2012. december 19., szerda

11.rész First last kiss

~Emily~
Nem tudom miért,vagy honnan jött az ötlet,de elszántan léptem oda egy olyan pillanatban Zaynhez amikor épp egyedül volt.
-Zayn.-fogtam meg a kezét és bűntudatosan pislogtam magam elé.-Tudsz adni egy cigit?-hadartam el.
-Mióta cigizel kislány?
-Nem fogok rászokni,de most kell egy szál.
Elő húzott a zsebéből egy kis dobozt és lopva a kezembe nyomott egy szálat.Kicsit úgy éreztem magam mint amikor általánosban Harry és anyáék tudta nélkül kipróbáltam egy akkori barátoknak hitt gyökerekkel akik mint kiderült,bele vittek volna a rosszba ha Hazza nem jön rá mit művelek.
-Ajánlom,hogy csak most az egyszer.Nem szeretném ha tönkre tennéd magad.
Bólintottam,a zsebembe csúsztattam a szálat és le kuporodtam a kanapéra,várva,hogy mikor jön el a pillanat amikor kiszökhetek és elszívhatom.
Harry és Niall battyogtak le a lépcsőn,egyetlen lila folt vagy karcolás nélkül,látszólag mindegyikük épségben volt. Nialler egyből a konyhába indult majd fél perc múlva valamit ordított a szénről mire mindenki felpattant és be rohant.Ki száguldottam az ajtón és a lépcsőre leülve meggyújtottam és nagyot szívtam bele. Először kicsit köhögni kezdtem,majd ahogy még egyszer bele szívtam megnyugtatott ez a mondjuk csak ki,szar.Egy káros szar amit szívok,villámcsapásként ért mit is művelek de mielőtt én magam tettem volna le,valaki ki húzta a számból.A kissé piszkos fehér converse-ből már tudtam ki az,félve pillantottam fel rá. Undorodva fogta az ujjai között,messzire el tartva magától le ült mellém és elnyomta a Zayn számára elhelyezett hamutartóban. Félre tolta,hogy ne az orrunk alá füstölögjön és kérdőn pillantottam rá.
-Menj be és mosd meg a fogad.-utasított.-Utána beszélgethetünk.
Szófogadóan bólintottam és le hajtott fejjel vissza mentem a házba,a többiek még mindig a konyhában voltak.Fel szaladtam a lépcsőn és egyenesen a szobámhoz tartozó fürdőszobába vettem az irányt.Elő kaptam a fogkefém és nagy adag fogrémet rá nyomva erősen sikálni kezdtem a fogam,miután teljesen cigi mentesnek éreztem a szám,megmosakodtam és farkasszemet néztem a tükörképemmel.
Kisírt vörös szemek,kócos szőke haj, részegen lefeküdtem a legjobb barátom egyik legjobb barátjával,és most a cigi is.Sürgősen változtatnom kell.
Le battyogtam a lépcsőn és ki mentem a még mindig teraszon ücsörgő Harryhez. Le ültem mellé,egy percig csak csendben néztük a kertet majd megszólalt.
-Miért csináltad?-fordult felém.
-Mert sok volt ez a pár nap.-motyogtam.-Sajnálom.
-Ér valamit,ha azt kérem ne csináld többet? Megígértem Bessnek,hogy vigyázok rád.
Bólintottam és le hajtott fejjel a körmömet tanulmányoztam.Végig simított az arcomon és egy puszit adott.Égett a bőröm ott ahol hozzám ért a szája,pulzusom felgyorsult de hiába reagált így a testem,a szám nem mondta ki az érzéseim. Vajon csak anya miatt nem akarja,hogy cigizzek? Lehet én már nem is érdeklem annyira...Hülyeség! Mit gondolok,egy több éves barátságot nem lehet így eldobni.
-Néha úgy szeretném tudni mi jár a fejedben.-húzódott közelebb és kezét az enyémbe csúsztatta.
Az én kezem szinte elveszett az övében,szerettem volna ha megölel,vagy csak egy picit is ennél jobban érezteti velem,hogy szeret.Még ha nem is úgy ahogyan én szeretném.
-Nem szeretnéd azt tudni.-erőltettem mosolyt az arcomra.
-De,akkor tudnám mi bánt.Utálok veled veszekedni és utálom ha sírsz vagy magadat károsítod.Régen soha nem veszekedtünk.
-Mert régen csak ketten voltunk.-meredtem magam elé.-Ne érts félre,nagyon szeretem a srácokat.
-Most is ketten vagyunk.-csúsztatta kezét az állam alá és csodálatos zöld szemeit az enyémbe fúrta.
Pillantásom le kalandozott a szájára és ezt sajnos észre is vette.
-Tudom,hogy minden megváltozott és,hogy ez neked nehéz.De én még mindig az a Harry vagyok,te pedig még mindig Milly vagy.
-Sokszor már nem tudom ki vagyok.-motyogtam.
-Én tudom.-simított végig hüvelykujjával az arcomon.
Annyira szerettem volna ha megcsókol,de erre hiába vártam nem tette,kis ideig csendben ültünk ő pedig még mindig az arcomon tartotta a kezét.Át öleltem és feltörni készülő könnyeim elrejtése képen arcomat a mellkasába rejtettem.Ki akartam mondani mit érzek,egyetlen szó lett volna de amikor el határoztam magam,ő hamarabb szólalt meg mint én.
-Tudod,hogy szeretlek.Ugye?
A szívem bukfencezett egyet a mellkasomban,de amikor rá jöttem mit is ért a "szeretlek" szó alatt újra jéggé fagyott.
-Én is szeretlek Harry.-mondtam alig hallhatóan.
Göndör fürtjei csiklandozták az arcom,meglepődtem,hiszen még ülve is majdnem egy fejjel magasabb mint én.Váratlanul ért amikor ajkai finoman az enyémhez értek,meg akadt bennem a levegő,nyelve finoman be furakodott a számba,egy sóhaj tört elő belőlem és a kezem önálló életet élve fonódott át a nyakán.Bentről hangos kiabálás szűrődött.Kezeit a derekamra csúsztatta miközben ajkai mohón tapadtak az enyémre.A szívem őrülten kezdett verni,mióta Londonba jöttem erre várok,és most végre az enyém.Talán ez az első és utolsó csók vele,ki kell élveznem.Elmondhatatlanul jó érzés volt bele túrni a fürtjeibe,aztán mint egy álomból fölébredve,jobban mondva inkább ki rángatva,húzódott el.
Levegőért kapkodtam,ahogyan ő is.Vártam,hogy mondjon valamit de elfordult és a másik irányba nézett. 
-Ezt nem lett volna szabad.Ne haragudj.-állt fel.
Rám se nézett,egy világ omlott össze bennem,az a világ amit ezalatt a fél perc alatt ő újra épített és most össze is döntötte.
Halk csukódás,és már nem ült mellettem.Bentről hallottam,hogy egyszerre ordítanak rá a srácok.
-Most meg mi a fenét csinálsz?
Nem hallottam mit válaszol,és nem is akartam látni mit tesz.Be mentem,a fiúk le dermedve álltak és néztek utána a lépcsőn.
-Milly!-visított rám Louis.-Mit csinálsz?!
Fel kaptam a táskám és az ajtó felé indultam és mielőtt még bárki is utánam jött volna,ki léptem az ajtón és futásnak eredtem.Hosszú percekig teljes erővel rohantam,hogy magam mögött hagyjam a Direction házat majd amikor erőteljesen szúrni kezdett az oldalam lépésbe váltottam.Lihegve vettem az irányt a legközelebbi kisbolt felé ahonnan két perc múlva egy doboz cigivel és egy öngyújtóval  távoztam.Le ültem a legközelebbi padra,gondolkozás nélkül a számba vettem és meggyújtottam.Nem sokáig bírtam ülve maradni így elindultam a Temze felé. Elindultam a híd felé,mennyivel könnyebb lenne minden ha most innen ugranék egy fejest.Vettem egy nagy levegőt,de mielőtt még bármit is tehettem volna,valaki megragadott hátulról és a derekamnál fogva vissza rántott.Megfordultam így egyenesen Niall kék szemeivel találtam szemben magam.
-Nem akarom tudni mire készültél és miért szorongatsz egy doboz cigit,de most azt ide adod és haza megyünk.
-Nem megyek vissza.
-Mit akarsz csinálni?
Le pillantottam a vízre.Meghalni Niall! 
-Add azt ide.-mutatott a már teljesen üres doboz cigire.
A kezébe adtam,max 2 szál van még benne.Meg fogta a kezem és húzni kezdett maga után,a legközelebbi kukába hajította és mit sem törődve az ellenkezésemmel, be tuszkolt egy taxiba és be diktálta a címet. Útközben egyenként felhívta a fiúkat,kivéve egyet...arról,hogy megtalált és úton vagyunk.Nem szóltam hozzá,nem az ő hibája ami történt és rá nem haragszom,max azért,hogy megtalált.
~Harry~

