2012. december 8., szombat

6.rész Sunshine,Beach,Forever!

Különböző újságok fölé hajolva kerestem valami kifizethető árú albérletet ahol addig el lehetek míg nem akar majd valaki össze költözni velem,előre sajnálom szegény srácot.
-Milly.-bökött meg Harry.-Miért akarsz máris elmenni?
-Nem megyek el,csak keresek a közelben egy kis lakást.Nem akarok rajtatok élősködni.
-Ezt nem hallottam!-kiabált be Liam.
-Még egy ilyen kijelentés és bezárlak az egyik szobába.-hajolt közel az arcomhoz.
A szívem meglódult ahogyan a lehelete elért.
-Jól van.-hajtottam le a fejem és az újságot tanulmányoztam.
Közelebb húzódott és ő is elvett egyet.
-Mi a helyzet?-jött be Zayn és a hűtőben kezdett kutakodni.-Találtatok már valamit?
-Nem.-motyogtam és érdeklődve nézegettem az egyik kis hirdetést.-Harry.-böktem oldalba a mellettem ülő fiút.
-Hm?-hajolt oda hozzám.
-Ez elég jó.-böktem a hirdetésre.
Végig futott a sorokon,összeráncolta a szemöldökét és visszafordult a saját újsága felé.
-Túl messze van.-jelentette ki mire Zayn nevetni kezdett.
-Haver,mit szeretnél? A szomszédba költözzön? Mennyi az a messze?
-Azt,hogy a közelemben legyen.-motyogott.-Majdnem 7 utca.
-De már nem vagyok kicsi.-vágtam be a durcát.
Úgy beszél mintha legalább a kishúga lennék akit meg kell védeni és nem csak egy barát.
-Tudom,nembaj.
-Nem fogod lerázni.-halászott ki egy colát a hűtőből.-Kérsz?
Bólintottam és elvettem a felém nyújtott dobozt.
-Nem is akarom.-öleltem át és puszit nyomtam a göndör kis buksijára.Tényleg egy kicsit popcorn illatú a haja.
-De cukii.-visított lányos hangon és hozzá hülye fejet vágott.-Mikor lesz az esküvő?
Elpirultam,fenébe meg ne lássák.Le hajtottam a fejem és felbontottam a colát,próbáltam valami olyat válaszolni amiből nem derül ki semmi de Zaynnek túl jó a szeme és kicsit értetlenül fürkészte az arcom.
-Nem tervezzük még.-állt fel mellőlem és Zaynhez hasonlóan a hűtőbe kezdett keresni valamit.
Lehet nekem is pár órát egy hűtőben kellene töltenem,hogy egy ideig ne piruljak el.Majd ha egyedül leszek kipróbálom. Ahogy fel néztem az újságból Zayn kérdő tekintetével találtam szemben magam,ki fog faggatni...
-Aha,még.-vigyorgott.
-Ne kezdj el kombinálni.-pillantottam rá és félre toltam az újságot.
-Én?Ugyan már.
-Nincs itthon semmi.-jelentette ki Harry.-El kell menni vásárolni.-vigyorodott el.-A Tescoba.
Annyira sunyin vigyorog,tesco,tesco. Megvan! Harry és a tourette-szindróma.
-Mi van olyan vicces a Tescoba?-nézett ránk értetlenkedve Zayn.
-Hát Harry..
-Nee mond el.-termett egy ugrással mellettem és a számra tapasztotta a kezét.
Megpróbáltam lefejteni de miután nem sikerült ki dugtam a nyelvem és elrántotta.
-Amikor kicsik voltunk.-kezdtem hadarásba mielőtt újra megcsinálja.-Harry úgy ment végig a Tescon mintha tourette szindrómája lenne és teljesen váratlanul fel-felordított.-nevettem.
-Te meg nekem dobáltad a cuccokat úgy,hogy maradj csak csendben.
-Izgis valóságshow.-huppant le Louis az asztalhoz és érdeklődve nézett hol rám,hol a vita partneremre.
-És ki volt olyan béna,hogy nem kapta el?-húztam fel a szemöldököm és diadalmasan néztem a zöld szempárba.
