2013. március 19., kedd

43.rész Once upon a beautiful day...

Sziasztok! :)
Annyi mondanivalóm van a részről, hogy ez most nem épp egy történésekben gazdag, de tartogatok még meglepetéseket a végére. Nem kell elkeseredni,hogy most már csak ilyen részek lesznek. :P :D
Van még egy-két ötletem:3
Nessa. xx

Testemet körülölelte a puha, illatos hab. Nem tudom hogyan, de rájöttem, hogy a földszinti különálló fürdőszobában, amelyik nem tartozik egyik szobához sem, egy hatalmas kád van. Lehunytam a szemem,a fejemet hátradöntöttem és kiélveztem ahogyan a forró víz melengeti a testemet. Kis híján elaludtam, amikor egy ijedt hang a nevemet kiabálta.
-Lent vagyok!-üvöltöttem amennyire hangosan csak tudtam.
-Hol?-jött az értetlen, ám de annál édesebb, rekedtes hang.
-A földszinten, a kádas fürdőszobában.
Nyílt az ajtó, ösztönösen csúsztam lejjebb a kádban, de a habok mindent eltakartak a kíváncsian fürkésző zöld szemek elől.
-Fhu.-állt meg az ajtóban és résnyire nyílt szájjal engem nézett.
Zavarba jöttem a pillantásától, megragadta a kilincset és egy lépést hátrált.
-Nem kell kimenned.-szóltam utána.
-De. Most, muszáj.
Amilyen gyorsan jött, olyan gyorsan el is ment. Kuncogva csúsztam lejjebb, annyira, hogy csak a fejem látszódjon ki a vízből. Elgondolkoztam az utóbbi hetekben történteken, sok butaságot csináltam, holott az lett volna a legegyszerűbb ha már az elején mindent elmondok neki, megkíméltem volna saját magam a szenvedéstől.
Mosolyogva felálltam, mikor már úgy éreztem, teljesen szétáztam. Felvettem egy szürke, pamut rövidnadrágot és a pizsama felsőm. Hajamat egy kontyba fogtam és kimentem.
-Ki pancsoltad magad?-vigyorgott rám Zayn a kanapéról.
-Meg ne szólalj!-mutogatott az ujjával Louisnak Harry.
-Én nem.-vigyorgott sunyin.
Értetlenül kapkodtam a fejem közöttük, végül leültem Liam és Niall közé a kanapéra.
-Mi történt?-pislogott körbe értetlenül Niall.
-Semmi.-veregette a vállát Liam.
És én tényleg nem tudtam mi történt, Louis és Harry farkasszemet nézett, Zayn pedig azt figyelte, hogy melyikőjük pislog először.
-Az a fura.-dőlt hátra Louis, látszólag feladta a küzdelmet.-Hogy ha akkor jössz be a fürdőszobába amikor én fürdök, arra sose reagálsz így.
-Örülj neki, addig jó míg nem gerjed rád Harry.-szólt közbe nevetve Liam.
-Perverz estét tartotok fiúk? Mert akkor én inkább felmegyek.
-Ne!-ugrott oda mellém Harry, és a lábaival arrébb lökte Liamet.-Jók leszünk!
-A magad nevében beszélj!-nevetett fel Lou.
-Kimegyek a kertbe.-nyújtózkodtam.
-Nemár, Milly.-dünnyögött Zayn.-Miattunk? Mert ha igen akkor jók leszünk, tényleg.
-Nem miattatok.-ráztam meg a fejem.-Csak mert jó idő van kint.
-Értem.-húzta el a száját.
Elhúztam a hátsó kertbe vezető üvegajtót, mezítláb átszaladtam a kerten és leültem a nagy hintába. Egyáltalán nem éreztem a hideget, pedig már elmúlt hatóra. Mivel nyár van még világos volt, és Londontól teljesen eltérően, napok óta nagyon jó idő van. Nem kánikula, hanem az a kellemes meleg. Felhúztam a lábaim,a fejemet megtámasztottam és egy kicsit meglöktem magam. Harry lépett ki az ajtón, és nagy léptekkel közeledett felém. Leült mellém és pár pillanatig csendben méregette az arcom.
-Sokat ülsz itt.-simított ki egy kósza tincset az arcomból.
-Szeretem ezt a helyet.-mosolyogtam rá.
Ő is felhúzta a lábait és felém fordult. A könyökére támaszkodott míg másik kezével óvatosan elkezdte piszkálgatni a kontyom. Sorban húzgálta ki a hajtűket, de én nem ellenkeztem. Óvatosan kihúzta a gumit a hajamból, ami így szépen leomlott a vállamra, majd ujjaival eligazgatta.
-Így jobb.-adott félénk puszit a szám sarkába.-Nem fázol?-simította nagy tenyerét a combomra.
