2013. január 15., kedd

21.rész He is Traitor...and me,Jealous

~Emily~

Anya és Anne az ebédlőben ücsörgött,míg hozzám bejött Gemma és hasonlóan a testvéréhez,faggatni kezdett arról,miért csináltam,de neki is pont csak annyit mondtam mint Harrynek.
-Gemma!-kiabált fel Anne a lányának.
Le kísértem,még mielőtt kilépett volna az ajtón szorosan megölelt,ennyi volt a pillanatnyi jókedvem,újra magamba zárkóztam.A hűtőhöz léptem,kivettem egy üveg vizet és vissza indultam a szobámba.
-Emily!-szólt utánam anya.-Beszélgessünk egy kicsit,édesem.Holnap már mentek is vissza.
Semmi,ismétlem SEMMI kedvem nem volt beszélgetni,eleget beszéltem ma már,mégis a hűs flakont szorongatva leültem anya mellé a kanapéra.
-Haragszol Harryre?-kérdezte.
Nagy levegőt vettem és a bekötött kezemet kezdtem bámulni.
-Egy kicsit.-vallottam be.
-Amiatt a lány miatt?
-Nem.-nyeltem nagyot.-Kicsit összekaptunk,még a kórházban.
-Miért tetted ezt magaddal,kicsim?-nézett rám könnyes szemekkel és a kezemet kezdte simogatni.
-Sok minden van amit nem tudsz anyu.-hajtottam le a fejem.
-Akkor mond el.Eddig mindent megbeszéltünk.
-Sajnálom.-ráztam meg a fejem.-Túl nehéz lenne,már rég nem vagyok olyan erős lány mint voltam.
Felálltam,nem szólt utánam,így felszaladtam a lépcsőn.A szobámban az ágyamra dőltem,a bőröndömből sem tudtam kipakolni,sikeresen elbasztam az itt töltött időt,gratulálok Emily! Az ablakom elé ültem és onnan néztem a naplementét,amikor felfigyeltem a ház előtt megálló ismerős Range Rover-re.Vágyódva néztem a kocsiból kiszálló göndör hajú fiúra,egyenesen a szobám ablakára nézett és egy halvány mosollyal az arcán,intett.Leszálltam a párkányról és visszafeküdtem az ágyamra,a kötést piszkáltam a kezemen.Valamikor elaludhattam,mert amikor felkeltem már sötét volt,felültem és megdörzsöltem a szemem. Harry szobájából fény szűrődött,felálltam és a fürdőszobába indultam,akaratlanul is az ablakra pillantottam,Harry az ágyán feküdt és telefonált,a szívem összerándult a mosolyától.Nevetett,bárcsak tudnék szájról olvasni...Észrevette,hogy nézem,most is,mint amikor hazaért,küldött felém egy mosolyt.Lehajtottam a fejem és kivettem pár ruhát a bőröndömből,a fürdőszobába igyekeztem.Lassan vettem le magamról a ruháim,hirtelen minden mozdulat fájt,a fejemet teszem rá,hogy a csajával beszélt.Megnyitottam a vizet és beálltam alá,majd hirtelen elzártam a meleget és hideget folyattam magamra,hogy valamelyest kitisztuljon a fejem.Amikor kellően átfagytam újra megnyitottam a meleget,miután meguntam az ácsorgást elzártam és szárazra töröltem magam.Felvettem a pizsamám,ami jelen esetben Hazza egyik pólója és a bugyim volt,a hajamat kibontva hagytam és mit sem törődve a függöny elhúzásával,vagy bármi hasonlóval,bedőltem az ágyamba és már aludtam is.
Reggel arra keltem,hogy valami nekiütődik az ablaknak,nehézkesen nyitottam ki a szemem és az ablakra néztem,a damilszálon most ott lógott egy kis papírlap.Nagy nehezen felkeltem,és kinyitottam az ablakot,Harry már nem volt ott a szobájában,de a kis üzenet csak tőle jöhetett.

Jó reggelt! :)
Nem akartalak felébreszteni,de nemsokára indulnunk kellene.Készülődj!


