2013. január 18., péntek

22.rész An exciting morning

Halihó! :D
Bár "csak" kettő komit kaptam még három helyett,úgy döntöttem nem leszek gonosz és felteszem az új részt. Kérek szépen sok komit :*
Puszi: Nessa xx
Éjjel furcsa hangokra ébredtem,és mivel a fiúk ragaszkodtak hozzá,hogy az éjszakát mind a négyen az én szobámban töltsék,ők is ugyanazt hallották amit én.A másik szobából szűrődő,női hangot,és egy férfiét is,és pontosan tudtuk kihez tartoznak a hangok és mit csinálnak. Zayn a földről egy matracról pislogott rám,Louis mellőlem,mert ragaszkodott hozzá,hogy ő aztán nem alszik a földön,Niall és Liam Zayn mellől.Csak ültem,és bámultam a falat,vártam mikor kezd el pattogni a mennyezetről a festék,vagy mikor csúszik be egy ágy,ledöntve a falat, a szobámba.Elfehéredő ujjakkal markoltam a takarót majd a fejemre rántottam a párnát és erősen szorítottam rá,nagy levegőt vettem és az ajkamba haraptam,nehogy valami olyat ordítsak amit megbánnék.
-Harry bazdmeg! Kussoljatok már!-ordibálta Zayn.
Le ültek mellém,Liam mellkasára hajtottam a fejem,tenyerét a fülemre tette,mintha azzal teljesen el tudná zárni amit hallanom kell,de nem.Dühtől és fájdalomtól eltorzuló arccal markoltam a hajamba,Louis azonnal a kezem után kapott és lefejtette szőke hajkoronámról,mielőtt kitépném mind egy szálig.
-Holnap meg fogom őt ölni.-szuszogott Louis.-Pofátlan balfasz.
Furcsa volt ezt pont az ő szájából hallani,mióta ismerem őket Louist egyszer sem hallottam csúnyát mondani rá,mindig csak a "szerelmeskedés" és állandóan hangoztatták,hogy ők a legjobb barátok.De úgy látszik a Larry Stylinson BFF-nél is van vita,talán miattam,vagy az épp...maradjunk annyiban,hogy szórakozó Mia miatt.
A hangok felerősödtek,kénysztetést éreztem rá,hogy megvágjam magam,de itt voltak a fiúk.
-Direkt csinálja,az a nő tudja,hogy szeretem Harryt.-suttogtam.
Fejemet még jobban Liam mellkasába fúrtam és nagyokat lélegezve próbáltam kizárni a hangokat.
-Jobb lett volna ha maradok Eleanornál.-szorítottam össze a szemem.
-Ha én holnap beszélek vele nem hozza ide többet éjszakára azt a csajt.-húzta össze a szemét Zayn.
-Nyugi,Milly.-ölelt át Niall.
Jobban nem is eshetett volna egy Horan ölelés,kibújtam Liam karjai közül és kiélveztem amíg megszeretget.Egyszer mindenkinek ki kell próbálnia milyen ha Niall megölel.
Hirtelen csend lett,kifújtam az eddig bent tartott levegőt,elengedtem Niallt és a fürdőszobába csattogtam,mind a négyükkel a nyomomban.Fejemet a csap alá hajtottam és hideg vizet folyattam rá,majd megtörülköztem és egy mosolyt erőltettem magamra.
-Jobbra nem is ébredhettünk volna az éjszaka közepén.-fordultam feléjük.
-Ja.-morgott Louis.
Ha meglátom azt a csajt nekiugrok és kitépem az összes szál haját.Fűrészbe illő jelenetek fogalmazódtak meg bennem a Miától való megszabadulásra.Csak ki kell várni a megfelelő pillanatot,és az akkor lesz,ha egyetlen szavával vagy tettével megbántja Harryt vagy a többi fiút.Azt vigyorogva fogom elviselni,hogy cikiz,beszólogat nekem és a szomszéd szobában akciózik Harryvel,de egyetlen rossz szó valamelyik fiúhoz és robban a bomba.