-Nem. Olyan szép idő van.
Szája felfelé húzódott, kezem akaratlanul indult meg felé. Beletúrtam a hajába és magamhoz húztam. Ajkai lágyan kóstolgatták az enyém, végtelennek tűnő pillanatokig elhúzódott, ajkaink éppen csak érintették egymást. Egyik kezét a tarkómra, másikat a derekamra tette, nyelve lágyan végigszántotta az alsó ajkam, végül becsusszant a számba és forró, kínzóan lassú táncba kezdett az enyémmel. Nem ő volt az első akivel csókolózok, de az ő csókja messze nem olyan volt mint az eddigiek. Amikkel eddig volt szerencsém, vagy inkább szerencsétlenségem megismerkedni, azok mint követelőzőek voltak, Harry csókja viszont finom, egyszerre gyengéd és tüzes, éreztem rajta, hogy ő is tovább akar menni, de csak akkor ha én is, és életemben először éreztem azt, hogy egy fiú tényleg szeret.
Kábán húzódtunk el egymástól, fejemet a vállára hajtotta és megpróbáltam elhessegetni az agyamat elborító ködöt. Rájöttem, hogyha együtt akarunk maradni, őszintének kell lennünk egymáshoz, és én ma nem voltam vele őszinte.
-Harry?-pislogtam fel rá.
-Hm?
-El kell mondanom valamit.-harapdáltam a szám.-Légyszi ne legyél mérges.
-Ugye nincs köze, ahhoz a Markhoz?
-Nincs.-ráztam meg a fejem.
-Rendben.-sóhajtott megkönnyebbülten.
-Szóval. Ma azért mentem később a próbára, mert bementem annak az újságnak a szerkesztőségébe, ahol megjelentek azok a cikkek rólad.
Bátortalanul felnéztem rá, de az arckifejezéséből semmit nem tudtam kiolvasni.
-Elmondtam, hogy te nem szórakoztál a lányokkal...
-Ne fojtasd!-tette fel a kezét, de a hangja teljesen nyugodt volt.-Miért?
-Mert nem hagyhatom, hogy rosszat terjesszenek rólad.-nyeltem nagyot.-Azért nem mondtam el, mert tudom, hogy úgyis megakadályoztad volna. De azt nem akarom, hogy az újságból tudd meg. Haragszol?
-Nem.-mosolyodott el, és közelebb vont magához.-Köszönöm.
Ajkaink újabb puha csókban találkoztak, én pedig szinte szárnyaltam a boldogságtól. Amíg ő velem van, nemhogy Mia, de senki nem bánthat. Ha ez nem így lenne, akkor is megtettem volna.
-Alszol ma velem?-motyogta halkan a fülembe.
Aprót bólintottam, orrát játékosan az enyémhez dörgölte, halkan kuncogott miközben elhúzódott tőlem.
Kábán néztem az ajtó felé, ahogyan odanéztem, 4 kíváncsi fej tűnt el onnan. Halkan felnevetem, mire ő is abba az irányba nézett és megrázta göndör fürtjeit.
-Megint leselkednek?
Aprót bólintottam, lábaimat az ölébe tettem és lassan kinyújtóztattam az elgémberedett végtagjaim. Szórakozottan végighúzta mutatóujját a bal lábamon majd feje fölé emelte a kezeit és nyögve nyújtózkodott.
-Menjünk be.-mosolygott rám.
Kiemeltem az öléből a lábaim, a fű hűsen csiklandozta a talpaim, míg én nem csaptam zajt, az ő Converse cipője alatt halkan ropogott a föld. A fiúk túl csendben ültek a kanapén és úgy tettek, mintha annyira lekötné őket a tévézés.
Megráztam a fejem és leültem közéjük.
-Mit láttatok srácok?-vigyorogtam.
-Kellett volna látnunk valamit?-adta az ártatlant Louis.
-Én mintha úgy láttam volna, hogy leselkedtek.
-Mi?-nevetett fel Liam.-Biztos csak képzelődtél.
-Meglehet.-bólogattam.
-Ugyan Milly.-nevetett fel Harry-Hogy feltételezhetsz olyat a srácokról, hogy leselkednek?
-Jól van na!-röhögött fel Zayn.-Tényleg leselkedtünk, már ez is bűn?
-Mi érdekelt annyira?-rebegtettem meg a szempilláim.
-Hát -nyöszörgött Niall.-Csak úgy eltűntetek egymás után, és Louis azt mondta..
-Persze, persze!-háborodott fel Lou.-Mindig rám kell fogni!
-De hát te mondtad!-kiáltottak fel egyszerre. Félelmetes...
-Árulók.-sziszegte.
-Louis csak érdeklődő, ugye Tommo?-csipkedte meg az arcát Zayn.