Kétség kívül ő küldte,a szálkás betűk és az elkapkodott smiley rá vall.Nagyot nyújtóztam és a bőröndömhöz léptem,ahonnan egy lenge nyári ruhát,amit még valamikor apától kaptam, és egy fehér kötött kardigánt vettem ki.Felöltöztem,a hajamat két kis copfba kötöttem és enyhén barack színű árnyalatokkal kisminkeltem magam. Összepakoltam a cuccaim,rendet raktam a szobámba és egy mosolyt erőltetve az arcomra lementem anyához.
-Szia.-nyomtam puszit az arcára.
-Szia kicsim.-mosolygott rám.-Csinos vagy.
-Köszi.
Az asztalhoz ültem,elém tett egy tányér rántottát és miután megettem,átmentünk a szomszéd házba,Harryékhez.
-Sziasztok.-mosolygott ránk Anne.
-Szia.-köszöntem de a tekintetemmel már Harryt kerestem.
-Harry még eszik.-terelt be a nappaliba.
Bólintottam és elengedtem a bőröndöm,csak ácsorogtam anya mellett,viszont ő úgy döntött iszik egy kávét,leültem Gemma mellé a kanapéra.
-Olyan keveset tudtunk beszélgetni.-mosolygott rám halványan.
-Sajnálom.-piszkáltam meg az egyik copfom.
-Ugyan már,lesz még időnk.-tette kezét a karomra.-Remélem rendbe jössz.-ölelt át.-Vigyázz az öcsémre.
-Rendben.-bólintottam.
-Szia Milly.-jött ki a konyhából Harry miközben még nyammogott a reggelijén.
Édes látványt nyújtott,ahogyan a megszokott Harry ruhákban,Harry illattal,rakoncátlan hajjal,és teli szájjal csoszogott elő.
-Szia.-krákogtam.
Fel szaladt az emeletre és a cuccaival tért vissza,az anyukáink,Joe és Gemma kísértek ki a kocsihoz.
-Vigyázz magadra.-ölelt magához anyu.
Mindenkit kicsit pityeregve megölelgettem,majd beszálltam Harry mellé és még egy mosolyt magamra erőltetve integettem nekik.Az utunk egy darabig síri csöndben telt,csak a motor hangját,és az autópályán mellettünk elhúzó autók hangját hallottuk.
-Meddig nem szólsz még hozzám?-nézett rám egy pillanatra Harry.-Tudom,hogy bunkó voltam,de te is.Próbálj meg adni egy esélyt Miának,nem is ismered,biztos vagyok benne,hogy meg fogod kedvelni.Aranyos lány.
Képzelem...
-Jó.-csak ennyire telt tőlem.
Nagyot sóhajtott,ennyi volt a beszélgetésünk,ezután a fülembe tettem a fülesem és zenét hallgattam,míg fel nem tűnt London.
-Louis telefonált,hogy elhozta a cuccaid.Szóval,ha csak nem szeretnél Eleanor-hoz menni,akkor hozzánk viszlek.
-Oké.
Már a sarokról láttam a házukat,hevesen dobogó szívvel tornáztam feljebb magam az ülésen,majd ahogyan megállt az autóval,kikaptam a bőröndöm és beszaladtam a kapun.Zayn kicsapta az ajtót és a karjába zárt,szorosan öleltem magamhoz.
-Milly.-simogatta a hajam.-Mi történt?
Eleredtek a könnyeim,kivette a kezemből a táskáim és a kezemnél fogva húzott maga után.
-Sziasztok.-pislogtam ki a könnyeim mögül a többiekre.
Felugrottak és oda verekedték magukat hozzám,jól esett ahogyan mindannyiuk megölel és megpuszil.Szipogva és a könnyeimet törölgetve nevettem rá Lou-ra aki a kezembe nyomott egy répát azzal a bölcsességgel,hogy a répa elűzi a rossz dolgokat.
-Sziasztok.-lépett be Harry is.
Tanácstalanul álltam a nappali közepén a cuccaimmal,Liam felkísért a régi,új szobámba ahová már bevitték a cuccaim.
-Nem vagy éhes?-állt meg az ajtóban Niall.
Nem tudom miért lepődtem meg ezen a kérdésén,megráztam a fejem és a fürdőszobába vittem egy csapat ruhát,begyűrtem a mosógépbe és egy kis mosóport rászórva beindítottam.
-Azt hittem abbahagytad.-lépett mellém és a kötést kezdte nézni.
-Nem.-lábadt könnybe a szemem.-Sajnálom.
Magához ölelt,miközben sírni kezdtem.
-Hozok fel neked valamit enni.-engedett el.-Nézzünk meg a többiekkel egy filmet.
-Oké.-csillant fel a szemem.
Nemsokára Harry kivételével mindenki beözönlött hozzám,Niall hozott chipset,üdítőt és kész popcorn,a Másnaposok 2.-őt néztük.Befészkeltem magam Liam és Niall közé és elfelejtkezve mindenről,velük együtt nevettem.
-Mindjárt jövök.-álltam fel.
-Nee! Maradj!-kapta el a kezem Zayn.
-Mindjárt visszajövök.-húztam ki a kezem az övéből.
-Mit szeretnél?-pattant fel Louis.-Majd én felhozom.
-Nem kell,Lou. Van lábam.
-Deee nem,maradj csak.-állt fel Niall is.
-Srácok! Miért nem mehetek le?
-Mert.-kezdett bele Liam.-Itt van.
-Mi? Ki van itt?-szökött magasba a hangom.
