2013. január 29., kedd

26.rész Rita

Hey! :D
Itt is van az új rész,báár ebbe nem sok minden történik,azért remélem tetszeni fog! :)
Nagyon szépen köszönöm a sok komit! Annnnyira jól esik,tényleg! :)) 
Kitartást a hétre!
Big hug: Nessa xx

A fiúk említették,hogy egy rádióban lesznek reggel 8-tól, 10 óra tájban ébredtem fel,még egyedül voltam,ezért pizsamában csörtettem le a lépcsőn,csináltam magamnak kakaót és a kanapéra telepedtem.Unottan kapcsolgattam a tévét,elkortyolgattam a kakaómat,megettem egy szendvicset majd a kinti csodás idő hatására,felszaladtam a szobámba,felvettem egy bikinit,bekentem magam naptejjel és kimentem a hátsó kertbe a medencéhez.
A napszemüveget az orromra csúsztattam és lefeküdtem az egyik napozó ágyra,behunytam a szemem és kiélveztem a kellemesen meleg napfényt,ami elég ritka itt Londonban.Kicsit elszundíthattam mert a telefonom csörgése zökkentett ki a félig éber állapotomból.A kijelzőn Harry vigyorgott, mosolyogva vettem fel.
-Szia.-nyújtózkodtam.
-Szia Milly,nem ébresztettelek fel?
-Nem,kint vagyok már egy ideje napozni.
-Ó,rohanok haza.-dörmögte.
-Tényleg siethetnétek,unatkozok.
-Már úton vagyunk,csak Louis kitalálta,hogy csapjunk egy házi bulit és be kellett jönni piáért.
-Csak Louis találta ki?-vontam fel a szemöldököm,bár úgyse látja.
-Hmm,hát nem igazán.Zayn is benne volt!
-Mii?!-hallottam meg a háttérből Zayn hangját,kisebb dulakodásét majd hangos nevetést.
-Ne öljétek meg egymást.-kuncogtam.
-Oké,sietünk.Szia.
-Szia.-mosolyogtam,és kinyomtam.
Le ejtettem magam mellé a telefont majd úgy döntöttem fürdök egyet,lassan ereszkedtem bele a medencébe.Egyedül közel sem olyan jó pancsolni mint 5 idióta fiúval,kiültem a medence szélére és a lábamat lógatva füleltem,hogy mikor hallom meg a behajtó autó hangját.
Amint ezt meghallottam,megmártóztam a vízben majd kiugrottam és megkerültem a házat,egészen addig a füvön lépkedtem majd amikor megláttam az éppen kikászálódó fiúkat,ráléptem a forró betonra,gyorsan kapkodtam a lábaim,hiszen őrjítően forró volt. Harry pont akkor fordult felém én pedig vizesen a karjaiba ugrottam.
-Le ne tegyél!-fogtam át a nyakát és lábaimat átkulcsoltam a derekán.-Kibaszott forró a beton.
Kinevetett és mit sem törődve azzal,hogy az egész testem vizes,erősen fogott magához.
-Sziasztok.-kukucskáltam át a válla fölött.
-Milly,nagyon gyanús vagy nekem.-húzta össze a szemöldökét Louis.-Nem is csak te,Harry is.
-Miért?-kérdeztük egyszerre.
-Hát ez..-mutogatott.-Én akkor tartom így Eleanort amikor..
-Tudjuk,Louis.-szakította félbe Zayn.
-Éhes vagyok.-kapott ki egy szatyrot a kocsiból Niall.
-Én meg vizes.-nevetett fel Harry.
Szatyrok helyett ő engem cipelt be a házba,amikor beértünk letett a hűs padlóra.Lábnyomokat hagyva magam után,követem őket a konyhába,felültem a pultra és néztem ahogy kipakolják azt a rengeteg piát.
Louis elővett egy rakás pókemberes műanyag poharat és tányért,a piákat betették a hűtőbe,a chipseket a szekrénybe majd Harry az ölembe dobott egy zacskó gumicukrot.
-Imádlak.-rebegtettem meg a szempilláim.
Kibontottam és egy maréknyi gumicukrot dobtam az a számba.
-Én mindig gondolok rád.-vigyorgott.
-Én vettem.-nevetett fel Liam.
-Nekem.-vette ki a kezemből Niall.
Cinikusan vigyorogva adott egy puszit az arcomra,elvette tőlem a gumicukrot és elmasírozott.Durcásan ugrottam le a pultról és a szőkeség után mentem,ledőlt a kanapéra és látványosan a szájába dobálta a gumimacikat.
-Nekem is!-ugrottam le mellé.
-De Liam nekem vette!-húzta el előlem.
-Ne legyél már ilyen önző.-vágtam kiskutya szemeket.