-Mire gondolsz kislány?-dobta át karját a vállamon Zayn.
Elvigyorodtam és felnéztem az arab srácra.
-Nem akarod tudni.
-Segíthetek esetleg valamiben?
-Szövetkezni akarsz?-vontam fel a szemöldököm.
-Srácok,nem kéne.-szólt közbe Liam.-Mégiscsak egy lány.
-Az engem meggátol bármiben is? Én is az vagyok.-rántottam meg a vállam.-Egyébként nem,Zayn.Én is várom a pillanatot.
-Milly,esküszöm,hogy ilyenkor félek tőled.-nevetett fel Louis.
-Titeket nem bántalak,Boo Bear.-veregettem meg a vállát.
Rám nyújtotta a nyelvét a beceneve hallatán,vissza mentünk a szobámba,ahol már nem kellett attól rettegni,hogy ahol most a fiúk fekszenek,ott hirtelen Harry ágyát fogom találni.
Be vetődtem az ágyamba és összébb kucorodtam,így mellém még négyen paszírozták be magukat,egész kényelmes is volt,még a lábam is megtaláltam a nagy tappancsok között.
Hasra fordultam és behunytam a szemem,az álom hamar jött a szememre és még a srácok kórusban horkolása sem ébresztett fel,ellenben a reggel rosszallóan minket bámuló szempár igen.
-Ejnye,ejnye.-rázta meg a haját.-Négy fiúval egyszerre? Nem sok ez egy kicsit?
Nagy levegő,kifúj. Liam alig észrevehetően kinyitotta a szemét,majd egyszerre néztek fel kómásan mind a négyen. Ezt gyakorolták??
-Én eggyel is tudok kussolni.-mosolyogtam rá.
Niall nevetni kezdett majd feltornázta magát és kicsattogott Mia mellett,jól megrázva a formás kis alsónadrágba bújtatott ír popóját.
-Amúgy meg.-dörzsöltem meg a szemem.-Ki a fene mondta,hogy bejöhetsz?
-Harry mondta,hogy szóljak,kész a reggeli.-biggyesztette le a száját.
-Harry mióta csinál reggelit?-tátotta el a száját Liam.
-Jó hatással vagyok rá.-villantotta meg a mosolyát a meglepett fiúra.
Hahh,tényleg,micsoda példamutató nő vagy...igazi példakép az olyan hülye gyerekek számára mint amilyen én is vagyok.
-Ételmérgezést kapunk.-motyogta Zayn.
-Kopogásról hallottál már?-morogtam és kimásztam az ágyból.
Nagyot nyújtóztam és a fürdőszobába mentem,miután fogat mostam és valamelyest normális hajat varázsoltam magamnak,pizsamával,kiugrasztva az ágyamban fetrengő fiúkat,lecsoszogtunk a konyhába ahol már Niall jóízűen evett egy szendvicset.
-Szia.-öleltem át Harryt,szemétség vagy nem,direkt csináltam,hátha kicsit felhergelem őkelmét.
-Szia Milly.-villantotta meg édes mosolyát amitől azon nyomban elolvadtam.
Hogy tudok a saját magam boldogságára gondolni mikor világos,hogy szereti Miát? Kegyetlen,egoista,szemét,agresszív vagy Emily. Ó,igen,de még mennyire.
Puszit nyomott az arcomra,kiélveztem a hidegen méregető szempár látványát,leültem a reggeliző Niall mellé és elvettem az asztal közepén fekvő tányérról egy palacsintát.Zayn gyanús szemekkel méregette,Louis csak megrántotta a vállát és a szájába tömött egyet.
-Ez nem is olyan rossz.-nyammogott.
