazza szobájának ajtaját és bele ültetett a göndör ölébe.Tágra nyílt szemekkel nézett rám,megpróbáltam elszaladni de Zayn lefogott és örökösen vissza nyomott a zöldszemű ölébe.
-Mi a szart csináltok?-morgott.
-Tudod mit?-vágta csípőre a kezét haragosan a barna srác.
Annyira mérgesnek tűnt,hogy inkább nyugton maradtam és meglepetten bámultam Zaynre,aki most különösen mérgesnek tűnt. Ha Lou csinálja ezt meg sem lepődök,de Zayntől ez szokatlan volt. Louis önelégült fejjel nézte Zayn míg mi megszólalni sem bírtunk.
-Tudod mi a szart csinálok?! Megpróbálom rendbe hozni amit elbasztatok! Ahelyett,hogy örülnél neki,hogy itt van Milly a tíz napból hatot veszekedtél vele!
-Alaptalanul?-vágott vissza Harry.-Nem szórakozásból csinálom! Szerinted nekem jó veszekedni?! Imádom nézni,hogy eltűnik az egyik legjobb barátommal  és mikor visszajön kiderül,hogy lefeküdtek és még ráadásul annyira felelőtlenek,hogy lehet terhes is!
-Nem vagyok terhes.-motyogtam.
Egy pillanatra elhallgatott,még mindig az ölében ültem de nem is akartam felállni onnan,vártam mikor fonódik keze a derekam köré és húz a mellkasára.
-Tudod mi a baj veletek?-mutogatott köztünk,most már nyugodtabban Zayn.
-Vakok vagytok.-szólt közbe Louis.
-Pontosan! Nem veszitek észre,hogy szeretitek egymást.
-Tudjuk,hogy szeretjük egymást.A veszekedések ellenére is Harry a legjobb barátom.-motyogtam és megtöröltem a könnyes arcom.
-Te sírsz?-fogta le a kezem és elhúzta az arcom elől.-Milly,kérlek ne.-húzott a mellkasára.
Niall és Liam az ajtóban állt,míg Zayn és Louis csak nézett ránk.
Megmarkoltam a pólóját és szorosan a mellkasához bújtam,meg könnyebülés volt ahogyan át ölel és megpróbál lenyugtatni.
-Css.-kezdett el előre-hátra dülöngélni.
-Idióta vagyok.-túrtam bele a hajamba,ki akartam tépni mindet idegességemben.-Felelőtlen,hülye.
Lassan ki slisszoltak az ajtón és be csukták maguk mögött,egyedül hagyva Harryvel.
-Figyelj rám!-nyúlt az állam alá és fel emelte a fejem.-Bármit teszel,ha kisbabát vársz is.-pislantott a hasamra.-Akkor is szeretni foglak,bármi történhet te akkor is az a szomszéd kislány leszel akivel oviban elfeleztem a csokimat.
Megrándult a szám és egy icipicit elmosolyodtam.
-Azért mert előtte bele ejtetted a homokba.-nevettem és megtöröltem a szemem.
-Az nem baj.-nevetett fel ő is.-A szándék a lényeg.
Bólintottam és megöleltem őt.
-Ne haragudj.-motyogtam.
-Te se,borzalmas barát vagyok mostanában.
-Nem.-ráztam meg a fejem.-Van okod rá,hogy haragudj.
-Felejtsünk el mindent jó? Semmit nem mondtam és nem voltunk sose összeveszve.-mosolygott.
-Rendben.-bólogattam.
Semmit nem mondtam.
A hirtelen beálló csendben össze fűzte az ujjainkat,a szívem őrült vágtába kezdett és reménykedve pillantottam az ajkaira.Hátha..
-Menjünk le a többiekhez.-mosolygott.
Mit hittem.
Fel álltam az öléből és megindultam az ajtó felé,meg sem lepődtem,hogy a fiúk ott álltak.Áthatóan méregettek minket,Louis megrázta a fejét és azt morogva,hogy "vakok" elindult lefelé a lépcsőn.
-Niall.-szólt oda Harry a szőkeségnek aki összerezzenve fordult felé.
-Meg akarsz ölni?-nézett rá ijedten.
-Elgondolkoztam rajta.-túrt bele fürtjeibe.
Istenem de rohadt szexi...
Niall le sütötte a szemét és a zokniját kezdte tanulmányozni.
-De aztán rájöttem,hogy nélküled nem lenne teljes a banda.-vigyorodott el.
Az első gondolatom erre "Ahw" és "De cukiii"
-Azért,beszélgessünk egy kicsit.
-Ne öld meg.-csúsztattam kezemet a mellkasára,talán egy kicsit túl félreérthetően.-És ne bántsd.
-Nem fogom.-mosolygott.
Be vonultak a szobába én pedig a többiekkel hallgatózás helyett le mentem a lépcsőn.