-Így van.-bólintott nagyokat.-Harry-t ismerve én hangokat vártam...
-Louis!-ugrott rá hátulról Hazz.-Befogjam helyetted a csinos kis szádat?
-Adj egy csókot!-fordult hátra visítozva.
Kezét Harry szája elé csapta és úgy tettek mintha csókolóznának.
Nevetve megráztam a fejem és felálltam, Harry elfordította a fejét, le vergődte magát a kanapéról és mielőtt kimentem volna, elkapta a derekam. Niall éles hangjára egyszerre kaptuk oda a fejünket, Louis őt támadta le és az oldalát csikizte, egyszerre borultak le a kanapéról és egymáson röhögve fetrengtek.
-É-éhes vagyok!-kacarászott a szöszi.-Na-Nando's-ba akarok menni.
-Uu! Menjünk!-ugrott fel Liam.
-Menjünk?-hajolt a fülemhez Harry.
Megvontam a vállam és kibújtam az öleléséből.
-Várjatok meg. Én azt hittem már nem megyünk sehova és pizsamában vagyok.
-Siess.-toporgott Niall.
Felszaladtam a lépcsőn, viszont mielőtt még becsuktam volna a szobám ajtaját, Harry slisszolt be.
-Szóval, most te lesekszel?-vontam fel a szemöldököm.
-Csak egy kicsit.-vigyorgott és leült az ágyamra.-És gondoltam segítek a ruhaválasztásban.
-Először megpróbálom egyedül.-kacsintottam rá.-Délelőtt is egész jól sikerült.
Leheveredett az ágyamra, miközben én kinyitottam a szekrényajtót és némi keresgélés után elővettem egy egyberuhát. A felső része fehér volt,míg a szoknyája kék virágmintás. Kerestem egy hozzáillő szandált, és kiegészítőnek előkotortam egy masnis nyakláncot.
-Megfelelő?-mutattam fel a ruhát.
Vigyorogva bólintott majd felkönyökölt az ágyamon. Kibújtam a pólómból de amikor felé fordultam, már nem volt ott. Tenyerei meztelen derekamra csúsztak és egy mozdulattal magához húzott.
-Olyan szép vagy.-hallottam meg rekedtes hangját a fülemnél.
Felé fordultam, arcán játékos mosoly terült szét, ujjaival a melltartóm körül legyeskedett,de arrébb csúsztattam a kezét.
-Úgy volt, hogy kajálni megyünk.-haraptam az ajkamba.-És, hogy egy kicsit lesekszel.
-Fel is kell deríteni a terepet.-nevetett fel halkan.
Az ajtóm hirtelen kivágódott, ijedten rebbentünk szét, Niall és Louis nagyra nyílt szemekkel néztek ránk, majd röhögve bevágták az ajtót és hallottam, ahogyan levágtatnak a lépcsőn, hogy elújságolják a többieknek mit láttak.
-Ezek nem normálisak.-rázta a fejét mérgesen.
-Új még ez nekik, egy ideig szívatni fognak.-nyomtam puszit az arcára.
Pillantásai kereszttüzében levettem a nadrágom, majd belebújtam a ruhámba. Lábaimat a szandálba csúsztattam, míg ő mögém lépett, a nyakamba tette a nyakláncot és ráadásként forró puszit adott a fülem mögötti puha területre. Beletörődtem abba, hogy még egyszer meg kell majd fürödnöm és azzal a céllal indultam be a fürdőszobába, hogy kifessem magam.
-Ne!-vette ki a kezemből a szemceruzát.-Felesleges.
-De hát..
-Nincs "de hát"-vigyorgott.-Azt akarom, hogy mindenki megtudja, hogy a barátnőm smink nélkül is gyönyörű.
-Nem megyek be a belvárosba smink nélkül.-ráztam makacsul a fejem.
-Légyszi.-ölelt át.-A kedvemért.
Nagy szemeket meresztett rám, hosszan kifújtam a levegőt és a helyükre tettem a sminkjeim. Miért van az, hogy ő mindig eléri amit akar?
-Azt a finom szájfényt megengedem.-vigyorgott.
Mosolyogva megráztam a fejem és az ajkaimra kentem egy keveset belőle, ám alighogy tettem vissza, ajkai az enyémre tapadtak és nyelvével finoman lenyalta az ízesített ajakfényt. Halkan hümmögve a hajamba túrt, nyelvével többször is végigsiklott az ajkaimon, vonakodva engedett el.
-Szeretnéd megenni?-nyomtam nevetve az orra alá.
-Nem.A szádról finomabb.
Hosszú,egyenes hajamat átszántottam a fésűvel. Egy kistáskába tettem a telefonom és a pénztárcám, majd kezemet az övébe csúsztattam és együtt mentünk le a lépcsőn.