-Öreg házaspáros vita szagot érzek.-jelent meg Niall is Liam-vel.
-Tényleg veszekednek?-kérdezte Liam.
-Nem.-röhögött Zayn.-Hallgasd.
-És a függöny? Anyukád függönyét ki gyújtotta fel?-vonta fel ő is a szemöldökét.
-Te.-nevettem.-Benézted Harry! Saját magad ellen beszéltél. Te tetted le túl közel hozzá a gyertyát.
-Hoppá.-rántotta meg a vállát és elvigyorodott.
-Mi az a tourette-szindróma?-szólalt meg váratlanul Lou.
Liam előhalászta a telefonját,pötyögött valamit és felé nyújtotta.
-Miket kiabáltál szívem?-rebegtette meg a szempilláit miután végzett az olvasással.
-Csúnyákat.-nevettem.
-Nem is,legtöbbször azt,hogy macska.-szállt vitába.
-Ne szépítsd,ha macska akkor is az...-ismét a szám előtt találtam a kezét ezúttal viszont hiába nyalogattam nem húzta el.
-Most miért nem engeded neki,hogy elmondja?-nyögte ki két nevetés közben Niall.-Tudjuk milyen hülye vagy.
-Nem vagyok hülye.-durcáskodott.
-Engedj már el.-mondtam,de csak érthetetlen morgolódás hallatszott belőle.
-Hogy mondod?-hajolt közelebb.
Megborzongtam,ezt tuti észrevette ahogyan a többiek is és egyszerre mindenki olyan "mindent tudok" arccal nézett ránk,míg Harry elhúzta a kezét és vöröslő arcomat fürkészte.
-Hideg van.-motyogtam.-Felveszek valamit.-álltam fel és gyors léptekkel ki siettem a konyhából.
A fenébe Emily! Miért nem tudsz nyugton maradni? Minek kell mindenen elpirulnom? Akkora szerencsétlen vagyok,mit gondolhat most,és még ez a hülyeség is,hogy hideg van. Odakint legalább 30 fok van,le kell hűtenem magam.
Be rontottam a szobámba és ki kaptam egy fekete virágos bikinit a szekrényből,a fürdőszobába siettem,átöltöztem majd most már futva tettem meg az előbbi utam,ki rohantam a hátsó ajtón és fejest ugrottam a medencébe.
-Láttad?-hüledezett Louis Niallnek.
Először a kis közönségem tűnt fel amikor a felszínre buktam,és az,hogy Harry nincs ott.
-Átöltözik.-közölte Liam,mintha olvasna a gondolataimban...
Ki csapódott az ajtó,mezítláb egy térdnadrágban trappolt ki és bele ugrott a vízbe,nagy levegőt vettem és lebuktam a víz alá,meg sem várva,hogy ő nyomjon  le.
-Be jöttök?-úsztam oda a medence széléhez és fel könyököltem rá.
Harry mögém úszott,ahogyan hozzám ért félő volt,hogy a testem ismét kifejezi mennyire tetszik ez neki,de össze szorítottam a szám és tartottam magam. Harry csak a legjobb barátom!
Meg ragadta a derekam és a víz alá rántott,a szám telement vízzel mert erre nem készültem fel.Nevetve bukkantunk a felszínre, a többiek már sehol nem voltak.Gondolom elmentek átöltözni.
Az orromra csúsztattam a napszemüvegem,legalább így zavartalanul fürkészhetem az izmait.Előttem állt és háttal nekem buborékokra vadászott.Mögé úsztam és a hátára kapaszkodtam,keze először a fenekemre csúszott majd megtalálta a lábam és feljebb emelt.A válla felett át kukucskáltam és nyomtam egy puszit a vizes arcára,aranyos volt ahogyan elvigyorodott aztán pedig le bukott velem a víz alá és össze-vissza kezdett ugrálni.
-Sziasztok!-hallatszott bentről Eleanor hangja.-Srácok? Itthon vagytok?!
-Kint vagyunk!-kiáltottam.
El húzta a nagy üvegajtót és ki jött.