~Niall~

Félve léptem be Harry után,meggyőződésem volt,hogy úgy se hagyja annyiban ezt.Ehelyett viszont meglepődtem a kérdésén.
-Jó volt?
Vajon ezt most ezért kérdezi,hogy ha azt mondom igen,akkor le keverjen egy nagyot,ha meg nem,akkor..akkor is.Nem szóltam semmit csak bámultam rá.
-Úgy nézek ki mint aki bántani akar? Haragudtam,hogyne haragudtam volna!Megdugtad Emilyt!-mondta ki kertelés nélkül.
Bravo Harry,erre már én is rá jöttem.
-Ühüm.-hümmögtem.
-Én jobban ki akadtam mint te.-túrt a hajába.-Szeretem őt.
-Tudom.
-Jó volt?-kezdett nevetni,ez az a perverz Harry akit én ismerek.
-Jó.-haraptam be a szám és nevetve bámultam a padlót.-Ha elmondod neki mit érzel...
-Felesleges.-szakított félbe.-Millynek én csak a barátja vagyok,ezt meg nem szeretném elrontani.Majd túl leszek rajta.-mosolygott,de ez nem igazi mosoly volt.
-Figyelj,én nem akarok beleszólni semmibe.De ő maga mondta nekem,hogy szeret téged.
Egy pillanatra megdermedt.
-Biztos nem úgy gondolta.
-Bocs haver,de te hülye vagy.-kezdtem nevetni.
-Így is majdnem elrontottam.-morgott.
-Vagyis majdnem összejöttetek.-javítottam ki.
Meg rázta a fejét és ki ment,utána mentem,le robogtam a lépcsőn és a konyhába mentem,jó régen ettem már....
Borzasztó füst szag csapott meg,köhögve nyitottam ki a sütő ajtaját és egy konyha ruhával ki emeltem a szént(?).
-Mióta égettek szenet a sütőbe?!-kiabáltam ki a többieknek.
-A süti!!-visítottak fel egyszerre.
-A répáim!!
Végre kezd visszatérni minden a rendes kerékvágásba.

~Harry~

Csak mosolyogtam amikor a fiúk egymáson átvergődve robogtak be a konyhába,ahelyett,hogy én is ott a mentem volna,hogy megnézzem milyen szenet égettek én elindultam kifelé a lépcsőn ücsörgő szőke lányhoz. Már épp oda értem amikor feltűnt mi van a kezében,egyből felment bennem a pumpa de vettem két nagy levegőt és ordibálás helyett lassan elhúztam a tolóajtót és ki vettem a szájából.

8 megjegyzés:

  1. hm..:) imádtam ezt a részt is!;) Egyszerűen nem lehet abbahagyni az olvasását. Mikor már szomjas voltam , nem bírtam fölállni és inni valamit, mert annyira jó, hogy nem lehet félbehagyni... Remélem minél hamarabb jön a folytatás! <3
    xx

    VálaszTörlés
  2. Meglepetés <3333 http://harryzayn1d.blogspot.hu/p/dijak.html

    VálaszTörlés
  3. nagyon nagyon vártam már ezt a részt! és Imádtam!:)♥ szerencsére nem lett terhes..:D ennek örülök..:) már nagyon várom a folytatást..:) a legjobban az tetszik mikor megkérdezte Niallt hogy jó volt-e Emily..:) ott nagyon röhögtem..(: nagyon szerettem a blogodat!:D siess! xoxo :)

    VálaszTörlés
  4. Drága Nessa..! (ne kérdezd, hogy miért kezdem mindig így :P )
    Ez a rész is EXTRAFANTASZTIKUSRA sikeredett.;D
    Annyira imádom az egészet. Ahogy írsz, magát a sztorit, Emily-t
    Mindent. Összevéve mindnet.!!
    Most jön a szokásos kérdésem. --> Mikor jön a kövi? :D
    Holnap?:DD Na!?:D Újra alkudozás?*-*<3
    xoxo.
    ~Dorcii~

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Dorci! :D
      Mindig jókat mosolygok azokon amiket írsz,nos alkudozhatunk de holnap semmiképpen sem fog menni mert rengeteg dolgozatra kell készülnöm :/ de mit szólsz esetleg a szerda/csütörtök estéhez? :D Olyan 6-7 óra körül?

      Törlés
    2. Szuper.!;D
      "Áll az alku" :'D
      ~D.~

      Törlés