29 megjegyzés:

  1. nagyon jó kövit gyorsan. Mikor lesz a kövi rész! :)

    VálaszTörlés
  2. Ooo.....olyan cukiik!!!*---------*
    SIESS a kovivel!!! :*** <333

    VálaszTörlés
  3. Hey!:D
    Az igazság,az hogy nem szeretem amikor ennyire lehúzod az elején a részt.Nem volt ezzel semmibaj,az előző részekben volt már annyi gibanc-gubanc,hogy csuda.Senki sem bánta,hogy egy kis nyugii volt.Már ameddig békesség lesz ,téged "ismerve"...;)
    Lenne egy személyes kérdésem..Te is darker vagy,így kíváncsi lennék mi a véleményed 37. fejezet második feléről?;)
    xxx,Iduus.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :D
      Köszönöm a véleményed ^^ Igen én is hatalmas Darker vagyok :D Hűű, nem kérték még ki ilyenben a véleményem, de nekem nagyon tetszett. :DD Én meghalnék egy ilyen rossz fiúért mint ott Harry. :$ Szerintem nagyon aranyos volt, hogy nem erőszakoskodott és amiket néha mondott aaa *-* :DDD Remélem érted mit szeretnék mondani. :DD Szóval, nekem tetszett, én az egész sztoriért odavagyok. :D

      Törlés
  4. Nagyon jóóóóóó! IMÁDOM! Kövit minnél előbb!