Gondosan megkentem az enyémet nutellával és nagyot haraptam belőle,az étvágyam viszont abban a pillanatban ment el teljesen,hogy Mia csak úgy lesmárolta Harryt. Mivel érdemeltem ki,hogy ezt kelljen látnom korán reggel?! Ráadásul még éjszaka is őket kelljen hallgatnom.
Louis alig észrevehetően megszorította a kezemet az asztal alatt,Liamtől kaptam egy együtt érző pillantást de Zayn ismét nem tudta tartani a száját.
-Turbékoljatok már máshol.-morogta.-Reggeliznénk.
-Ja,izé,bocs.-túrt bele göndör hajába.
Lehajtottam a fejem,a hajam az arcomba hullott eltakarva a vöröslő képernyőm,kezemet a nutellás üvegben lévő villára (?) kulcsoltam.
-Miért van villa a nutellában?-vonta fel Harry cukorfalat barátnője a szemöldökét. Remélem érzitek az iróniát.
-Mert Liam fél..-kezdte Niall.
-Nem szeretem a kanalakat.-fejezte be Liam,amit már elkezdett a szőke srác.
-Egyél.-puszilta meg Mia száját Harry.
-Nem Baby,bocsi.
-De hát direkt azért csináltam mert itt vagy!
-Elhízok.-dőlt hátra a széken.
A hűtőhöz léptem és kivettem belőle a tejszínhabot,a palacsintámat vastagon megkentem nutellával és rányomtam jó sok tejszínhabot,én nem hízok el kisanyám.
-Jobb lenne ha te is valami gyümölcsöt reggeliznél.-mért végig.-Rád férne.
-Mit mondasz?-szökött fel Niall hangja.
-Ez van.-mondtam teli szájjal.
-Van egy kis úszógumija.-rántotta meg a vállát.
-Neked van valami baja a szemednek?-hitetlenkedett.
-Nincs,de ha neked lenne egy cuki kis szemüveged,tudod olyan ami passzol a fogszabidhoz,eskü egy kis strébernek néznének.-vigyorodott el.
Felpattantam a kezembe vettem a tejszínhabos flakont és szép nyugodtan felálltam,úgy tettem mintha nem felé mennék,majd oda ugrottam és a flakon tartalmát a visítozó lány fejére fújtam.
-Harry!-vinnyogott.
A göndör viszont meghökkenve állt és bámult ránk,belemarkoltam a szőke hajába és mélyen belekentem az összes fehér habot.
-Tanuld meg szépen.-dörzsöltem bele a hajába.-Hogy ne merd még egyszer leszólni,cikizni vagy egyetlen szóval is megbántani a barátaimat.-csaptam le a tejszínhabot az asztalra.
A srácok egytől egyig meghökkenve néztek rám,majd Zayn elvigyorodott és Niallel az élen kezdtek hangos röhögésbe,Harry kivételével.
-Finom volt a reggeli.-sétáltam el Hazza előtt.
-Nem is csinálsz semmit?-nyöszörgött a tejszínhabfejű.
Kiélveztem,ahogyan a zöld szempár a hátsó felemre szegeződik,figyelve a járásomra,nyugodtan battyogtam el a lépcsőig.
-Lehet,hogy nekem van úszógumim -kacsintottam-de én még mindig nem csak arra kellek a fiúknak,hogy jól meghúzzanak.Legközelebb szorítsd össze a pici szádat,hogy ne verd fel az egész házat a nyögdécseléseddel. Nem gerjedünk rá.
Vigyorogva felszaladtam a szobámba,elégedetten dőltem hátra az ágyamon,a fiúk fél perc sem telt el,már nevetve estek be az ajtómon.
-Kislány.-huppant le mellém Zayn.-Nem semmi vagy.
Megrántottam a vállam és elmosolyodtam,látva a vidám társaságot.
-Láttátok az arcát?-feküdt a hasát fogva az ágyamra Louis.-Harry!-vinnyogott fel pontosan úgy mint az áldozatom.
Elégedetten hátradőltem,Niall ült mellém cuppanós puszit nyomott az arcomra.