Nagyot sóhajtott és elém tartotta,belemarkoltam,összehúzott szemmel méregette a zacskóban maradt cukrokat,felpattantam és Harry szájába nyomtam egyet.
-Ki jöttök?-pislogtam szépen a pakolászó fiúkra.-Egyedül nem jó.
-Aha.-motyogta teli szájjal Zayn,éppen egy zacskó hagymás chipsen nyammogott.
Megragadtam Harry kezét,ki vágtam az ajtót és magammal húztam ismét átrohantam a forró betonon majd elengedtem a kezét és nagy csobbanással bevágódtam a medencébe.
Mikor felszínre jöttem oda úsztam a széléhez és végig néztem ahogyan ledobálja magáról a ruháit.Megrázta a formás fenekét,elvigyorodott és be ugrott mellém. Hamarosan többiek,már félmeztelenül csattogtak át a kerten,néhány ordítás kíséretében átrohantak a betonon és ők is beugrottak.
Nevetve Liam hátára kapaszkodtam,Louis Harry nyakába,Niall pedig Zayn-re mászott fel és megpróbálták egymást lelökni.Elengedtem Liamet és lebuktam a víz alá,finoman oldalba böktem Harry-t,hallottam ahogy felordít és Louis nagy csobbanással esett a vízbe.
Gyorsan a medence másik végébe úsztam és bájosan mosolyogtam a felháborodott göndörre.
-Ez nem ér! Milly megbökött!
Összepacsiztam Niall-el és a nyelvemet nyújtottam Harry-re,amennyire gyorsan tudott lépkedni a vízben utánam indult,én viszont fürgébb voltam,mielőtt elért volna kimásztam a partra és futásnak eredtem a kertben.Kiugrott és utánam szaladt,vettem egy nagy levegőt és a betonra szaladtam,egyik lábamról a másikra,majd nagyokat ugrálva rohantam körbe,nem lépett rá.
-Ide gyere utánam Styles!-kiabáltam.
A mellkasomig felrántottam a lábam,nevetve szaladt fel a betonra tágra nyílt szemekkel figyeltem ahogyan felém rontott,úgy nézett ki mint egy törött lábú vizes béka. Nevetni kezdtem és már nem törődtem a talpamról a bőrt leégető forrósággal,megragadta a derekam és futásnak eredt velem.
A srácok fuldokolva röhögtek minket a medencében,Harry valamiben megbotlott,elvesztette az egyensúlyát és elterültünk a puha fűben.A hasamat fogva,könnyezve nevettem.
-Jól vagy?-térdelt fel,megpróbált bűnbánó fejet vágni,de túl jól ismertem ahhoz,hogy tudjam,mikor választja el egy hajszál a röhögéstől.
-Nem.-nyögtem.
Kezemet a fejemre tapasztottam,arcáról lehervadt a mosoly és fölém hajolt,lopva a fiúkra kacsintottam majd megragadtam Harry vállát,hátra nyomtam és a mellkasára telepedtem.
-Ez tetszik.-vigyorgott.
-Tényleg?-hajoltam az arcához.
A mellkasán felfedeztem néhány szőrszálat,lejjebb nem akartam nyúlni.
-De még mennyire.-vigyorgott még szélesebben.
Kezemet a mellkasára csúsztattam,a szemem sarkából láttam,hogy a medencében ökörködő srácok most visszafojtott lélegzettel figyeltek még minket.
Amíg a pillantása elkalandozott rajtam,megragadtam egy szőrszálat és kihúztam.A többiek harsány nevetése felhangzott Harry pedig hangos ordítással kapott a mellkasához.
-Áu!-ült fel hirtelen.
Elégedetten fogtam az ujjaim között a Harry szőrt,nevetve másztam ki az öléből és csípőre tett kézzel megálltam előtte.
-Ez gonosz volt.-húzta össze a szemöldökét.
-Eladhatom eBay-en?-nevettem.
Mielőtt még bármit csinált volna,beugrottam a medencébe,sértődötten követett és Louis karjaiba mászott.
-Engem mindig csak bánt mindenki!-kezdte el sajnáltatni magát.
-Ezt megcsinálom ha rossz leszel.-kacagott fel Louis.
-Azt az egyet kitépte Milly!-hisztizett.
Röhögve dőltem neki Zayn-nek,de ő direkt hátrébb lépett és nagy csattanással hátra estem.A szám teli ment vízzel,prüszkölve buktam fel a felszínre.
-Megérdemelted!-rivallt rám azonnal Harry.-Zayn megbosszulta helyettem Rita halálát!
-Ki az a Rita?-vontam fel a szemöldököm.