    VálaszTörlés
  5. aaaaannyira jó.:D olyan ügyes vagy, hogy asdfghjklé
    látod nincsenek rá szavak, de tényleg.:d nekem attól függetlenül, hogy nem történt benne semmi, nagyon teszett:3 várom a következőt:33♥

    VálaszTörlés
  6. jaaaajjj de jóóóó!imádom a blogod!KÖVIIIIT!GYORSAAAAN! és muszáj abbahagyni az ötvenedik résznél??? :(((( annyira jóóó lenne ha tovább tartana a sztori...imádom ahogy írsz! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, aranyos vagy. :) Abbahagyom az 50. résznél de utána jön a következő blogom és még ott a másik is :)) Nem fogok eltűnni.

      Törlés
    2. még szerencse! :))) várom már a következő blogod! :)

      Törlés
  7. dearanyosaak*-* istenem, már meghalok (persze csak képletesen... jó, ez így fura.. képletesen meghalok. na mindegy) az izgalomtól, hogy mikor lesz már valami rosssssz.... (legszebb öröm a káröröm, mert az őszinte :D) vagyis nem a rosszat akarom, hanem hogy túl legyenek rajta. nem akarsz 2. évadot csinálni? vagy esetleg... 100 részesre? :D na jó, csak azt akartam, hogy tudd, hogy ez is fenomenális lett, és imádom.. mondjuk, ezt eddig is tudtad, hiszen mindig leírom... jó, befogtam. Puszpáá

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönööm :DD Nem hiszem, alapból 50 részesre terveztem ezt a történetet, és nem tudom mit találhatnék még ki amivel ezt a történetet bonyolíthatom. Pedig nekem se tetszik, hogy ilyen hamar eljött a vége, de hát ez van. Remélem a következő blogomat is olvasni fogod :)
      Puszi:*

      Törlés
  8. EZ nagyon aranyos rész lett, jó volt végre egy kis nyugodtságról olvasni :) de persze a bonyodalmas részekkel sincs semmi baj, sőt azokat mindennél jobban imádom :D várom a következőt <3

    VálaszTörlés
  9. Miért hagyod abba az 50. résznél??? Olyan jól írsz hogy hiányozni fog ez a blog !!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Eredetileg is ennyi részesre terveztem ezt a blogot, nekem is hiányozni fog, hogy írjam de indul hamarosan az új blogom és ott a másik is. :)

      Törlés
  10. Nagyon tetszett! Ezt szeretem olvasni,mikor minden happy,de szeretem azokat a részeket is,amikor van mind izgulni... Sajnálom,hogy ilyen hamar abbahagyod.. Pedig még olvasnám tovább.. De már alig várom a folytatást! xoxo :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) Örülök, hogy tetszett! :) <3

      Törlés
  11. Szia valami nagyon jól írsz! Csak ezt tudom mondani...ja meg.....lécci hozz rész!!!
    köszi puszi Debbyxx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!:)
      Köszönöm, a következő részre még várni kell. :P

      Törlés
  12. Tök cukimuki lett! Királyul írsz! Siess a kövivel!

    VálaszTörlés
  13. Nagyon szuper lett....siess a kövivel!! :D

    VálaszTörlés
  14. Decuki részvolt*--* Imádom<3
    Siess xx

    VálaszTörlés
  15. Annyira jó, hogy a legkisebb apró részeket is kiírod, ezért teljes. A többi blog átlagos, mert nem írja le a legapróbb részeket, amiről azt hiszik, hogy nem fontosak. Igazából azok a legfontosabbak. Van egy blogom, de még csak meg sem közelíti a tiedet. Nagyon bonyolult egy blog, de ezért szeretjük. Hogy mit értek azalatt hogy bonyolult ? Akciódús, romantikus, vicces :D Sosem lehet tudni, mit tartogat a következő rész :) Nagyon ügyes vagy :) Puszi , Fanni xx

    VálaszTörlés