-Kösz,Milly.-mosolygott rám azzal az édes fogszabályzós mosolyával.
Az ajtóm kicsapódott és Harry dühös fejjel viharzott be.
-Hogy tehetted,Milly?!
-Micsodát?-mosolyogtam rá és megrebegtettem a szempilláim.
A többiek azonnal elhallgattak és minket néztek.
-Nagyon jól tudod!-ordított önmagából kikelve amitől nekem is elborult az agyam.
-Én?!-pattantam fel.-Te teljesen hülye vagy,Harry?! Hallottad mit mondott?!
-Miattad ment el!
-Legalább lesz okod majd békítésként megbaszni! Én vagyok a szar azért mert megvédtem a barátaimat?! Te még őt véded?! Kurvára nagyot csalódtam benned,Harold Edward Styles!-böktem meg a mellkasát.-Már tegnap este is bepofázott Niallnek.-hajoltam az arcához.-Én pedig rohadtul nem fogom eltűrni,hogy megbántsa valamelyikőjüket is,leszarom,hogy a barátnőd.
Tetszett,ahogyan gyorsabban kezdte szedni a levegőt,míg az arcába hajoltam,de ez az állapot nem tartott sokáig,hátrébb ugrott és dühösen nézett rám.
-Te ezt nem fogod fel,Milly.-rázta meg göndör fürtjeit.
-Mit?! Te nem veszed észre,hogy állandóan beszól nekem? Ha ő pofázhat én miért ne?!
Elhallgatott,lehajtotta a fejét,amitől egy pillanatra megenyhültem de nagy levegőt vettem és folytattam.
-Ha neked már a barátaid helyett fontosabb az a csaj akit pár hete ismersz,akkor azt elfelejtheted,hogy mi ketten ismerjük egymást.
Nagy zöld szemeivel rám bámult,beletúrtam a hajamba és az ágyamra másztam Liam és Louis közé.
-Tudod,hogy igaza van.-nézett a barátjára Louis.
-Ne oktassatok már ki állandóan!-kiabált majd kiviharzott a szobámból,hangosan bevágva maga mögött az ajtót.
A szememet marni kezdték a könnyek,felpattantam és utána loholtam,még mielőtt becsapta volna a szobája ajtaját,beértem és megfogtam a pólóját. Ziháltam,a sírás kerülgetett,és alig láttam.
-Milly.-kapott utánam.
Belekapaszkodtam a pólójába és magamhoz rántottam.
-Ne haragudj.-ziháltam,és a lehető legjobban szorítottam.
-Te,ne haragudj.-simított végig a hajamon.-Igazad volt.
-Nem szólok bele többet.-engedtem el és mit sem törődve a potyogó könnyeimmel,a szemébe néztem.-Csak beszéld meg vele,hogy ne bántsa a srácokat,az nem érdekes nekem miket mond.
Kézfejemmel megtöröltem az arcom és sarkon fordultam,egyetlen lépést sem tettem meg,a keze megragadta azt a csuklóm,amelyik nincsen "felszabdalva",berántott a szobájába,majd becsapta az ajtót és hozzá préselt.Mellkasa az enyémhez simult,szaporán vette a levegőt,majd hirtelen puha ajkait megéreztem az enyémeken.Egész testemben megborzongtam,nyelve akaratosan tört utat a számba és követelőzve,mintha az élete múlna rajta,csókolt.Majd amilyen hirtelen történt,olyan hamar lett is vége.Elengedett,kezeim erőtlenül csúsztak le magam mellé,és tágra nyílt szemekkel bámultam rá.
-Ezt nem lett volna szabad.-sütötte le a szemét.
Beszívtam az alsó ajkam,hogy még egy pillanatig érezzem az ízét.
-Ne szórakozz velem.-suttogtam,valahogy csak ennyi jött ki a számon.
Kinyitottam az ajtót és a könnyeimmel küzdve átrohantam a szobámba.