Sírást színlelt,a hajáról lecsordogáló vizet kezdte drámaian törölgetni az egyik kezével,a másikat a mellkasára tette.
-Akit kitéptél.-szipogott.
Rajta kívül mindenki harsányan nevetni kezdett,neki támaszkodtam a medence szélének és könnyezve ki röhögtem magam.
-Te női nevet adtál a szőrszáladnak?!-háborodott fel Liam.
-Ő volt az első ott!
-De akkor is! Rita?
-Az tetszett naa.-fröcskölt egy kevés vizet Liam arcába.
-Ez rosszabb mint Louis és Kevin.-kacagott mellettem Niall.
-Hagyd ki ebből Kevint! Még nem jött haza...-kezdett el Lou is szipogni.
-Hála Istennek.-motyogta a szőke.
Louis egy csúnya pillantást vetett rá,lebiggyesztettem a szám és Harryhez léptem,karba tett kézzel háttal fordult nekem.
-Naa.-öleltem át.-Ne haragudj.
-Megölted Rita-t.
-Nem tudtam,hogy ő az első.Sajnálom.
-Mit kapok ha megbocsájtok?-fordult meg.
-Amit akarsz.
Kérj puszit,kérj puszit a szádra légysziiii.
-Uuu-kezdték el a többiek.
Harry összevont szemöldökkel az állát dörzsölgetve méregetett.
-Megtartom ezt a lehetőséget későbbre.-vigyorodott el és magához ölelt.
-Rita-t jobban szeretted nálam?
-Nem.-nyomott puszit az arcomra.-De jegyezd meg,egy párhuzamos univerzumba Rita tép ki téged a mellkasomból.
-Hogy adhattál női nevet a szőrszáladnak?-kezdte el Liam.
-Az tetszett!Majd legközelebb Liam lesz a neve.
A délutánt a kertben töltöttük,pancsoltunk,napoztunk,hülyítettük egymást. 6 óra körül bementünk és elkezdtünk készülődni a bulihoz,Niall körbetelefonálta az összes haverjukat majd pakolás helyett elkezdte megenni a chipseket.
-Ne zabáld fel mindet!-kapta ki a kezéből Zayn.
-Alapozok.-nyammogott.
-Fel megyek öltözni.-tettem le az asztalra egy üveg Jack Daniels-t.
-Segítsek?-lépett mellém Harry.-És! Mielőtt elkezdenétek kombinálni.-fordult a fiúk felé.-Csak a ruháját kiválasztani segédkezek.
-Nem kell.-vigyorogtam rá.
-Semmi mamis cucc,se túl kivágott és nem temetésre vagy esküvőre indulsz!
-Jó-jó.-legyintettem és felszaladtam a lépcsőn.
Már tudtam mit fogok felvenni,bezártam a szobám ajtaját,ki kaptam a szekrényből a ruhát,választottam hozzá cipőt (kivételesen nem tornacipőt) fülbevalót,nyakláncot majd bevonultam a fürdőszobába.
A hajamat gondosan megmostam,miután megtörülköztem megszárítottam a hajam ami laza fürtökben omlott a vállamra,enyhe,a ruhámhoz passzoló sminket varázsoltam magamnak,felvettem a ruhámat,felküzdöttem a cipzárt,belebújtam a cipőmbe és legutoljára a fülembe tettem egy fülbevalót és a nyakamba egy nyakláncot.
Vettem egy nagy levegőt,még utoljára megnéztem magam a tükörbe majd elfordítottam a kulcsot a zárban.A fiúk már egytől egyik "party cuccban" feszítettek,nem kell öltönyre meg nem tudom én milyen flancos cuccokra gondolni mint a díjátadókon,fekete,szürke,vagy a ruhámhoz hasonló színű,Louis esetében zöld nadrágban feszítettek és egytől egyik fehér ingben.Lekukkantottam majd leléptem a lépcsőre és lehajtott fejjel lépdeltem le a pillantások kereszttüzében.
-Hű.-szaladt ki Zayn száján.
-Rajtad nem torna cipő van?-szólalt meg Louis is.
Meg rántottam a vállam és rájuk mosolyogtam.
-Azta.-nyögött halkan Harry.
-Nem sokkal jobb mint Mia?-bökte viccesen oldalba Niall.
Kicsit elpirult és küldött egy figyelmeztető pillantást a szőkeségre.
-Nagyon csinos vagy Milly.-ölelt át Liam és adott egy puszit a hajamra.
-Köszönöm,ti is nagyon jól néztek ki.
A csengő megszólalt,jelezve,hogy megékeztek az első vendégek.A Zayn által kevert zene feldübörgött és belépett az ajtón 3 csinos lány akik a barátjuk megölelgetése után rögtön a nyakamba vetették magukat