-Szia Eleanor.-köszöntünk egyszerre.
-Sziasztok.-intett.-Többiek?
-Szia!-kiáltottak rá hátulról mire szegény lány ugrott egyet.
-Hello Baby.-ölelte át Louis és puszit nyomott az arcára.-Jössz?-mutatott a medence felé.
-Nem hoztam fürdőruhát.
-Van a szobámba,válasz egyet és gyere.-mondtam,miközben összeborzoltam Harry vizes haját.
-Naa.-nézett rám haragosan és le bukott,hogy valamennyire rendbe tegye.
Magával húzott és a víz alatt lopva egy puszit adott a számra, a szívem meglódult és kissé fuldokolva úsztam fel.Sokáig köhögtem ő pedig a hátamat ütögette.
-Bocsi.-motyogott sajnálkozva.
-Nembaj.-nyögtem.
-Mi történt?-mászott be a medencébe Niall.
-Nyeltem egy kis vizet az előbb.-mondtam.
-Jól vagy?
-Igen.
Louis hátán Eleanorral rohant ki az ajtón,mögötte a többiekkel akik egy nagy hasassal csapódtak a medencébe a fele vizet ki fröcskölve.
-Felhívtam a csajokat.-közölte Zayn a medence széléről.
Ő csak a lábát lógatta bele mert nem tud úszni és fél a víztől.
-Nézd mit hoztam neked Zaayn!-nevetett Eleanor és egy sárga,kacsás úszógumival kalimpált.
-Nagyon vicces vagy.-nyújtotta rá a nyelvét.
-Vedd feel.-pattantam ki a medencéből és felfújtam az úszógumit.
-Én azt nem veszem fel.-húzta össze a szemöldökét és elszaladt.
Utána rohantam a hátára ugrottam és bele bújtattam,le ugrottam a hátáról és le húztam a vállán.
-Nézd meg milyen szexi vagy.-vigyorogtam rá.
A fiúk harsány nevetése jött a medence felől,megpördültem és az éppen akkor belépő Perrie-re vigyorogtam.
-Ahh,tényleg.-kezdte csavargatni a haját Zayn és tett pár tánclépést.
-Szia Zayn.-ölelte át hátulról Perrie.-Szexi úszógumi.
Zayn döbbent fejjel fordult a barátnője felé.
-Ööö sziaa.-integetett.-Mikor értetek ide?
-Pont jókor.-vigyorgott a szőke lány.
Megpróbálta magáról leszedni a kacsát,több kevesebb sikerrel.Sarkon fordultam és bele ugrottam a medencébe.
-Sziaa Niall.-ugrottam a szőkeség karjaiba.
Meg rebegtette a szempilláit és cuppanós puszit nyomott az arcomra.
-Szia cica.-dörgölte orrát az enyémnek.
-Nilly Stewan.-röhögött fel Louis.
Nem tudta elkerülni a figyelmem Harry arca,elfordult és durcásan nézett a másik irányba.
-Mit hoztaaam?-rohant ki a házból egy Jim Beam-es üveggel a kezében Zayn.
Ki ugrottam Niall karjai közül és az üveg után kaptam,nem túl nőies,míg a többi lány felhorkant én meghúztam az üveget.

8 megjegyzés:

  1. Ó-ÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓ, mi lesz itt mg emberek :D Nagyon jó lett siess a kövivel! Ez a Nilly Stewan :"DDD még mindig szakadok rajta, pedig felesleges :D Na mindegy, siess a kövivel ;)xx

    VálaszTörlés
  2. Nagyon, nagyon jó :D
    Mikor jön a kövi? Holnap?! :DDDDDDD
    A lényeg, hogy siess veleeeee !;DDDD
    nagyon jó lett*-*

    VálaszTörlés
  3. wáoo:) Csak nem lesz valami Nilly Stewan-os dolog is ? opp...:D
    VÁÁÁÁÁROOOOM A FOLYTAÁST!!!!!
    XX, Cher

    VálaszTörlés
  4. nagyon jó lett! imádtam..:D mik lesznek még itt..:D te jó isten.:D már alig várom..:D kíváncsi vagyok,lesz-e Nilly Stewan-os részek..:D esetleg kicsit összemelegednek?? :D majd kiderül!
    nagyon várom a folytatást! xoxo :)

    VálaszTörlés