Balf*sz,ez vagyok én.Gratulálok Harry,sikerült mindent tönkretenned.Miért is ne,hogy amikor minden rendbe jönne megint elrontod.De annyira jó volt.
Fel pattantam az ágyamról és kutatni kezdtem a ruháim között.Le vettem a pólóm és egy tiszta inget húztam fel.Ki léptem a szobámból,túl nagy csend volt.Amikor le értem a lépcsőn megbizonyosodtam róla,hogy elmentek valahová a srácok,és Milly sincs sehol.
Fel kaptam a Range Rover kulcsát,az ajtót be zártam magam mögött. Be szálltam az autómba és elindultam. Ha Louis tudná hova megyek biztos megöl,de amit nem tud az nem fáj. Túl gyorsan értem oda a célomhoz és egy kicsit megingott az elhatározásom. Mit keresek én egy 30 akárhány éves nő háza előtt amikor Milly is ott van? Egyszerű. Emily sosem lesz az enyém. Ki szálltam a kocsiból,be csaptam magam mögött az ajtót és elindultam befelé,félve nyomtam meg a csengőt.Sokáig álltam ott és már szinte rá tenyereltem de nem jött ki senki.Fújtatva vágtattam vissza a kocsihoz és elhajtottam,jobb is,hogy nincs itthon.
Nem tudtam hova mehetnék,haza menni nem volt kedvem így össze-vissza kocsikáztam a városban,bár lehet nem volt túl biztonságos úgy vezetnem,hogy végig az járt a fejemben mennyire jó volt őt megcsókolni.Nem tudom honnan volt bátorságom megtenni és utólag már bánom is,ezzel mindent tönkre tettem,de azt a percet biztos,hogy soha nem felejtem el.Le parkoltam az egyetlen olyan hely előtt,ahol nem tekintenek rám úgy mint a híres Harry Stylesre,ki szálltam és szinte be rohantam a kicsi helyre. Nem szoktam kocsmába járni de most ez az egyetlen dolog amivel felejthetek.Le hajtott fejjel léptem a pulthoz,nem sok hozzám hasonló korú volt még itt,tulajdonképpen az egész majdnem tök üres volt.Egy szakállas bácsi ült az egyik boxban és kissé kómásan szemezett az italával,nézzenek oda,piál a Télapó. Haha Harry annyira vicces vagy..
-Kérsz valamit?-jött oda elém egy 26-27 év körüli szőke csaj.
Tetőtől talpig végig mértem,szemem megállapodott a dekoltázsán majd nagy nehezen el fordítottam a fejem és rá néztem.
-Valami ütőset.-motyogtam és megindultam az egyik üres box felé.
Ez a csaj nyomába se ér Emilynek.
A telefonom piszkáltam amíg ki nem hozta,egy kis ideig szemeztem a pohárral majd gondolkodás nélkül lehúztam.Tényleg nagyon erős.Éreztem ahogyan az alkohol a fejembe száll,elég lett volna ez az egy pohár is de még mindig tudom ki vagyok és mit csináltam.
-Még egyet,légyszíves.
-Nem szeretnél inkább egy kólát?
-Nem.
Meg rántotta a vállát,el vette előlem a poharat és fél perc után újra töltve tette le elém.Amikor érte nyúltam megcsörrent a telefonom,csak egy pillantást vetettem a kijelzőre és ki is nyomtam.Az utolsó cseppig le nyeltem amit elém rakott,marta a torkom de egyre jobban kezdtem öntudatlan állapotba kerülni.Sírni lett volna kedvem,de már nem tudtam miért,azt se tudtam,hogy a fenébe kerültem ide.A látásom elhomályosult de még láttam ahogy elém csúsztatnak egy pohár sárga löttyöt. Ki pisilt bele a poharamba?
-Idd meg.-tolta még közelebb.
Kicsit remegő kezekkel megfogtam és csalódottan vettem észre,hogy ebbe nem volt egy gramm alkohol se.Minden 
-Van erre valami közeli ismerősöd?-kérdezte és el vette a telefonom.
-Milly.-bukott le a fejem az asztalra.