19 megjegyzés:

  1. ez a rész, eddig talán a legjobb*-* imádtam, nagyon , annyira ügyes vagy:) várom a folytatást:)

    VálaszTörlés
  2. Kedves Nessa :D<333
    Először is had mondjam el, hogy szenzációs lett. mint mindegyik.
    Imádom.:D
    Másodszor pont azon gondolkoztam az előbb, hogy most 1 hétig nem leszek itthon, mert síelni megyek...és hogy élem én ezt túl, ha közben nem olvashatom majd az új részt??:OO
    de komolyan... nem leszek net közelben..de a legnagyobb baj, hogy nem leszek a blogod közelében kedves :D
    szóval szívem szerintem én ebbe bele fogok halni :'((
    <3
    hozd hamar a kövit:) mert nagyon de nagyon kíváncsi vagyok :D
    pusssszzziii*-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm drága! :)
      Ne aggódj, a blogom megvár ;) Érezd nagyon jól magad!
      Puszi :* <3

      Törlés
  3. Állandóan sokkolsz:') Annyira jó lett ez a részed is<3 imádom, mint mindegyiket.;)) Sieess a kövivel:D<3

    VálaszTörlés
  4. NAAgyooon nagyoon tetszett...nagyon:D az elejet vegig rohogtem aztan a felenelnugy lefagyott a mosoly az arcomrol a vegen meg tudod kis `o` alakot formalt a szám:D szval IMADOOM.xx

    VálaszTörlés
  5. szia Nessa!nos én még csak pár napja találtam rá a blogodra de teljesen beleszerettem.annyira ügyesen írsz hogy az már hihetetlen!amúgy én azt vettem észre hogy Harry azért jött össze Miaval mert "hasonlít"Millyre.Úgy értem Amelia meg at Emily is hasonlít ahogy a Stewart meg a Sweat is.meg ez hogy mind a kettőnek szőke haja és kék szeme van.de ez csak az én észrevételem :) remélem hogy nagyon gyorsan hozod a következő részt mert már nagyon várom és óránként nézem hogy van-e új rész a blogodban!csak így tovább és kérlek Harry térjen végre észhez *-* xoxo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm,erre még nem is gondoltam :D lehet,hogy igazad van.Én sajnos nem tudok Harry fejével gondolkodni ;)

      Törlés
  6. Imádtam!♥ és végre Milly jól helyretette Mia-t..:D mekkorát röhögtem a tejszínhabos jeleneten.:D de én Milly helyében nem mentem volna utána még én kérjek bocsánatot,mikor ő nem védte meg a barátait,hát még mit nem..! de mindegy Milly bocsánatot kért,aztán az a csók jelenet, és erre azt mondja Harry már megint,hogy hiba volt, a francokat volt hiba..:D nőjön már be a feje lágya és vallja be érzelmeit Milly-nek,kikészítesz..:D úgy hozod az agyunkat!:D már alig várom a folytatást! xoxo :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök,hogy tetszett :) köszönöm <3 sietek

      Törlés
  7. áüüüm..:) itt is csak ugyan azt tudom mondani..:) egyébként ez is bekerült mostmár a kedvenc részeim közé..! háhá. na várom a folytatást, Nessa! <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megtisztelő! Köszönöm <3 holnap délután 1-2 óra körül érkezik ;)

      Törlés
  8. Ez nagyon tetszett talan ezt teszem az uncsim csajaval az is egy ekkora pi*sa

    VálaszTörlés
  9. Hát úristen ez a rész!*-* Nagyon jOó*-*

    VálaszTörlés
  10. Kicsit le vagyok maradva, mert ezt 1 évvel ezelőtt tetted ki, de nem baj. Kurvára tetszik a blogod!!!! Az előző részben Louis szövegén akadtam meg: leültem arra a kerek fenekemre... :D ez a rész meg... Meghaltam... Utálom azt a csajt!!! Tejszínhab a pofájába ez azzz!!! Az éjszakai "buli", hát azon sírtam... :D XD nagyon jól írsz ;) <3 na most olvasom tovább :)))))) :*
    Puszi: Lexy

    VálaszTörlés