22 megjegyzés:

  1. ismét remekmű *-* biztos idegesítelek már, a sok "nyáladzós" kommentemmel, de még akkor is fantasztikus vagy! és annyira jót nevettem, feldobtad a hangulatom! :) remélem hamar jön a következő:)♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem idegesítesz! :P Örülök,hogy tetszik! :) Köszönöm <3

      Törlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. íííííp. jó lett. bejövős. :D:D siess a köviveel! :) <3

      Törlés
  3. Már el se tudon dönteni melyik a kedvenc részem..nagyon jó lett, kb én is végig röhögtem az egészet, főleg a kerti jeleneteet. RITA:D jó lett.xx

    VálaszTörlés
  4. Úúú, ez is nagyon jó! Várom nagyon a kövit :) törött lábú vizes béka :D Csak így tovább, eszméletlenülübergigamegajó!

    VálaszTörlés
  5. Ezt a részt nagyon szépen összehoztad..:) egyik kedvenc lett.:D Igaz,hogy nem történt semmi,de mégis nyugis volt a hangulat és ez tetszett a legjobban.:D a Ritás résznél komolyan sírtam a nevetéstől vagy 2 percig röhögtem,nem bírtam abbahagyni..:D csak gratulálni tudok,nagyon jól összehoztad..:D Kíváncsi vagyok,hogy Harry majd mit fog kérni Milly-től.:D már alig várom a buli folytatását,biztos vagyok benne,hogy nagyon izgalmas bulinak nézünk elébe..:D már várom! xoxo :)

    VálaszTörlés
  6. Kedves Nessa!!
    Ez olyaaaan jóó lett, de tényleg!! Szeretem az ilyen vicces részeket. Na és Rita... XD ez olyan Harrys. Na jó összefoglalva: IMÁDOM, IMÁDOM, SIESS, SIESS, SIESS. (Nem lett valami bőbeszédű, de szerintem a lényeg érthető!!)
    Bogi<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Bogi! :D
      Igen értem a lényeget,köszönöm! :)

      Törlés
  7. Sziia :DD Nagyon jó lett, imádom ^^ 'Harry szőr' XDDD majdnem leestem a székről :DD Nagyon ügyes vagy siess a kövivel :)) Puszi.xx

    VálaszTörlés
  8. Sziaa:DD Nagyon jól írsz :DD igazi tehetség vagy :D Tényleg nyugis volt az egész de mégis annyira imádtam nagyon sokat nevettem rajta szinte már folytak a könnyeim..:DDD
    A másik blogodat is olvasom és az is egy mestermű mind ez..:DD
    Gyorsan hozd a kövit mert különben meghalok ;(( Remélem azt nem akarod..:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)
      Köszönöm szépen! :))
      Ígérem nagyon sietek,bírd ki légyszii! :DD Nem szeretném ha meghalnál. :*

      Törlés
  9. Baszus imádlak<3 Imádom a blogod*-* Kurva jól írsz:D Kövi siess:))

    VálaszTörlés
  10. IMÁDOM!! egyszerűen nem tudom abba hagyni az olvasását!:) Baromi jól irsz:]

    VálaszTörlés
  11. Azért bírom a blogodat, mert nem csöpög a nyáltól, vannak benne szomorú részek és bírom Emily-t :) Egyszerűen fantasztikusan írsz :) Írnod kéne egy könyvet. Pontosabban ezt a sztorit kne könyvben. Csak az 5 1D-s fiú helyett kéne vki könyvben , mert így nem tudod eladni :) de ez csak egy tipp ;) fantasztikus és felülmúlhatatlan vagy csajszi :) <3 Fanni xx Twitter : @1DSzntFanni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! :)
      Fiatal vagyok én még ahhoz, hogy könyvet adjak ki. Nem szívesen írnám át átlagos szereplőkre a fiúk karakterét, vagy így adnám ki, vagy sehogy.

      Törlés