-Harry új csaja.-köhintett Louis.
Faképnél hagytam őket és látszólag nyugodtan lesétáltam a lépcsőn,a legfelső lépcsőfokról már láttam a turbékoló párocskát. Harry ölébe ült és nagyon elmélyültek egymás szájában,a szám kiszáradt és azt hiszem, a szívem is kihagyott egyet.
Mielőtt elmenekülhettem volna,Harry észrevett.
-Milly!-vigyorgott rám.-Gyere le!
A lábam magától indult meg,és ahogyan Harry bizonyos barátnője engem szemlélt szinte elsüllyedtem.
-Ne haragudjatok,csak le akartam jönni még kajáért.
-Milly.-mosolygott.-Ő a barátnőm,Mia-mutatott az ölében terpeszkedő lányra.
-Aha.-bólintottam.-Szia.-intettem és már meg is fordultam.
Ha szemmel ölni lehetne,már biztos meghaltam volna.
-Várj már.-kapta el a csuklóm,azt amit megvágtam.
A fájdalmamnak,véletlenül hangot adtam,majd a szám elé kaptam a kezem.
-Bocsi.Elfelejtettem.
-Hali.-pattant fel az öléből Mia.
Valószínű eddig tartott míg eljut az agyáig,hogy köszönni kéne.
-Mia vagyok.
-Emily.-nyögtem.
-Aha,tudom. Hazza barátja.Csini a ruhád,kár,hogy több éve lejárt.
Ahogy azt mondta "Hazza" meg tudtam volna fojtani,már csak azért is,mert az ÉN Hazzám ölében ült az ÉN Hazzám szájában matatott és az ÉN Hazzám barátnője.A ruhámat meg csak ő ne cikizze,Mrs.Nézdmegjólamellemet. Arra is rájöttem,mit eszik rajta a külsején kívül Harry,ez a csaj úgy nyávog mint egy kényes macska.
-Milly!-rohant le a lépcsőn Niall,miközben majdnem elesett a saját lábában.
Mia,nevetni kezdett a szőke fiú bénázásán,amit Harry nyál csorgatva hallgatott. Niall kezét az enyémbe csúsztatta.
-Gyere,menjünk vissza.-húzott maga után.
-Vele kavarsz?-bökött megvetően az ír srácra.
Az a bizonyos pumpa felszökött de mielőtt nekiugrottam volna,Louis is lejött a lépcsőn.
-Áruló.-sziszegte összehúzott szemöldökkel Harrynek.
-Baby,ezt,hogy érti?-fordult Harry felé.
-Csak hülyéskedik.-rázta meg a fürtjeit.
Niall megszorította a kezem és finoman maga előtt tolt,miközben Louis utánunk hozott egy üveg colát.
-Azt hittem megtéped.-vigyorgott rám Lou.
-Nem sok kellett hozzá.-fújtattam.-Jókor jöttetek.
Be vonszoltak a szobámba,az ágyamra vetődtem és a fejemet Zayn lábára hajtottam.
-Mi volt?-kérdezte.
-"Csini a ruhád,kár,hogy több éve lejárt."-mondtam hasonló nyávogós hangnemben.-Mia vagyok,aha tudom,Hazza barátja.-forgattam a szemem.
A fiúk jól szórakoztak rajtam,de én legbelül fortyogtam a dühtől.Miben jobb ez a nyávogós picsa nálam?!
-Csak azt nem értem.-adtam hangot az értetlenségemnek.-Miért jobb ez nálam?-pattantam fel az ágyon és a kezemmel az ajtóra mutogattam.
-Nem jobb.-húzta meg a ruhám szélét Liam.-Ülj le,Milly.
Törökülésben lehuppantam és a körmeimet a tenyerembe mélyesztettem,a fejem lehet már vöröses árnyalatot öltött,de ahelyett,hogy lenyugodtam volna csak még dühösebb lettem.
-Ti kedvelitek?-dühöngtem.
-Nem!-vágták rá kórusban.
Leszálltam az ágyról és körbe kezdtem járkálni a szobában.
-Milly,ülj már le légyszíves.-fogta meg a derekam Louis és az ágyra ültetett.-Nagy levegő.-guggolt le előttem.-Ki-be,ki-be.
Szót fogadtam neki,és a szemébe nézve csináltam amit mondott.
-Utálom azt a nőt.
-Jól van,nyugi.-simogatta meg a hajam Zayn.-Mi se szeretjük.
-Mi a fenét képzel magáról.-szökött fel ismét az agyvizem.-"Vele kavarsz?" Te kavarsz Harryvel,bazdmeg.-morogtam.
-Milly.-nevetett fel Niall.-Hallod magad? Nyugi már.
-Van itthon csoki?-dőltem neki Liam vállának.
-Van,de nem te mész le érte.-kacagott fel Louis.-Még véletlenül kopaszon fog távozni a hölgyemény.
-Az nem véletlenül lesz.-vigyorogtam.
Felpattant,pár perc múlva pedig egy nagy tábla csokival tért vissza,letörtem egy kockát és vártam,hogy felolvadjon a számba,azonnal éreztem,hogy megnyugszom.
-Kislány,valaki iszonyatosan féltékeny.-nyomott puszit a hajamra Zayn.
-Én nem vagyok féltékeny! Arra a csajra kurvára nem!-pattantam fel ismét.
Miért nem bírok ülve maradni ha ideges leszek?
-Nem rá.-húzott vissza.-Maradj a seggeden.
-Nem vagyok rá féltékeny.-méregettem összehúzott szemekkel az ajtót.
Nem? Hogy nem-e? Ó,dehogynem! A rohadt életbe,hogy ne lennék féltékeny!