10 megjegyzés:

  1. All right, all right, all right! OMFG *o* Geci jó lett ember! Imádom. Az egész blogod! És ez, hogy Hazza elbaszta? na jó, igaz ami igaz hogy Taylor egy bitch meg minden, de Emily szereti ha még csak a töriben is, de szereti! Siess a kövivel, imádoooooooom *o* xx

    VálaszTörlés
  2. még mindig nem tanultad meg, hogy utálom ha gonosz vagy?!
    Miért ittt, a legjobb résznél hagyod abba? <333 várom a következőt!

    xoxo, Cher

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nem tudom miért pont itt hagyom abba xD najó..azért mert egy kicsit szeretek gonosz lenni :P és jót tesz az egómnak,hogy ha várjátok az új részt :D <3

      Törlés
  3. Azta.. még mindig a sokk hatása alatt vagyok! Gyorsaaan hozd a kövit!!:)

    VálaszTörlés
  4. megint a legjobb résznél hagytad abba! :) jajj végre megcsókolta!☺ :D már nagyon várom a kövit! :) xoxo :)

    VálaszTörlés
  5. Drága Nessa.!
    Igaz, már tegnap elolvastam, de még ma is újra "átfutottam".
    Egyszerűen nem ismerek magamra. Én nem vagyok ilyen, hogy ennyire rajongok egy blogért. Szóval valami egészen újat váltott ki belőlem az írásod. ;)
    Most nagy sajnálattal közlöm, hogy nincs erőm alkudozni. (ahogy szoktam) Mert ahhoz most eléggé késő van. De majd a következő résznél bepótoljuk, amivel siess!:D
    xoxo.
    ~D.~

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :D
      Köszönööm *-* megpróbálom hétvégén hozni a következőt de most az ünnepek miatt még egy szót nem tudtam írni :/

      Törlés