Amelia "Mia" Sweets

10 megjegyzés:

  1. Ahhh...én bírtam voln ha megtépi a csajt:D ez a harry nyálcsorgatva nézte hogy nevet...hát harry hülye..még a nyálát is rá pazarolja. Milly meg..áh nem féltékeny..remélem mostmár tényleg hamarosan mindketten észhez térnek. Jó lett a rész;) xx

    VálaszTörlés
  2. OMG... hát ezt a lányt én is megtudtam volna tépni..:@ ,főleg mikor elkezdte cikizni Mily ruháját,meg Niall-t is..:@ csak egy kicsit forrt fel nekem is az agyvizem.:D -Milly tényleg féltékeny,de ilyen helyzetben ki nem lenne az?? :D - Mia-nak jó képet választottál,pont hasonlít egy ilyen nyávogós picsára..:D -remélem megtépi egyszer még ezt a csajt!:D - csak még az kéne Milly-nek,hogy itt is töltse az éjszakát és még reggel is az ő képét kéne bámulnia..így is szarul van,miattuk,de szerintem titokban tudja Mia,hogy Milly-nek tetszik Harry..:)
    már nagyon várom a folytatást!.:D xoxo :)♥

    VálaszTörlés
  3. Neee.. utálom ezt a csajt. Harry miért nem veszi már észre, hogy mi is van?!:D persze, ugyanez vonatkozik Millyre is:DD Nagyon-nagyon jó rész lett!:) Siess a következővel:)<3

    VálaszTörlés
  4. awwwwwww.mond, hogy bírsz ilyen jól írni? miért vagy ilyen csodálatos és lenyűgöző?! IMÁDOM ezt a történetet! <333

    VálaszTörlés
  5. Most nem azét, de Milly nem akarja megtépni a csajt? áááá, gecaj, de nagy lenne már :""""""""""D amúgy imádtam a részt olyan asdfghjkl lett *.* siess a kövivel :$$ xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ééén nem tudhatom mi lesz még :DD:D talán felteszem még ma:3 köszi:)

      Törlés